.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

طی رسم هر سال، گوگل لیست کلماتی که در سال 2014 بیشترین جستجو را داشته اند منتشر کرد. در این لیست گروه های مختلفی از قبیل: افراد، ویدئوها، اخبار و لوازم الکترونیکی وجود دارد که ما به بخش لوازم الکترونیکی آن می پردازیم.

در این فیلد بیشترین سرچ انجام شده مربوط می شود به دست پخت اپل یعنی آیفون 6 که نشان از جذابیت این محصول می دهد. در رده دوم و سوم نیز به ترتیب گلگسی اس 5 و نکسوس 6 محصول خود گوگل قرار گرفته است.

همان طور که قابل توجه هست تنها محصول غیر اسمارت فونی که وجود دارد کنسول بازی مایکروسافت می باشد که در رده هفتم قرار گرفته است. اگر لیست سال قبل را هم مشاهده کرده باشید می دانید که آیفون 5 اس اپل در سال قبل نیز توانسته بود در صدر و به عنوان پرجستجوترین کلمه قرار بگیرد. البته خبر بد هم برای اپل داریم. خبری که اپل هیچ اعتقادی به آن ندارد، در فیلد ویدئوها "تست خم شدن آیفون 6 پلاس" در رتبه پنجم قرار گرفته است.

برای اطلاع از جزئیات این خبر به این لینک وارد شوید.



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 27 آذر 1393
.

شاید بتوان بهترین قابلیت اینستاگرام را فیلترهای متفاوت و مختلف که هر کدام وجه خاصی را به عکس می دهند دانست. از 2 سال پیش تا دیشب تعداد این فیلترها تغییر نکرده بود و بلاخره با یک بروز رسانی کم حجم قابلیت های این شبکه بهتر و بیشتر شد.

شب گذشته اینستاگرام 5 پوسته ی جدید را به موجودی فیلترهای خود اضافه کرد. در همین راستا و برای بهبود رابط کاربری به شما اجازه مدیریت این فیلترها داده شد و شما می توانید فیلترهایی را که استفاده نمی کنید از دید خود خارج کنید.

همچنین در نسخه بروز شده این اپلیکیشن در سیستم عامل IOS ما شاهد پشتیبانی از ویدئوهای اسلوموشن یا همان آهسته که توسط محصولات اپل قابل ضبط می باشند هستیم تا دیگر نیاز به تبدیل ویدئو کلیپ های آهسته و خروجی گرفتن آن برای بارگزاری در اینستاگرام نباشیم.

این بروز رسانی در اپ استور و گوگل پلی استور در دسترس می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 27 آذر 1393
.

با توجه به اخبار غیر رسمی که منتشر شده است به نظر می آید با یک گوشی میان رده با همان چهره قدیمی لومیا طرف هستیم. این اطلاعات نشان از سخت افزار متوسط اسنپ دراگون 200، دوربین 5 مگاپیکسلی، نمایشگر 4 اینچی با دقت 235 پیکسل می باشد.

این طور که انتظار می رود این گوشی از نسخه دو سیم کارته هم بهره خواهد برد. ابعاد این اسمارت فون 118.1*64.7 می باشد و در کنار یک باتری BX-5J که بعد از آزمایشات انجام شده در هند مورد قبول این شرکت واقع شده، استفاده خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 27 آذر 1393
.

اپلیکیشن Whats app یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین پیام رسان ها در نوع خود می باشد که سال هاست بدون اضافه کردن قابلیت های جدید کاربران 400 میلیونی خود را فعال نگه داشته است.

بعد از اضافه شدن پیام رسان های دیگر و اضافه شدن امکانات جذاب مانند بازی و یا مکالمه تصویری، به نظر می آید فیس بوک به فکر آپشن های جدید برای سوگولی 20 میلیارد دلاری خود می باشد. به تازگی خبری منتشر شده که نشان می دهد در آینده ای نه چندان دور این برنامه را در نسخه تحت وب خواهیم دید. این خبر با توجه به جستجوهای انجام شده در کد های اندرویدی این اپلیکیشن مشخص شده است.

شاید وقت تغییرات در واتس اپ رسیده باشد تا از رقبای خود مانند اینستاگرام و یا تلگرام که همه و همه به نوعی قابل دسترس از طریق کامپیوترهی شخصی هستند، عقب نمانند.



:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 27 آذر 1393
.

بلاخره و بعد از رونمایی از سیستم ترجمه آنی اسکایپ با 2 زبان اسپانیایی و انگلیسی در 5 ماه گذشته، این سیستم با 40 زبان زنده دنیا از امروز فعال گردید.

کاربرانی که در برنامه ترجمه آنی اسکایپ ثبت نام کرده بودند از امروز می توانند از این قابلیت هیجان انگیز استفاده کنند. به مناسبت راه اندازی رسمی این قابلیت مایکروسافت ویدیویی تبلیغاتی را منتشر کرد که در بخش زیر می توانید مشاهده کنید.

به گفته مایکروسافت با گذشت زمان و استفاده مداوم از این سیستم بر هوشمندی این تکنولوژی خواهیم افزود.

برای ثبت نام از این لینک استفاده کنید و اگر علاقه دارید در اولویت قرار بگیرید از کد MTT1724 استفاده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 27 آذر 1393
.

اگر فکر می کنید نیاز به صفحه نمایش اضافه برای کارهایی مانند ترجمه و مقاله نویسی، نیاز قابل قبولی هست، ما هم با شما موافقیم. در همین راستا گروهی از مهندسین اپلیکیشنی را توسعه و طراحی کرده اند با نام Duet که تجربه ای متفاوت از برنامه هایی در این زمینه را به شما می دهد.

شاید بتوان گفت Duet بهترین اپلیکیشین برای استفاده از آی پد به عنوان صفحه نمایش دوم مک بوک می باشد. لذا این برنامه توسط یکی از توسعه دهنده های سابق اپل برنامه نویسی شده است که به گفته این شخص Duet توانایی افزایش حدود 50 درصدی را در راندمان  کاری شما دارد.

نکته قابل توجه این اپلیکیشین سرعت انتقال داده بسیار بالاست که بدون هیچ لگ و تاخیر کار خود را انجام می دهد. شاید بزرگترین ضعف برنامه های ریموت ماند Team Viewer نبودن سرعت مناسب و تاخیر در انتقال اطلاعت می باشد که این برنامه خوشبختانه از این قاعده مستثنا می باشد.

تا به این تاریخ این برنامه روی سایت Duet قرار گرفته است تا بعد از تایید کمپانی اپل در اپ استور هم وارد شود.



:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 27 آذر 1393
.

نخستین لباس چهار بعدی جهان توسط یک استودیوی آمریکایی تولید شد. این لباس زنانه جدید با استفاده از نوعی چاپگر سه بعدی ساخته شده است.

این لباس فناورانه می تواند بر اساس سلیقه های مختلف خانمها سفارشی شود.
چاپ این لباس توسط پرینتر سه بعدی که البته کمی هم گران قیمت است، 48 ساعت زمان برده و در آن از اسکن بدن استفاده شده است و هزینه ای حدود 3000 دلار را در بر می گیرد. لباس نهایی دارای دارای 2279 پنل چاپ‌شده است که توسط 3316 لولا به یکدیگر متصل شده‌اند.

شرکت آمریکایی Nervous System واقع در ماساچوست، تولید کننده این لباس، به دلیل امکان تغییر شکل آن، از حالت یک شی فشرده به شکل موردنظر کاربر، آن را چهار بعدی می نامد.
همچنین این شرکت نرم افزار تبلت و گوشی هوشمندی را ارائه داده است که امکان دستکاری لباس‌ها را به کاربران خود می‌دهد. این برنامه می‌تواند الگو، سبک و انعطاف‌پذیری لباس را تغییر دهد.

فرآیند چاپ این لباس، فرآیندی موسوم به «منجمدکردن لیزری گزینشی» نام دارد که در آن از لیزر برای جوش دادن دانه های پودر نایلون استفاده می شود و پودر ذوب نشده را بین فضاهای لباس باقی می گذارد. این پودر بعد از چاپ حذف شده و همین عامل دست کاربر را برای طراحی های پیچیده باز می گذارد.

تولیدکنندگان این لباس امیدوار هستند در آینده بتوانند لباس هایی سفارشی و شخصی سازی شده تولید کنند.



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 27 آذر 1393
.

نمایشگاه الکامپ امسال هم برگزار شد و مثل ادوار گذشته با حواشی زیادی همراه بود.تعدادی از شرکت ها و یا اعضاء شناخته شده صنف آن را تحریم و بالعکس گروهی از شرکت ها از آن استقبال کردندکه حضورشان در سال های گذشته کم رنگ بود .
از همان لحظه ورود چیزی که به شدت جلب توجه می کرد حضور قدرتمند 2 شرکت که به اشکال مختلف و غرفه های متعدد سعی در جلب توجه مخاطبان داشتند، استفاده از اتومبیل های سیار، برنامه قرعه کشی ،حضور هنرمندان شناخته شده و ارائه خدمات رایگان از جمله این فعالیت ها بود.

انچه در ظاهر مشخص بود استقبال مردمی بود که نمایشگاه امسال را پویا و پر بار نشان می داد اما در صحبتی که با چندی از همکاران داشتم متوجه شدم که کیفیت این بازدید بسیار کمتر از کمییت آن است و این امر عدم رضایت بسیاری از شرکت ها را به همراه داشت.

 بعنوان بزرگترین عرصه در زمینه الکترونیک و رایانه و تجارت الکترونیک ، الکامپ بیستم حرف خاصی برای گفتن نداشت و سایه ایی از آنچه باید باشد بود عدم حضور چندی از برند ها عدم ارائه تکنولوژی جدید یا محصولی که برای اولین بار از آن رونمایی شود همچون نمایشگاههای مشابه در کشور های بزرگ الکامپ بیستم را به محلی برای بازاریابی و تبلیغات تکراری محصولاتی که مخاطبان انها را می شناختند تبدیل کرده بود .
با همه اینها امیدوارم سال آینده الکامپ، با کیفیت به مراتب بالاتری برگزار شود و حضور شرکت های بزرگ و برند های معروف دنیا را در آن شاهد باشیم و یا حتی از همفکری و کمک نمایشگاه های معروف دنیا استفاده کنیم.



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 27 آذر 1393
.

عمل "کپی و پیست" قابلیتی است که به راحتی و با یک کلیک می توان ازهر چیزی کپی گرفت اما این قابلیت تنها در دنیای مجازی و با کمک کامپیوترقابل استفاده بوده و تا به حال هم در دنیای واقعی چنین چیزی وجود نداشته .اخیرا دستگاهی ساخته شده که این فرآیند را در دنیای واقعی هم میسر ساخته اتست.
"جای یانگ یون"خالق این دستگاه کپی است و هدفش هم  از طراحی آن داشتن یک کپی  از هرچیزی که انسان تمایل به داشتنش را دارد،است. با کمک این وسیله می توان از هر جسمی  کپی گرفت و روی کاغذ آن را پیاده کنید.
این دستگاه از نظر ظاهری  مانند بارکدخوان  است با این تفاوت که دارای یک حافظه است و صفحه آن قابلیت به خاطرسپردن رنگ ها و مشخصات هرتصویری را دارد که در نهایت با فشردن یک دکمه  این اطلاعات از حافظه بر روی کاغذ پیاده می شود.

این دستگاه مناسب برای مواقعی است که افراد می خواهند نامه ها را سریع بایگانی کنند و یک کپی از آن را داشته باشند. همچنین این عمل سرعت کپی کردن اسناد و هزینه  آن را به دلیل عدم استفاده از دستگاه های کپی بزرگ ،کاهش می دهد.بر اساس پیش بینی های صورت گرفته  این دستگاه تا سال 2020 می تواند روانه بازار شود.



:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 27 آذر 1393
.

طراحان آمریکایی نسل بهبود یافته چتر پوشیدنی Nubrella که تا قبل از این بروز رسانی مشکلاتی همچون اختلال در دید، ناشی از بخار کردن درون چتر و تداخل دست جهت استفاده از تلفن همراه را داشت که در این نسل برطرف گردید و نسل جدید را روانه بازار کرده اند.

نسل جدید با وزن 1.1 کیلوگرمی و یک بند بدور کمر فرد بسته خواهد شد و مانند یک کوله پشتی عمل خواهد کرد.
این چتر با فشار دادن یک دکمه باز و بسته می شود و دسته ای هم در جهت استفاده معمولی فراهم شده است. همچنین این چتر توان برابری با بادهایی با سرعت 64 کیلومتر در ساعت را دارد.
عمده هدف این چترها برای عکاسان، کارگردانان، دوچرخه سواران و کسانی که از فیلچر استفاده می کنند می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 24 آذر 1393
.

استدیو توین کایند در کشور آلمان با کمک گرفتن از پرینترهای سه بعدی، نسخه کوچک شده شما را بعد از چند هفته تحویلتان می دهد.
شاید گاهی برای دلتنگی هایتان از عکس های قابتون استفاده کنید و شاید هم عکس دستش کوتاه باشد و شما نیاز به ملاقات داشته باشید. حال بیاید کمی پایمان را جلو تر بگذاریم و هر دو این ها را با هم ترکیب کنیم، می شود بت کوچکی از یار دلبندتان که قطعا کارش را بهتر از عکس در قاب انجام می دهد.

برای این کار کافیست 225 یورو به استدیو توین پرداخت کنید و با عکس های 365 درجه که از شما گرفته می شود و البته پرینترهای سه بعدی مخصوص، بعد از 3 یا 4 هفته خود را در ابعاد کوچک مشاهده کنید.
البته با توجه به ابعاد این عروسک ها قیمت های آنها نیز متفاوت خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 24 آذر 1393
.

خانم هانگ یی یکی از هنرمندان در زمینه خلق آثار در چین تصمیم به ساخت هدیه ای عجیب برای چکی جان گرفته است. ساخت چهره چان به وسیله چوب های غذاخوری سنتی چینی ها که از جنس بامبو می باشد.

این هدیه به مناسبت جشن 60 سالگی جکی چان می باشد که ایشان ایده این هدیه را این طور بیان می کنند:

 

  • تناسب استفاده از شیوه غذا خوری چین و استفاده از این فرهنگ به دلیل چینی بودن چان
  • فعالیت جکی چان در حفظ محیط زیست و استفاده نکردن از مواد پلاستیکی
  • استفاده جکی چان در بعضی از صحنه های فیلم برای دفاع از خود مانند "کاراته کید"

 



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 24 آذر 1393
.

عقربه، ساعت30/6 رو نشون میده، که یکدفعه  با سر و صدای زیادی کارش رو شروع میکنه صدایی که  همه  اون رو تجربه کردند و توی اون لحظه فارغ از اینکه اون بیچاره  تقصیری داره یا  نه برای ساکت کردنش به هر وسیله ایی متوصل شده اند.این کوچولوی گرد  فلزی که  امروز با اومدن ساعت های دیجیتالی تبدیل شده  به  یک  خاطره و یا  حتی یک  شی تزیئنی، که  فقط یک  حس نوستالژیک رو در ما زنده میکنه.

اما با خلاقیت در ساخت و نوآوری در تکنولوژی ، این پر صدای کوچولو به خونه ها برگشته با این تفاوت که دیگه نمیشه به راحتی از دستش خلاص شد.این ساعت زنگ دار مجهز به دو تا چرخ بزرگ هست که در زمان مقرر همراه با ایجاد صدای زنگ شروع به حرکت میکنه و  از  دسترس دور میشه شاید  مثل اسمش داره  فرار  میکنه.


بله، ساعت فراری  دور  اتاق  شما حرکت میکنه تا بالاخره شما رو از تخت خواب بلند بکنه...



:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 24 آذر 1393
.

اخیرا شرکت IBM ابزاری را طراحی و توسعه داده است تا باتری های قدیمی لپ تاپ شما را برای مناطق محروم در جهت روشنایی منازل و حفظ محیط زیست به کار بگیرد.

اگر باتری قدیمی دارید و هنوز هم بر این عقیده هستید که روزی به کار خواهد آمد، قدیمی ترین شرکت تولید سخت افزار کامپیوتر یا همان IBM نیز با شما موافق هست. به تازگی این شرکت ابزاری را تولید کرده تا به کمک آن به مناطق در حال توسعه نیرو رسانی کند. نام این ابزار که نشان از هوش بالای محققان IBM دارد "UrJar" خواهد بود. با توجه به گفته های این شرکت این ابزار باتری های لیتیوم یونی قدیمی را تبدیل به منابع قابل شارژ انرژی برای وسایلی مانند پنکه ها، موبایل ها و حتی لامپ های LED خواهد کرد که بسیار مناسب مناطق محروم از منابع انرژی قوی و حتی دست فوشان دوره گرد می باشد.

کیاست این شرکت در نوع خود بسیار جالب می باشد. IBM هم به فکر آخرت خود بوده و هم به فکر زباله های الکتریکی ایالات متحده آمریکا که این روزها به اندازه کافی ذهن شهروندان را هم درگیر خود کرده بود. امیدوارم هستیم ما هم در آینده نه چندان دور برنامه ریزی هایی در همین راستا داشته باشیم.



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 19 آذر 1393
.

شرکت Bespoke Innovation واقع در سانفرانسیسکو ایده جدیدی را برای استفاده از پرینترهای سه بعدی ارائه کرده است. این کمپانی با استفاده از پرینترهای سه بعدی و تکنولوژی مدل سازی، توانسته پای مصنوعی سفارشی تولید کند که به کاربرانش زندگی متفاوتی بدهد.

 

نحوه کار بدین صورت است که ابتدا کمپانی هر دو پای طبیعی و مصنوعی مشتری را اسکن می کند، و یک مدل سه بعدی کامپیوتری ایجاد می شود که تقارن را بین دو اندام بدن حفظ می کند. سپس مشتری می تواند به سلیقه خود فرایند سفارشی کردن پای مصنوعی را سفارش دهد. بدین ترتیب که از میان طیف وسیعی از الگوها، قالب ها و مواد، موارد دلخواه خود را انتخاب می کند. البته کمپانی Bespoke در حال آماده کردن یک ابزار آنلاین، برای راحتی کار مشتریان در سفارش پای دلخواه شان است. در آخر نتیجه نهایی سفارش توسط تکنولوژی چاپ سه بعدی آماده و در اختیار مشتری قرار می گیرد.
به گفته این کمپانی اندام مصنوعی که از سوی این شرکت تولید می شود، در واقع منعکس کننده شخصیت و سلیقه کاربرانش است.



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 19 آذر 1393
.

دم را غنیمت بشمار ، این دیالوگی بود که در کنار گوش شاگردانش گفت و انها مسیر زندگی شان را تغییر دادند (انجمن شاعران مرده)
نمیتوانم منکر تاثیر شگرفی که این دیالوگ بر من گذاشت بشوم. تا جاییکه به خاطر دارم یا برای گذشته از دست رفته افسوس می خوردم ویا برای آینده ای که هنوز نیامده نگران بودم اما هیچگاه در لحظه زندگی نمی کردم . لحظه ایی که می تونه با ارزش ترین زمان حیات یک انسان باشه .
او در ماه اکتبر سال ۱۹۹۷ در رتبه‌ی ۶۳ از فهرست «صد ستاره‌ی برتر تاریخ سینما» مجله‌ی «امپایر» قرار گرفت. البته همان سال نشریه‌ی «اینترتینمنت ویکلی» او را به عنوان «بامزه‌ترین مرد زنده‌ی جهان» انتخاب کرد.

 

رابین ویلیامز کمدین مشهور هالیوود که در قالب طنز نکات مهمی را به مردم و گاه به دولت گوشزد می کرد و سعی می کرد زندگی را زیبا ببیند و مخاطبانش را به این نوع از نگاه دعوت کند. اما پس از درگذشت این هنرمند جملات قصاری که از او به جا مانده بود مورد استقبال و استفاده بسیاری از مردم ازجمله شرکت اپل قرار گرفت. در اینجا به چند جمله معروف از این هنرمند اشاره می کنیم.

 


-1 علت اینکه من کمدی سر پایی رو انتخاب کردم این بود که متوجه شدم وقتی مردم شاد هستن و میخندن همیشه با هم متحد هستن و تقاوت های مالی و فرهنگیشون یادشون میره. مگه این اتحاد همون چیزی نیست که همه ما میخوایم و مدتهاست دنبالشیم؟

 

۲- تا موقعی که از جاتون پا نشین رسیدن به موقعیت افرادی که موفق هستن براتون یه رویاست. اما وقتی پاتون به صحنه باز میشه یه دفعه میفهمین چقدر احمق بودین. اون موقع هست که کسب موفقیت به نظرتون ساده میاد چون دیگه رفته توی گوشت و خونتون.

 

۳- شما فقط در خیالتون هست که آزادی مطلق دارین. پس همیشه سعی کنید به تخیلاتتون پر و بال بدین و هیچ وقت زیادی احساس بزرگی نکنین.

 

۴- اوقات تلخ در جای جای زندگی ما ها وجود دارن. بنا بر این سعی نکنین زندگی رو در اون مواقع بیش از حد برای خودتون سخت کنین. مواقع سختی به وجود میان تا شما رو هر بار نسبت به یه چیزی که ازش غافل هستین آگاه کنن. هر بار که به مشکل بر میخورین سعی کنین به این شیوه ازش چیزی یاد بگیرین و آگاه تر بشین.

 

۵- خوبی و درستی زمانی حاصل میشه که شما تمام انتخاب های اشتباه و نتایجشون رو تست کرده باشین یا در نظر گرفته باشین. پس هیچوقت نا امید نشین و دست از تلاش نکشین.

۶- بعضی ها بهترین به دنیا میان. بعضی بهترین میشن. و بعضی هم بهترین بودن رو بصورت هدیه دریافت میکنن. اونا همونایین که سریع از دستش میدن.

 از ویتمن: من. زندگی. زندگی پر از سوالات تکراری. پر از قطار هایی، پر از افرادی که ایمان خود را از دست داده اند. زندگی افراد شهری که غرق در حماقت شده اند. چه کلمات زیبایی! من کیست؟ زندگی به چه معناست؟ زندگی همین بودن کنونی تو در این نقطه است. هویت و وجودت و وابستگی هایت. اینکه این بازی ادامه دارد تا ابد. و تو آمده ای تا از خود فقط یک جمله به جای بگذاری.
او این شعر را در یک جلسه خواند و در انتها از مردم یک سوال پرسید : What will your verse be?
شرکت اپل در یکی از تبلیغات خود از این سوال استفاده کرد (به عنوان شعار فروش ایفون 6 )

What will your verse be?



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 19 آذر 1393
.

با ورود دوربین‌های دیجیتال به بازار،متاسفانه یاخوشبختانه بازار دوربین‌های قدیمی تقریبا کساد شده است. دیگر کمتر کسی یافت می شود که به عکاسی برود وعکس‌ خود را چاپ کند. این روزها با ورود پرینترهای سه‌بعدی  کاربران به راحتی می توانند عکس های خود را به صورت مجسمه چاپ کنند.

روال کار به این صورت است که ابتدا عکسی سلفی از خود میگیرید و با پرینتر سه‌‌بعدی، یک مجسمه از خود می‌سازیدفناوری جالب و دوست داشتنی می باشد.

این مجسمه‌هایی که سه‌بعدی جاپ می شود  معمولا از موادی به نام «ماسه‌سنگ» تهیه می شوند که به صورت ، پودر گچی می باشد.حتی می توانید به جای پودر گچی از شکلات استفاده کنید و نمونه ای شکلاتی از خودتان چاپ کنید .

در حال حاضر سرمایه گزاری های بزرگ و کوچکی درحال انجام بر روی مجسمه‌های سه‌بعدی هست به عنوان مثال یک فروشگاه در نیویورک، بعد از عکس گرفتن از مشتری‌های خود آنها به صورت 3بعدی چاپ می‌کند و با قیمت‌های به مشتریان عرضه میکند.



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 11 آذر 1393
.

تومور خلاقیت سونی و مهندسانش در حال رشد می باشد و اخیرا خبری از ساعت هوشمند جدید این کمپانی به بیرون درز کرده است که نشان از طراحی نوین و البته تکنولوژی برتری نسبت به رقبا با نام "جوهر الکترونیک" دارد.

شاید چیزی که باعث خلاقیت در این ساعت می شود استفاده از این جوهر در بند ساعت می باشد که اشکال متفاوت و اجازه شخصی سازی چه در صفحه و چه در بند را نیز در چند ثانیه ارائه می کند.

حال عکس های از این ساعت منتشر شده که نشان از شکل و شمایلی متفاوت نسبت به نسل های قبلی خود دارد. البته هیچ نامی بر روی ساعت وجود ندارد و گفته شده که ساعت تحت نظارت یک برند مد ساخته شده که شاخه ای از شرکت سونی می باشد. به نظر می آید سونی قصد دارد نام خود را از روی این محصول بردارد تا بازخورد خوب یا بد این ایده را ببیند که آن محصول تا چه حد می تواند محبوبیت پیدا کند و کاربران بدون توجه به نام برند، محصول را خریداری کنند تا ارزش واقعی محصول را بدست بیاورد.

به گفته سونی 5 مهندس علاوه بر کارهای روتین خود بر روی طراحی این محصول و جوهر الکترونیک کار می کنند. البته چه در ویدیوها و چه در تبلیغات، اشاره به هوشمند بودن این ساعت نشده است اما از سونی بعید است که یک ساعت معمولی را روانه بازار پر رقیب کند. به نظر می آید نام این ساعت FES Watch می باشد که اطلاعاتی هم از زمان عرضه این محصول وجود ندارد.

به نظر شما این تکنولوژی و طراحی جدید از سوی سونی می تواند انقلابی را ایجاد کند؟ شما چه مقدار را برای خرید این ساعت هزینه می کنید؟



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 11 آذر 1393
.

گروهی از سارقان آمریکایی با استفاده از چاپگرهای سه بعدی، پانلهای جلویی دستگاههای خودپردازهای بانکها را ساخته و از آنها برای سرقت 400 هزار دلار پول این دستگاهها استفاده کردند.

چاپگرهای سه بعدی می توانند برای ساخت دستگاههای پزشکی و یا حتی برای ساخت قطعات مورد نیاز فضاپیماهای آینده به کار روند اما به تازگی گروهی از سارقان آمریکایی از این دستگاه فناورانه برای مقاصد جنایتکارانه استفاده کرده اند. در تازه ترین تحقیقاتی که سرویسهای سری آمریکا انجام داده اند کشف شد که سارقان از این فناوری سه بعدی برای سرقت از دستگاههای خودپرداز استفاده کرده اند.
این تحقیقات که از طریق شنودهای تلفنی و تصاویر ویدیویی ضبط شده دوربینهای مداربسته خودپردازها انجام شده است نشان می دهد سارقان از یک دستگاه پرینتر سه بعدی برای ساخت کپی های دقیق و سازگار با پانلهای کارت خوان باجه های خودپردازهای بانکهای آمریکا استفاده می کنند.
 قطعات ساخته شده با این چاپگرها می توانند اطلاعات نوارهای مغناطیسی کارتهایی را که وارد آنها می شوند بخوانند و پس از آنکه مشتری کارت خود را خارج کرد و از محل دور شد از طریق این اطلاعات جمع آوری شده از حساب کارت سرقت کنند.
برپایه این گزارشات، سارقان تاکنون با این روش از خودپردازهای بانکهای مختلف ایالت تکزاس، بیش از 400 هزار دلار را به سرقت برده اند.



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 11 آذر 1393
.

برگردیم به 30 سال قبل، هنرنمایی شون کانری در فیلم Never Say Never Again با وسیله های عجیب که شاید دیگر این واژه خنده دار باشد، زیرا ساعت لیزر دار برای شلیک آماده است.

ساعتی که در این فیلم با کمک جلوه های ویژه خودنمایی می کرد و چیزی جز خرافات نبود الان به واقعیت تبدیل شده است. البته نه به همان اندازه که در فیلم دیده بودیم بلکه ضعیف تر ولی برای شروع بسیار مناسب می باشد.

این ساعت توسط Patrick Priebe مهندسی و تولید شده است و دارای یک لیزر 1500 میلی واتی است که به کمک باتری داخلی می تواند حدود 10 دقیقه لیزر شلیک کند. پس برای شوخی از آن استفاده نکنیم.

 در خصوص چگونگی ساخت این ساعت توضیح نداده نشده ولی آقای Priebe بر این عقیده هستند که بد نیست تا تعدادی از این ساعت ها را بسازد و ماموران امنیتی آن را بخرند. قیمت این ساعت با توجه به لیزر داخلی و نمایش زمان، کمی بالاست و حدودا 300 دلار را باید از جیب خود کسر کنید.

از این لینک می توانید ویدیو ساعت لیزری را ببینید

نظر شما چیست؟ آیا مایل به داشتن این سلاح هستید؟



:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 11 آذر 1393
.

شما میتوانید کارهایی که به پرینتر خود واگذار کردید را کنسل کنید

برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:


•    بر روی start  کلیک کنید
•    بر روی Control Panel کلیک کنید
•    بر روی Hardware and Sound  کلیک کنید
•    بر روی Printers کلیک کنید
•    بر روی پرینتری که استفاده میکنید دابل کلیک کنید
•    در صف پرینت روی آیتم مورد نظر کلیک راست کنید سپس روی cancel کلیک کنید.

 

Pauseو resume کردن پرینت

برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

·   بر روی start  کلیک کنید

·   بر روی Control Panelکلیک کنید

·   بر روی Hardware and Sound  کلیک کنید

·   بر روی Printersکلیک کنید.

·   برای باز کردن صف پرینت روی پرینتری که از آن استفاده میکنید دابل کلیک کنید.

·   روی داکیومنت موردنظر کلیک راست کرده و سپس روی Pause  برای متوقف کردن پرینت و  resume برای ازسرگیری پرینت کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 1 آذر 1393
.

 نقش چیپست در پرینترهای سامسونگ چیست؟


چیپست قطعه ی کوچکی است که در کارتریج پرینترها هم قرار دارد و نقش یک شمارنده (counter) را بر عهده دارد که میزان کاغذهای پرینت شده را در خود نگه میدارد و در دورانی نیز میتوانست طرح و یا اصل بودن کارتریج را مشخص کند.

پرينترهاي سامسونگ بعد از مدتي استفاده پيغامي مبني بر تعويض کارتريج مي دهند ( toner exhausted, toner empty, toner low ) و تا کارتريج را تعويض نکنيد قادر به استفاده از پرينتر نخواهید بود . براي رفع مشکل بايد شمارنده (کانتر) پرينتر را صفر کرد که چند راه وجود دارد :

1. تعويض چيپست که يک راه موقتي است و بايد در هر بار شارژ چيپست عوض شود.                                                                                                
2. خريد کارتريج جديد که عملا هزينه زيادي دارد و بعد از مدتي بايد آنرا نيز تعويض کنيد .

3.ريست نرم افزاري که با يک بار اجراي نرم افزار براي هميشه مي توانيد از يک کارتريج استفاده کرده و بدون مشکل کارتريج خود را شارژ کنيد .


بنابراين اگر پرينتر شما خطا مي دهد يا چراغ پرينتر شما قرمز است و در شارژ کارتريج دچار مشکل شده ايد ، مي توانيد بدون تعويض کارتريج يا چيپ ، از طريق نرم افزار اين مشکل را حل کنيد و با صفر کردن شمارنده ( کانتر ) پرينتر بدون مشکل کارتريج خود را شارژ کنيد.



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 1 آذر 1393
.

فرآیند پرینت سه‌بعدی خودکار است و بنابراین هر فرد مبتدی می‌تواند با آن کار کند. با این حال بسیاری از اتفاقات هنگام پرینت رخ می‌دهند که کاربر از آن بی‌اطلاع است. در این قسمت با یک نمای کلی، اجزای مختلف یک پرینتر سه‌بعدی معمول را معرفی می‌کنیم.
1- نرم‌افزار طراحی  CAD فایل خروجی را با فرمت قابل پرینت سه‌بعدی به کاربر می‌دهد. فایل خروجی به صورت یک شبکه خطوط است که یک حجم سه‌بعدی را محصور می‌کند.
2- نرم‌افزار پرینتر سه‌بعدی فایل سه‌بعدی خروجی را به صدها لایه دیجیتالی تبدیل می‌کند که هر یک از این لایه‌ها بعدا توسط پرینتر به عنوان خروجی پرینت می‌شوند.

3- هرلایه روی لایه دیگر پرینت می‌شود تا مدل نهایی به دنیای واقعی وارد شود.

اجزای داخلی پرینتر سه‌بعدی

1- فیلتر هوای خودکار: این فیلتر تضمین می‌کند که کلیه ورودی‌ها (پودر) داخل سلول‌های دستگاه باقی بمانند.

2- پلت چسبان کارتریج: ذرات پودر را به وضعیت جامد تبدیل می‌کند.
3- اتاق تولید: منطقه‌ای است که بخش‌های مختلف مدل در آن ساخته می‌شوند.
4- کارتریج: محل قرارگیری هدهای پرینت است.
5- کمپرسور: هوای فشرده را برای تکمیل قطعه‌های مختلف تولید می‌کند.
6- فیلتر باقی‌مانده‌ها: از ورود دیگر جامدات به مرحله بعد جلوگیری می‌کند تا ساخت بعدی بهتر صورت گیرد.
7- جعبه الکترونیک: یک بورد رایانه‌ای است که کلیه عملیات پرینتر را کنترل می‌کند.
8- گانتری: یک نوار افقی که در سرتاسر لایه‌های ساخت به جلو و عقب می‌رود.
9- هاپر: شامل پودری است که مدل از آن ایجاد می‌شود.
10- مخزن: چسباننده را از کارتریج جمع‌آوری می‌کند و منابع چسباننده را زیر گانتری قرار می‌دهد.
11- ایستگاه خدمات: به طور خودکار هدهای پرینتر را در مواقع مورد نیاز پاک می‌کند.
12- دریچه‌های خلاء: مغز سیستم پودرریزی، جمع‌آوری پودر از محفظه ساخت و سرریز را مدیریت می‌کند.

 

چرخه پرینت
  چرخه یک پرینت سه‌بعدی دارای مراحل زیر است:
- فرآیند آماده‌سازی: زمانی که روی دکمه 3D Print کلیک می‌کنید پرینتر اول یک روال پیش‌ساخت را ایجاد می‌کند. بدین ترتیب هوای داخل دستگاه برای ایجاد محیط عملیاتی مناسب پرینت گرم می‌شود. به طور همزمان اتاق تولید با لایه‌ای از پودر پر می‌شود. در این مرحله ممکن است هم‌ترازی هد پرینتر برای خواندن الگو توسط یک چشم الکترونیک نیز انجام شود.
- فرآیند پرینت: هنگامی که روال پیش‌ساخت به اتمام رسید، پرینتر بلافاصله شروع به پرینت لایه‌های ایجادشده در نرم‌افزار خود می‌کند. دستگاه، پودر را از بخش هابه اتاق تولید می‌راند. کارتریج در سراسر لایه اولیه حرکت می‌کند و با چسباننده موجود اولین الگوی ارسالی توسط نرم‌افزار را ایجاد می‌کند. چسباننده ذرات پودر را به جامد تبدیل کرده و بقیه را برای بازیافت نگه می‌دارد. در این مرحله پیستون زیرین اتاق تولید بستر پودرها را کاهش می‌دهد تا برای لایه بعدی آماده شوند. این چرخه تا زمانی که مدل کامل شود ادامه خواهد یافت.

- بازیابی و حذف پودر اضافی: زمانی که کار به پایان میرسد، مدل برای بهینه‌سازی آماده خواهد شد. دستگاه به طور خودکار اکثر پودرهای اطراف مدل را با فشار خلاء و لرزش‌های مکرر به انتهای اتاق تولید می‌فرستد. این پودر اضافی از طریق سیستم برای استفاده مجدد پس از فیلتر شدن به بخش هاپر منتقل می‌شود. در مرحله بعدی در دستگاه باز شده و مدل به اتاق حذف پودر منتقل می‌شود. اینجاست که کاربر می‌تواند با استفاده از اسپری هوای فشرده باقی‌مانده پودر را از مدل نهایی حذف کند.
زمانی که کاربر دکمه 3D Print را کلیک کند فضای داخلی گرم می‌شود و در صورت نیاز هد به جای مخصوص خود می‌رود.
کار پرینت با ایجاد لایه‌ای از پودر شروع می‌شود.
کارتریج در سراسر لایه اولیه حرکت می‌کند و با چسباننده موجود اولین الگوی ارسالی توسط نرم‌افزار را ایجاد می‌کند.
مرحله پیستون زیرین اتاق تولید بستر پودرها را کاهش می‌دهد تا برای لایه بعدی آماده شوند.
چرخه تا زمانی که مدل کامل شود ادامه پیدا می‌کند.
پودر اضافی از طریق سیستم برای استفاده مجدد پس از فیلتر شدن به بخش هاپر منتقل می‌شود.
هنگامی که کلیه آثار پودر برداشته شد، می‌توان آنها را برای بهبود مدل نیز مورد استفاده قرار داد. فرآیند بهبود را در این نوع پرینترها معمولا Infiltration (نفوذ) نامگذاری می‌کنند. فرآیند نفوذ به طور معمول حفره‌های میکروسکوپی در مدل را پر می‌کند و علاوه بر اشباع مکانیکی سطح رنگ را نیز بهبود می‌بخشد.
چسباننده پودر را به جامد تبدیل می‌کند.
حفره‌ها شروع به پر شدن می‌کنند.
طرح بهینه‌تر به دست می‌آید.

EBPNovin.com



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 1 آذر 1393
.

برخلاف بيشتر قطعات کامپيوتري که فقط کافي است آن را به برق زده و ديگر کاري به کارش نداشته باشيد، بايد مراقبت ويژه اي از پرينترها به عمل آوريد و هزينه اين نگهداري را نيز بپردازيد. ممکن است تصور کنيد که با خريد يک مدل ارزان قيمت پرینتر، هزينه هاي جانبي نيز کاهش خواهند يافت، اما دقت داشته باشيد که قيمت مواد مصرفي اصلي پرينترها تقريباً به اندازه قيمت يک پرينتر نو است.
قبل از نصب پرينتر، حتماً دفترچه راهنماي نصب پرينتر خود را بخوانيد تا هنگام نصب دچار مشکل نشويد. بزرگ ترين مشکل پرينترهاي جوهر افشان، خشک شدن جوهر آن ها در صورت عدم استفاده طولاني مدت از پرينتر است. به همين دليل سازندگان پرينترها بخشي به نام Nozzle Check يا Test Print را در نرم افزار همراه پرينتر قرار داده اند تا در صورت عدم استفاده طولاني مدت از پرينتر، هر هفته يا ده روز يک بار اين قسمت را اجرا کنيد تا با چاپ يک متن يا طرح مختصر، از خشک شدن جوهر پرينتر جلوگيري کنيد. خوشبختاه
پرينترهاي ليزري چنين مشکلي ندارند.
تا جايي که امکان دارد، سعي کنيد از مواد مصرفي اصلي در پرينتر خود استفاده کنيد. جوهرهاي ساخته شده توسط سازنده اصلي با پرينتر شما سازگاري کامل داشته و مي توانيد مطمئن باشيد که کيفيت چاپ نسبت به قبل تغيير نخواهد کرد. البته مي توانيد کارتريج را شارژ کنيد، اما هر جوهر متفرقه اي با پرينتر سازگار نبوده و تنها برخي از آن ها کيفيت خوبی دارند. اين که بدانيد کدام
جوهر متفرقه با پرينتر شما هماهنگي بهتري از نظر کيفيت نهايي چاپ دارد، تنها با آزمايش اين جوهرها امکان پذير است. شارژ جوهر و کارتريج نيز وضعيت مشابهي دارد و با آن که هزينه آن از خريد يک جوهر و کارتريج جديد بسيار کمتر است، اما مشکلات و افت کيفيت خود را دارد.هر کاغذي نيز با پرينتر شما هم خوانی ندارد. وب سايت شرکت سازنده چند مدل کاغذ براي پرينتر شما معرفي کرده، اما مي توان از توليدات سازندگان ديگر نيز بدون نگراني استفاده کرد. کاغذها در وزن هاي مختلفي توليد مي شوند. وزن بيشتر کاغذ برابر است با کيفيت بالاتر و البته قيمت بيشتر. با اين حال، هر کاغذ گلاسه اي براي پرينتر شما مناسب نيست. تصور نکنيد که با خريد کاغذ گلاسه هايي که در فروشگاه هاي لوازم التحرير به فروش مي رسند و قيمت پاييني دارند، مي توانيد در هزينه هاي خود صرفه جويي کنيد. کاغذهاي مخصوص پرينترها طوري طراحي شده اند که بتوانند به خوبي جوهر و تونر را جذب کنند. کاغذهاي گلاسه معمولي ممکن است نتوانند جوهر را جذب کرده و در نتيجه پس از چاپ با تصويري مبهم و رنگ هاي به هم ريخته رو به رو خواهيد شد. همچنين براي داشتن بهترين کيفيت، قبل از شروع چاپ، نوع کاغذ خود را از فهرست کاغذهاي موجود در نرم افزار پرينتر انتخاب کنيد. براي مثال، هنگامي که کاغذ شما Premium Glossy است، بايد همين مدل را از فهرست کاغذها انتخاب کنيد. براي صرفه جويي در مواد مصرفي، سعي کنيد در مواقعي که به چاپ با کيفيت نياز نداريد، از حالت Draft استفاده کنيد تا جوهر و تونر کمتري مصرف شود. در پرينترهاي جوهر افشان، با هر بار روشن شدن پرينتر، کمي جوهر صرف تميز کردن هد چاپ مي شود. به همين دليل اگر به صورت مداوم از پرينترهاي جوهر افشان استفاده مي کنيد، دستگاه خود را روشن بگذاريد. نگران مصرف برق آن نيز نباشيد، زيرا در زمان بيکاري پرينتر در حالت Stand by قرار مي گيرد که توان مصرفي را تا حدود زيادي کم مي کند.

پرينتر خود را تميز نگه داريد. اگر سيني نگه دارنده کاغذ پرينتر شما در معرض هوا قرار داشته و هميشه دسته اي کاغذ نيز در آن وجود دارد، بايد بدانيد که گرد و غبار به سادگي در پرينتر شما نفوذ خواهد کرد و در نتيجه بعد از مدتي باعث بروز مشکلات مي شود. به همين دليل با توجه به ميزان استفاده از پرينتر، در بازه هاي زماني معين بايد داخل پرينتر خود را تميز کنيد. اگر پرينتر شما داراي درب است( مانند درب پرينترهاي جوهرافشان که براي تعويض جوهر در نظر گرفته شده اند)، سعي کنيد هميشه آن را بسته نگه داريد. براي تميز کردن بدنه پرينتر نيز از پارچه اي نرم و بدون پرز استفاده کنيد. در ضمن هيچ گاه از الکل و ديگر حلال ها براي تميز کردن داخل و خارج پرينتر استفاده نکنيد.
از ابزارهاي موجود در نرم افزار پرينتر براي رفع عيب استفاده کنيد. اين ابزارها شامل تميز کردن هد پرينتر و تنظيم نازل هاي چاپ است. بهتر است از ابزار تميز کردن هد تنها يکي دو بار در هر دفعه استفاده کنيد. اين ابزار از جوهر پرينتر براي تميز کردن هد استفاده مي کند و در صورتي که چند بار پشت سر هم از آن استفاده کنيد، حجم زيادي از جوهر شما مصرف خواهد شد.
نکته آخر شايد کمي ساده به نظر برسد؛ هميشه
پرينتر را به کمک دکمه آن خاموش کرده و به طور مستقيم آن را از برق نکشيد. انجام اين کار باعث مي شود که هد پرينتر در محل اوليه خود قرار نگرفته و پروسه خاموش شدن دستگاه به درستي صورت نگيرد.



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 1 آذر 1393
.

برنامه هایی که قابلیت AirPrint دارند به شما این امکان را می دهند که بدون هیچ سیم یا برنامه اضافی، آنچه می خواهید را توسط پرینتر خود که از قابلیت AirPrint پشتیبانی می کند، پرینت بگیرید. فقط کافی است عبارت Print را لمس کنید،

دستگاه های پشتیبانی کننده:
Mac OS Printing/Fax (همه ورژن ها), iPad, iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4S, (نسل سوم), iPod (نسل چهارم) iPod touch
ابزار مورد نیاز برای استفاده از این قابلیت:
برای استفاده از قابلیت AirPrint به یکی از ابزارهای زیر با آخرین نسخه iOS نیاز دارید.
•  ipad  ( همه مدل ها )
•   (یا بالاتر iphone ( 3GS
•  Ipad touch ( نسل سوم یا بالاتر )
شما همچنین به یک پرینتر که از قابلیت AirPrint پشتیبانی کند هم احتیاج دارید. به این نکته توجه داشته باشید که که هم device و هم پرینتر هر دو باید به یک شبکه اینترنت مشترک متصل باشند.
برای پیدا کردن یک پرینتر با قابلیت AirPrint می توانید به سایت های معرفی پرینتر مراجعه کنید.

موارد قابل توجه:
•   حتما device مورد استفاده، آخرین نسخه iOS را داشته باشد.
•   پرینتر پشتیبانی کننده از AirPrint، کاملا به روز باشد، برای اطلاع از وضعیت پرینتر یا به روز رسانی آن می توانید به نمایندگی های مجاز آن پرینتر مراجعه کنید.
•   برنامه ای که می خواهید از آن پرینت بگیرید کاملا به روز باشد.
•    برخی از قابلیت های پرینتر ممکن است با AirPrint قابل اجرا نباشد ( مثل انتخاب سایز های متفاوت کاغذ، قابلیت red-eye reduction، پرینت کتابچه ای و…)
•    برای اطلاع از طریقه فعال کردن AirPrint در پرینتر، دفتر چه راهنمای پرینتر را بخوانید یا به نمایندگی های مجاز آن پرینتر مراجعه کنید.
•    AirPrint فقط توسط شبکه اینترنت بی سیم (Wi-Fi ) کار می کند.
چگونه پرینت بگیرید؟
شما می توانید از طریق برنامه های استاندارد iBooks, Mail, Photos,و Safari پرینت بگیرید. برخی برنامه های اپ استور هم قابلیت پشتیبانی از AirPrint را دارند.
1.    آیکون action   را لمس کنید.
2.    عبارت Print را لمس کنید.
3.    تنظیمات پرینتر را تایید کنید و Print را لمس کنید.



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 1 آذر 1393
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی