.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تا قبل از رونمایی اپل از تبلت خوش ساخت و با کیفیت خود به نام آیپد، و بهبود های صورت گرفته در آن طی این چند سال، کسی داشتن تبلت را در کنار تلفن همراه هیچ لزومی نمی دید. حال و بعد از وارد شدن این اسمارت فون های درشت هیکل به درون زندگی ما و وارد شدن تمامی برند ها برای عقب نماندن از رقابت با شرکت های مدعی در این عرصه مانند کمپانی اپل، شایت فون آرنا بهترین تبلت های سال 2014 را از نگاه خود منتشر کرد.

 Apple iPad Air 2

 

اگر می خواهید کمی متفاوت باشید و تجربه یک حس خاص را داشته باشید، قطعا آیپد ایر 2 بهترین انتخاب خواهد بود.

 

از کیفیت ساخت بالا، قطر و وزن بسیار پایین که بگذریم با یک سخت افزار به نظر معمولی اما با بالا ترین بازده رو به رو خواهید شد. این تبلت مجهز شده به چیپ A8X، دوربین 8 مگاپیکسلی و 2 گیگابایت رم که عملکرد روان و بی نقص را در ios برای شما تضمین خواهد کرد.

 

  1. Google Nexus 9

 

به عقیده شخصی بنده و البته مهر تایید فون آرنا، بهترین تبلت اندرویدی با بهترین قیمت و البته خرید یک تبلت گوگلی که توسط HTC همراهی و طراحی شده است، باعث می شود بروز ترین سیستم عامل را در کنار یک چیپ 64 بیتی تگرا 1 که قوی ترین چیپ روی تبلت های اندرویدی تا به این تاریخ می باشید همراه داشته باشید.

 

البته این تبلت برخلاف آیپد ایر2 که 9.7 اینچ می باشد یک تبلت 9 اینچی است که رزولوشن بالاتری را نسبت به رقیب خود ارائه می کند.

 

  1. Sony Xperia Z3 Tablet Compact

 

بیاید با کمک سونی و تکنولوژی پیشرفته اش محصولات الکترونیکی را با آب آشتی دهیم. بله شاید مهمترین عنصری که سونی را نسبت به رقبا متفاوت می کند محصولات ضد آب این کمپانی باشد.

 

البته درست است که این تبلت تنها در عمق 1.5 متری دوام می آورد اما سخت افزار قوی و از همه مهم تری 3 گیگابایت رم در یک تبلت 8 اینچی موضوعی نیست که به راحتی بتوان ازش گذشت.



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 8 دی 1393
.

با توجه به اخبار موجود به نظر می آید کره شمالی همچنان با قطعی اینترنت دست و پنجه نرم می کند و تنها امریکا را مسئول این ماجرا می شناسد و این اتفاق را نتیجه ی یک کار نکرده می داند.

سونی پیکچرز، اکران فیلم The Interview، کشته شدن رهبر کره شمالی، قطعی اینترنت- اینها دغدغه های امروز دو کشور آمریکا و کره شمالی می باشد تا خبرگزاری رسمی کره شمالی KCNA، دیروز در اطلاعیه ای اختلاف این دو را جدی تر کند و قطعی اینترنت کشور کره شمالی را کارهای خنده دار  آمریکا توصیف کند. اگر بدون هیچ تعارفی بگوییم که در اطلاعیه کمیسیون دفاع ملی کره شمالی آمده است: "ایالات متحده آمریکا با آن هیکل درشتش خجالت نمی‌کشد که مثل بچه‌هایی که نمی‌توانند آب بینی‌شان را بالا بکشند، بازی قایم باشک به راه انداخته و اینترنت رسانه‌های جمهوری ما را قطع می‌کند" و  اوباما را یک آدم بی ملاحظه و مانند یک میمون در جنگل در خصوص رفتارش خطاب کرده اند چه عکس العملی خواهید داشت؟!

واکنش امریکا به این واژه ها قطعا شنیدنی خواهد بود. شنیده شده، کره شمالی از ترس تأثیرات این فیلم بر افکار شهرمندانش، محدودیت‌های ویژه ای را بر واردات فیلم‌های خارجی اعمال کرده است



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 8 دی 1393
.

این روزها شاهد داغ بودن فناوری چندبعدی بود کالاها به وسیله پرینترهای 3 بعدی یا 4 بعدی هستیم که هرچند این پرینترها مدت طولانی نیست که در بازار موجود است اما به دلیل صنعتی بودن و گرانی این دستگاه استقبال چندانی از طرف مردم صورت نگرفته است همه این عوامل دست در دست هم دادند تا امروز خبر خرده فروشی آن به گوش می رسد.
فروشگاه خرده فروشی در آمریکا با نام staples به عنوان اولین فروشگاه عرضه کننده محصولات 3 بعدی،خدمات متنوعی را به بازار عرضه کرده است که اولین محصولش هم  Cube 3D printer می باشد.این پرینتر قادر است که اشیا را  با طول و عرض 5.5 اینچ پرینت بگیرد که هم wifi دارد و هم قابلیت سازگاری با سیستم عامل های ویندوز و مکنتاش را دارد.

کارتریج پرینتر و پد قابل تعویض هم که از جنس پلاستیک می باشد توسط این خرده فروشی فروخته می شود.قیمت این دستگاه 1300 دلار است که با این وجود چندان مجبوبیت خاصی در میان مردم پیدا نکرده است که رقبتی برای پرداخت این چنین هزینه ای را پیدا کنند.



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 8 دی 1393
.

MSI  که در تولید مادربرد دست رقبای خود را از پشت بسته است،اخیرا محصولی با کمک گرفتن از چیپ Z97 اینتل طراحی کرده که مستقیما دنیای گیمرها را نشانه رفته است. این مادربرد با وجود اینکه در استاندارد mini-ITX  ساخته شده است، آنقدر ویژگی های مثبت و هیجان انگیز دارد که گلایه ای را برای گیمرها باقی نگذارد.

 MSI برای ACK از چیپ وای فای Killer DoubleShot Pro شرکت کوالکام استفاده کرده که از خانواده محصولات Atheros این شرکت محصوب می شود. این غول کوچک  MSIیک اتصال M.2 و همچنین طراحی بردی که تماما با محوریت گیمرها انجام گرفته تولید خواهد شد. این خبر بیشتر از همه برای گیمرهایی که به دنبال مادربرد های کوچک هستند هیجان انگیز می باشد.

در این مادربرد چیپ Killer DoubleShot Pro به کار رفته است تا 3.5 برابر تاخیر کمتر را در انتقال داده به همراه آورد و اطلاعات را تا حدود 3 برابر سریعتر نسبت به فناوری وایرلس نوع N جابجا کند.

مشخصات کامل این مادربرد را مشاهده کنید:

 

CPU Support: 4th and 5th Gen Intel Core / Pentium / Celeron processors

Network: Killer E2205 Gigabit Ethernet, Killer 1525 802.11 ac, BT 4.1
Chipset: Intel Z97 Express Chipset
Connectivity: 1x PCI-e 3.0 x16, 6x USB 3.0, 6x USB 2.0, 8-channel Audio Boost
Storage: 1x M.2 10Gb/s, 4x SATA 6Gb/s
Display interface: 1x DisplayPort, 2x HDMI

 



:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 6 دی 1393
.

بیایید اختراع 150 سال پیش چینی ها را فراموش کنیم و کاغذ های مرسوم امروزی را برای کمک به محیط زیست کنار بگذاریم. این تمام خواسته ی دانشمندان دانشگاه کالیفرنیا می باشد. این دانشمندان تمام تلاش خود را برای تولید کاغذهای پلاستیکی با قابلیت بازنویسی 20 باره کرده اند تا در آینده نه چندان دور با درختان آشتی کنیم.

طی تحقیقات انجام شده مهم ترین حسن این کاغذ جلوگیری از هدر رفتن و قطع درختان و استفاده چند باره از آن می باشد. به گفته ی این دانشمندان این کاغذها جدا از قطر بسیار پایین به گونه ای طراحی شده اند تا با سه رنگ جوهر آبی، قرمز و سبز مورد استفاده قرار بگیرند. همچنین برای پرینت گرفتن روی این نوع کاغذها می توان آنها را در برابر نور ماوراء بنفش قرار داد تا موارد غیر متنی بی رنگ و بخش های متن دار نمایان شود.

طبق گفته ی این محققان در نسخه ی نهایی قیمت تمام شده این کاغذها کمتر یا مشابه با کاغذهای امروزی خواهد شد و این تیم عزم خود را جزم کرده تا این باره استفاده را به 100 برساند.



:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 6 دی 1393
.

اگر از آن دسته از عکاسان یا فیلمبردارانی هستید که در هنگام فیلمبرداری و یا عکاسی با کمبود فضا در کارت حافظه مواجه شده اید، دیگر نگران این موضوع نباشید، چون SanDisk که از بزرگترین تولید کنندگان کارت حافظه و فلش مموری است، کارت حافظه ای با حجم 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی تولید کرده است. این کارت حافظهpro SDXC  GB Extreme 512 نام دارد.

سرعت نوشتن  روی این کارت حافظه 95 مگابایت بر ثانیه است که حتی برای فیلمبرداری 4K کافی است. فرمت فور کی، یک استاندارد در فیلمبرداری و کارت گرافیک رایانه است. تعداد پیکسل‌های این فرمت چهار برابر فرمت فول اچ‌دی بوده و وضوح آن، ۴۰۰۰ پیکسل در هر رزولوشن افقی است. بعد از تولید نمایشگرهای LED و ۳D، نسل جدید تلویزیون ها و صفحه نمایش ها وارد بازار شدند. امروزه بیشتر برندهای معتبر از تلویزیون های ۴K خود رونمایی کرده اند و با ورود برندهای دیگر نظیر پاناسونیک و سامسونگ به این عرصه، رقابت در تولید و صفحه نمایش های ۴K بیش از پیش داغ شده است. 

با این حساب، با داشتن این کارت حافظه می توانید ساعتها فیلمبرداری با کیفیت بالا داشته باشید و نگران پر شدن کارت حافظه خود نباشید. قیمتی که سن دیسک برای این قطعه جانبی در نظر گرفته 800 دلار است که قیمت نسبتا بالایی است و استفاده از آن را محدود به عکاسان و فیلمبرداران استودیوهای حرفه ای می کند.



:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 6 دی 1393
.

نزدیک به یکسال است که چشمانمان مشتاق دیدار مکالمه در پیام رسان WhatsApp می باشد. این شرکت قول داده بود تا قابلیت مکالمه را به این پیام رسان محبوب اضافه کند و به نظر می آید دیگر چیزی نمانده.

امروز عکسی منتشر شده که نشان از افزوده شده این قابلیت در روز های اخیر می دهد. این عکس، متن و فایل ها همه کد های خام می باشد که در سایت واتس اپ قرار گرفته بود. همانطور که مشاهده می کنید دو قابلیت جدید هم به این تماس اضافه شده که کمی متفاوت تر از بقیه رقبا خواهد بود. اولی قابلیت متصل شدن به دستگاه های بلوتوث و دیگری امکان ظبط مکالمه بدون نیاز به برنامه جدا گانه خواهد بود.

البته نا گفته نماند که تمام اطلاعات این خبر غیر رسمی بوده و توسط این کمپانی تایید نشده است اما قطعا برای بهبود عملکرد خود و مبارزه با رقبای خود از قبیل وایبر ، باید کمی سرعت را بیش از پیش کنند.



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 6 دی 1393
.

اگر اهل فناوری باشید احتمالا با برند کداک آشنا هستید. یا حداقل تعریف اسکنرهای پر قدرت این شرکت را شنیده اید. اخیرا این کمپانی پس از دوران سخت و مشکلات مالی که پشت سر گذاشت و برای بهبود عملکرد خود تصمیم به تلاش جدیدی در زمینه اسمارت فون ها گرفته است.

ما از جسارت این کمپانی خوشمان آمد لذا در دنیای امروز که عموم مردم به سمت خرید گوشی های رند بازار می روند شرکت نام آشنای کداک با تکیه به تکنولوژی های دست یافته خود و تمرکز بر روی دوربین، کار خود را در نمایشگاه CES 2015  آغاز خواهد کرد.

به گفته این کمپانی دو عنصر بسیار مورد توجه این شرکت در ساخت اسمارت فون های خود قرار دارد که اولی طراحی و دومی کارایی این محصول خواهد بود که احتمالا با همکاری گوگل و آخرین ورژن از اندروید وارد بازر خواهد شد. البته Kodak تنها به اسمارت فون قانع نبوده و قول محصولاتی دیگر را در نیمه سال 2015 داده است.

نظر شما چیست آیا تلاش های شبانه روزی این شرکت برای احیای دوباره این برند کارساز می باشد یا در جنگ با رقیبان اندرویدی بازار به هلاکت می رسید.



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 6 دی 1393
.

زمان زیادی به برگزاری  نمایشگاه CES 2015 در کشور آمریکا نمانده است که کمپانی های مختلف تبلیغات خود را در این زمینه به انتشار گذاشته اند. یکی از این کمپانی ها ایسوس می باشد که در تیزر منتشر شده نشان از رونمایی یک اسمارت فون می دهد.

با توجه به این تبلیغ 1 دقیقه ای و جمله ی شعاری ایسوس با مضمون "چیزهایی را ببینید که دیگران نمی توانند آن ها را ببینند" می توان فهمید که با یک دوربین متفاوت و البته یک گوشی متفاوت رو به رو خواهیم بود.

بی صبرانه منتظر نمایشگاه امسال هستیم تا تلاش کمپانی ها در عرصه تکنولوژی را مشاهده کنیم. تمامی غول های بازار از 16 تا 19 دی تلاش خود را شروع خواهند کرد.



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 6 دی 1393
.

با ابزاری کاربردی، کوچک و چندکاره به نام پاور پن بیشتر آشنا شوید. در واقع این گجت را می توان قلمی دانست که می‌تواند گوشی شما را شارژ کند و یا حتی امکان استفاده از قلم استایلوس را فراهم سازد. احتمالا می‌دانید که همراه داشتن یک پاوربانک چندان کار راحتی نیست و اگر از آن دسته افرادی باشید که کوله‌پشتی روی دوششان نمی گذارند، سختی کارتان چند برابر خواهد شد.

همه میدانیم همراه داشتن یک قلم در جیب کار راحتی می باشد. در واقع پاور پِن اولین قلم دنیا است که در داخل آن یک باتری تلفن هوشمند قرار داده شده است.  شما می‌توانید این قلم را در جیب پیراهن یا کت خود قرار دهید تا همیشه یک گجت برای یادداشت‌ برداری همراه داشته باشید که در عین حال می‌تواند در مواقع مورد نیاز، اسمارت فون شما را هم شارژ کند.

نکته جالب این است که Power Pen هم از درگاه لایتنینگ برای محصولات اپل و هم microUSB  پشتیبانی می‌کند تا به راحتی بتوانید آیفون، تلفن اندرویدی یا ویندوز فون خود را شارژ کنید. نکته جذاب این قلم، یک بخش استایلوس می باشد تا با استفاده از آن بتوانید با تلفن یا تبلت لمسی‌تان کار کنید

در واقع این ایده اصلا نو نمی باشد ولی این که بتوانید در یک ابزار کوچک مانند خودکار همه این امکانات را همزمان داشت، نشان از خلاقیت تیم طراحی می دهد که قطعا کمک شایانی به فروش آن خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 6 دی 1393
.

چند وقتی بود که شرکت ها دیگر کاری با اپل و محصولاتش نداشتند تا موج جدیدی بر علیه اپل به راه افتاد. در مطالب گذشته از مشکلات دوربین، خم شدن آیفون و آسیب پذیر بودن غیر عادی صفحه نمایش آیفون ها برایتان نوشتیم.

حال لنوو هم با یک دوربین مخفی سعی در تخریب این کمپانی و تمسخر با ارزش ترین شرکت جهان داشته  است. در این دوربین مخفی می بینید که فروشنده ابتدا لپ تاپ جدید لنوو را خم می کند و بعد می گوید خب حالا مک اپل را تست کنیم و .... در ویدئو زیر ادامه ماجرا را ببینید.



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 1 دی 1393
.

اعلام نیاز فضانوردانی که در ایستگاه بین المللی به سر می بردند، مبنی بر نیاز به داشتن یک آچار، باعث شد ناسا نقشه این آچار را به فضانوردان مقیم این ایستگاه ایمیل کند و آنان با استفاده از پرینتر سه بعدی که نیمه ماه گذشته میلادی در ایستگاه فضایی نصب شد آن را بسازند.
این پرینتر اولین قطعه خود را اواخر نوامبر پرینت کرد که قطعه ای یدکی مربوط به خود پرینتر بود.

تا قبل از این، اگر فضانوردان به وسیله ای نیاز داشتند باید ماه ها صبر می کردد تا به همراه محموله هایی که هر چند وقت یکبار برایشان ارسال می شد فرستاده شود ولی وجود پرینتر سه بعدی این زمان انتظار را به حداقل رسانده و به نوعی فضانوردان را در تهیه ابزار مورد نیاز خود، خودکفا  می کند.



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 1 دی 1393
.

به نظر می آید سامسونگ دیگر قید گوشی با سیستم عامل اختصاصی خود را زده است و تمرکز خود را روی محصولات دیگر بازار گذاشته است. این بار تایزن را روی دوربین عکاسی NX300M خواهید دید.

سامسونگ همیشه تلاش خود را برای مستقل شدن از شرکت های وابسته انجام داده است. شاید اولین قدم آن هم سیستم عامل اندروید باشد که سامسونگ را بسیار زیاد به گوگل وابسته کرده است و در همین راستا این کمپانی روی سیستم عامل اختصاصی خود با نام تایزن کار می کند و چند باری هم وعده عرضه اسمارت فونی با این سیستم عامل داده شده است که تا الان نتیجه ای گرفته نشده. حال خبری از وبلاگ سم موبایل، یکی از نزدیکان به سامسونگ منتشر شده که نشان از یک دوربین عکاسی با سیستم عامل اختصاصی سامسونگ می دهد.

این دوربین از دسته ی دوربین های بدون آینه خواهد بود اما اطلاعاتی از زمان رونمایی این محصول وجود ندارد ولی می توان وجود این دوربین را در نمایشگاه CES 2015 قطعی دانست.



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 1 دی 1393
.

برخی شرکت‌های فناوری برای کاهش هزینه‌ گران خرید کارتریج و از دست ندادن بازار، چاپگری تولید کرده‌اند که نیاز به تعویض کارتریج ندارد خرید کارتریج جدید یا شارژآن برای پرینترها به خصوص پرینترهای جوهرافشان همیشه  ازجمله هزینه‌هایی است که  دارندگان پرینتر هر چند وقت یک بار باید پرداخت کنند برای همین منظور  بعضی از  شرکت‌های فناوری جهت  کم کردن این قبیل  هزینه‌ ها،دستگاه پرینتر جدیدی تولید کرده‌اند که احتیاجی  به عوض کردن موادمصرفی آن ندارد.همه میدانیم که شارژمجدد کارتریج سبب کاهش عمر دستگاه می شود اما این آگاهی هرگز نتوانست برهزینه های بالای موادمصرفی را کم کند.

 به تازگی پرینتر جدیدی توسط شرکت اپسون وارد بازار شده است که احتیاجی به کارتریج و حتی شارژ آن ندارد وحتی برعکس پرینتر های جوهرافشان قدیمی ،مخزن جوهر با بدنه دستگاه یکی شده است.به همین دلیل اپسون ،برای دستگاه های قدیمی روش جدید و البته استانداردی را برای شارژ کارتریج ارائه داده است که با ازمیان برداشتن جوهرهای ناسازگار و غیر استاندارد با پرینتر دیگر به آن صدمه نمی زند.
پرینترهای جدیدی که براین شیوه عرضه می شوند با استقبال خوبی مواجه شده‌اند که دلیل آن تنها صرفه‌جویی چشمگیر در هزینه‌های چاپ است.



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 1 دی 1393
.

نظرتان چیست که دیگر گوشی خود را از جیب خارج نکنید و تمام کارهایتان را روی پوست دست خود و تنها با یک دستبند اجرا کنید، بله هیجان انگیز است. نام این ابزار پوشیدنی Cicret Brancelet می باشد که کاملا مشابه با دستبندهای سلامت سونی خواهد بود.

Cicret تجهیز شده به یک پیکو پرژکتور و8 حسگر مجاورت خطی است که ساعد دست شما را شناسایی می کند و روی دستتان یک رابط کاربری اندرویدی را نمایش می دهد تا با استفاده از این سنسورها ساعد شما به یک صفحه لمسی تبدیل شود. این دستبند از حسگرهای دیگر مانند شتاب سنج و ویبره و LED هشدار دهنده نیز بهره خواهد برد تا با استفاده از شبکه های WiFi و یا بلوتوث شما را به اسمارت فون متصل می کند.

انتظار حافظه ی 8 و 16 گیگابایت در کنار این قابلیت ها انتظار بی جایی نمی باشد. به گفته ی این شرکت قابلیت استفاده در آب هم کمک شایانی به انقلابی شدن این محصول داشته است.

در ویدئو تبلیغاتی، به وبگردی، ایمیل و چک کردن پیامک ها اشاره کرده است ولی به نظر می آید کاری نباشد که نتوانیم با این محصول رویای انجام دهیم. گفته می شود که این محصول تا 2 سال آینده و با قیمت 400 دلار وارد بازار عمومی خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 1 دی 1393
.

گوگل پلی قوانینی دارد که بر اساس آن برنامه های عرضه شده از شرکت های دیگر نباید به گونه ای طراحی شوند که باعث سهولت خرید و توزیع برنامه ها و نرم افزارهای دیگر شرکت ها شود. گویا، آمازون با دستکاری برنامه هایش، این قوانین را زیرپا گذاشته و با طراحی فروشگاه مخفیانه در برنامه های رضه ضده خود در گوگل پلی، این امکان را برای کاربران ایجاد کرده تا بتوانند برنامه ها و بازیهای مشابهشان را از طریق آن آپلود کنند.
این کار آمازون اگرچه هوشمندانه است ولی اعتراض گوگل را در پی داشته و در پی آن، موجب حذف برنامه های آمازون از گوگل پلی شده است.


آمازون قرار است تا مروری بر برنامه های خود داشته و آن ها را با قوانین گوگل سازگار کند تا بتواند مجددا آنها را در این فروشگاه عرضه کند.



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 1 دی 1393
.

شرکت سوئیسی داکودا با شعار « کوچک ترین اسکنر بی سیم دنیا » اسکنری به نام PocketScan به بازار ارئه کرده است که قابلیت های آن باعث فروش 250 هزار دلاری آن در سایت کیک استارتر شده است.بر همین اساس این شرکت هدف مالی دوم خود را روی 500 هزار دلار قرار داده است.

اندازه این اسکنر 50x27x20 میلی متر است و وزنی حدود 85 گرم دارد که واقعا اسکنری کوچک است!
پاکت اسکن، روی سند چاپی حرکت می کند و با استفاده از تکنولوژی OCR، متون، تصاویر، دست نوشته ها و جداول را طبق ادعای این شرکت تا 400 dpiاسکن می کند. متون در قالب Word و جداول در قالب Excel ذخیره می شوند. اطلاعات اسکن شده به وسیله بلوتوث می تواند به دستگاه مورد نظر منتقل کرد.

قابلیت های دیگر این اسکنر امکان اسکن اسناد در حالت کم نور و البته نهایتا تا سایز A3 می باشد.
نرم افزار SLAM Scan که در کنار این اسکنر ارائه شده، قابلیت های آن را کامل می کند. این نرم افزار قوانین روبوتیکی اسکنر را با آنالیز آنی تصاویر ترکیب می کند و یکپارچه شدن آن با پایگاه داده  ای که تا 198 زبان دنیا، علاوه بر انگلیسی را پشتیبانی می کند باعث کامل تر شدن این ترکیب شده است.

پاکت اسکن، با هر بار شارژ باتری می تواند تا چهارصد اسکن را انجام دهد و با سیستم عامل های مختلف ویندوز، مک و iOS کار می کند و قیمت آن در بازار حدود 149 دلار است.



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 1 دی 1393
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی