.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

سریع ترین پرینتر رنگی که می شناسید را نام ببرید؟

ایا پرینتر موردنظر شما توانایی چاپ 60 صفحه در هر دقیقه را دارد؟

اگر پاسخ شما منفی است فکر می کنید سرعت چاپ سریعترین پرینتر جوهرافشان چه قدر است؟

سریع ترین پرینتر جوهرافشان رنگی که می شناسید را نام ببرید؟

شرکتی با نام Memjet قادر به ارائه پرینتری رنگی شده که بنا بر گفته های این شرکت سریعترین چاپگر دنیا به شمار میرود. این پرینتر قادربه چاپ یک برگ درهر ثانیه یا به عبارتی 60 برگه در هر دقیقه می باشد. کیفیت چاپ و رزولوشن آن ۱۶۰۰ DPI است. مهندسین سازنده این دستگاه برای اینک سرعت چاپ پرینتر بالا  برود ایجاد چیزی معادل 70000 نازل است که توانایی ایجاد بیشتراز 700 میلیون ذره جوهر در هر ثانیه بر روی صفحه می باشد. حضور این چاپگر به نوعی ،یک انقلاب میان تمامی پرینترهای جوهرافشان موجود به شمار می رود.
در حال حاضر قیمت پرینتر رنگی موردنظر مشخص نیست و خبری هم از آن در دسترس نمی باشد  اما  طراحان این چاپگر رنگی اعلام کرده اند که قیمت آن را طوری تعیین می کنند که هم مناسب باشد و هم اینکه در مردم برای خرید آن انگیزه ای ایجاد کند .



:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 11 مهر 1394
.

روش های فروش اینترنتی کالا

 به نظر می رسد اولین راهی که برای فروش اینترنتی کالا به ذهن هرکسی خطور می کند، راه انداختن یک سایت اینترنتی باشد اما این تنها راه نیست و روش های زیاد دیگری برای فروش آنلاین وجود دارند.برای این کار، ابتدا باید با بازاریابی اینترنتی و روش های مختلف فروش کالا به وسیله آن راآشنا شوید و در قدم بعدی یک سایت راه اندازی کنید.
بهتر است بدانید که فروش اینترنتی کالا دو فایده ی بسیار عالی دارد که مورد اول هزینه راه اندازی اولیه سایت یا فروشگاه اینترنتی  می باشد که بسیار پایین است و حتی می تواند صفر باشد.مورد بعدی دیگراین است که می توانید با استفاده از بازاریابی اینترنتی راحت به مخاطب خود و افرادی که تمایل به خرید محصولات شما را دارند برسید و فروش خود را افزایش دهید.

روش های فروش اینترنتی کالا

در ادامه به چند روش برای فروش کالا در اینترنت که نیازی به راه اندازی سایت را می پردازیم:

فروش کالاهای دست دوم

در این روش شما می توانید کالای دست دوم خود و یا هر وسیله اضافه ای که در منزل شما وجود دارد و شما هم نیازی به آن را به راحتی از طریق اینترنت بفروشید.

فروش و معرفی کالا در سایت های نیازمندی

سایت های نیازمندی دقیقا مانند  بخش نیازمندی های روزنامه همشهری عمل می کنند و تنها تفاوتشان این است که جستجوی آگهی ها و هم چنین دسترسی به آنها در این قبیل سایت ها بسیار ساده تر است.برای پیدا کردن سایت های نیازمندی  باید عباراتی مثل درج آگهی رایگان، سایت نیازمندی، سایت تبلیغاتی و... را در موتورهای جستجویی مانند گوگل جست و جو و بعد از پیدا کردن سایت موردنظر خودرا پیدا کرده ، آگهی فروش کالای خود را درج

کنید.

ادامه مطلب



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 9 مهر 1394
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی