.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب دلی 39216

تعداد ارقام: 8 رقم

منبع تغذیه: باتری و نور محیط

حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده دلی 39216

اگر در طول فعالیت های روزمره تان به انجام محاسبات معمولی ریاضی نیاز دارید، ماشین حساب دلی Deli 39216 یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود. این محصول که در دسته ماشین حساب های جیبی جای دارد، به آسانی قابل حمل است و در هر لحظه ای که به محاسبه نیاز داشتید، قادر خواهید بود تا از آن استفاده کنید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده دلی 39216

  • وزن سبک و قابلیت حمل آسان

مهم ترین مشخصه ماشین حساب دلی مدل Deli 39216 قابلیت حمل و جابجایی بسیار آسان آن است. این ماشین حساب در ابعاد 120 * 65 * 35 میلی متر و وزن 150 گرم عرضه شده و با قرار دادن در جیب یا کیف خود، می توانید در تمام طول روز آن را با خود به همراه داشته باشید.

ماشین حساب جیبی دلی 39216 به صورت درب دار طراحی شده است. به این صورت که صفحه کلید آن بر روی بدنه و نمایشگر آن در قسمت داخلی درب تعبیه شده و به آسانی قابل استفاده می باشد. این نوع طراحی سبب شده تا فاصله میان دکمه ها بیشتر باشد و به این ترتیب وارد کردن ارقام و کار با ماشین حساب با سرعت و دقت بالاتری انجام شود.

  • یک ماشین حساب خوب برای انجام محاسبات معمولی

از جمله امکاناتی که ماشین حساب تاشو دلی 39216 در اختیار شما می گذارد می توان به انجام محاسبات ریاضی از طریق چهار عمل اصلی، محاسبه درصد و جذرگیری از اعداد اشاره کرد. همچنین بر روی صفحه کلید این ماشین حساب دکمه های M+، M-، MR و MC نیز موجود است. این دکمه ها امکان ذخیره سازی اعداد در حافظه و استفاده از آنها در محاسبات را می دهد و باعث سریع تر پیش رفتن محاسبه های شما می شود.

یک ماشین حساب خوب برای انجام محاسبات معمولی

توجه داشته باشید که ماشین حساب ساده دلی 39216 برای کاربران عادی طراحی شده و اگر به محاسبات سنگین و پیچیده نیاز دارید، بهتر است تا به سراغ دیگر ماشین حساب های موجود بر روی سایت ایده برتر بروید.

صفحه نمایش ماشین حساب دلی 39216 از نوع 8 رقمی است و از ابعاد بزرگی برخوردار می باشد. این نمایشگر از کیفیت مناسبی در نمایش ارقام بهره می برد و در مکان های مختلف از لحاظ نور محیط، با افت وضوح در نمایش مواجه نمی شود.

ماشین حساب دلی Deli 39216

  • امکان تأمین انرژی از نور محیط

یکی از قابلیت های کاربردی ماشین حساب دلی 39216 امکان تأمین انرژی آن هم از باتری و هم از نور محیط است. این ماشین حساب به پنل خورشیدی مجهز می باشد و در مکان هایی که نور کافی دارند، بدون نیاز به باتری عمل می کند. بدین ترتیب طول عمر باتری آن افزایش می یابد و برای مدتی طولانی نیازی به تعویض باتری آن نخواهید داشت.

امکان تأمین انرژی از نور محیط

جمع بندی

ماشین حساب دلی Deli 39216 با ویژگی هایی مانند رنگ بندی زیبا و متنوع، کیفیت ساخت عالی، طول عمر بالا و ابعاد و وزن سبک از جمله مناسب ترین ماشین حساب ها برای انجام محاسبات روزمره و سبک به شمار می آید. اگر قصد خرید ماشین حساب را دارید، می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت ماشین حساب  را کسب نمایید. کارشناسان شرکت ایده برتر آماده ارائه بهترین قیمت انواع ماشین حساب های جیبی، رومیزی و فروشگاهی موجود در بازار به شما هستند.

ماشین حساب دلی Deli 39216



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 30 دی 1398
.

ماشین حساب دلی 1589

تعداد ارقام: 12 رقم

منبع تغذیه: باتری و نور محیط

حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده دلی 1589

اگر در جستجوی خرید ماشین حساب با کیفیت برای انجام محاسبات روزمره خود هستید، ماشین حساب دلی 1589 انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود. این ماشین حساب با ویژگی هایی مانند طراحی ظاهری خاص و متفاوت، رنگ بندی متنوع و جذاب و دوام و طول عمر بالا توانسته به یکی از ماشین حساب های محبوب در میان کاربران تبدیل شده و به فروش بالایی در بازار دست یابد.

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده دلی 1589

  • طراحی ظاهری خاص و بدون حاشیه

یکی از مشخصاتی که در همان نگاه اول با ماشین حساب دلی Deli 1589 توجه شما را به خود جلب می کند، طراحی ظاهری متفاوت آن است. تمام سطح پنل این ماشین حساب را دکمه های آن در بر گرفته اند و هیچ گونه حاشیه یا فاصله ای در اطراف آنها دیده نمی شود. این نوع طراحی باعث شده تا دکمه ها ابعاد بزرگتری داشته باشند و کار با آنها آسان تر باشد. البته به دلیل نبود فاصله بین آنها، باید وارد کردن ارقام را با دقت بیشتری انجام دهید. ماشین حساب دلی مدل Deli 1589 در رنگ بندی متنوع و جذابی عرضه شده و دست شما را در انتخاب رنگ دلخواهتان باز می گذارد.

طراحی ظاهری خاص و بدون حاشیه

  • کیفیت ساخت عالی و قابلیت حمل آسان

ماشین حساب دلی 1589 در ابعاد 100 * 160 * 13 میلی متر و وزن 202 گرم عرضه شده و به آسانی می توانید آن را در طول فعالیت های روزمره تان به همراه داشته باشید. پس اگر قصد استفاده از این ماشین حساب در منزل، اداره یا مغازه خود را دارید، این امکان برای شما مهیاست.

کیفیت ساخت عالی و قابلیت حمل آسان

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، کیفیت ساخت عالی ماشین حساب فروشگاهی دلی 1589 است که باعث طول عمر بالای آن می شود. به طوری که این ماشین حساب رومیزی به آسانی در برابر صدماتی مانند ضربه، فشار یا سقوط از ارتفاع کم آسیب نمی بیند.

ماشین حساب دلی Deli 1589

  • محاسبات روزمره خود را با بالاترین سرعت انجام دهید!

محاسبات روزمره خود را با بالاترین سرعت انجام دهید!

همان طور که اشاره شد ماشین حساب ساده دلی 1589 برای انجام محاسبات روزمره و معمولی ارائه شده است. از جمله قابلیت هایی که این ماشین حساب در اختیار شما قرار می دهد می توان به امکان انجام محاسبات ریاضی از طریق چهار عمل اصلی، محاسبه درصد و جذرگیری از اعداد اشاره کرد. علاوه بر این، ماشین حساب رومیزی دلی 1589 به دکمه های مربوط به کار با حافظه شامل M+، M-، MR و MC نیز مجهز است. از طریق این دکمه ها می توانید اعداد مورد نظر و نتیجه محاسبه انجام شده را در حافظه دستگاه ذخیره کرده و از آنها در محاسبات بعدی استفاده کنید. این ویژگی به بالاتر رفتن سرعت انجام محاسبات شما کمک زیادی می کند.

محاسبات روزمره خود را با بالاترین سرعت انجام دهید!

ماشین حساب ساده رومیز دلی 1589 دارای دکمه GT نیز هست که با فشردن آن حاصل جمع نتایج محاسبات انجام شده بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود. لازم به ذکر است که صفحه نمایش ماشین حساب دلی 1589 قابلیت نمایش 12 رقم را دارد و امکان کار با اعداد بزرگ را به شما می دهد.

محاسبات روزمره خود را با بالاترین سرعت انجام دهید!

  • مصرف انرژی بهینه، دوام بالای شارژ باتری

از جمله مشخصات کاربردی ماشین حساب دلی 1589 امکان تأمین انرژی آن هم از باتری و هم از نور محیط است. به این ترتیب که در مکان های روشن و دارای نور کافی، ماشین حساب مستقل از باتری عمل کرده و انرژی خود را از نور محیط تأمین می کند. این ویژگی باعث می شود تا دوام شارژ باتری ماشین حساب اداری دلی 1589 افزایش یافته و تا مدتی طولانی نیازی به تعویض آن نداشته باشید.

مصرف انرژی بهینه، دوام بالای شارژ باتری

جمع بندی

اگر از آن دست کاربرانی هستید که علاوه بر ویژگی های فنی، مشخصات ظاهری ماشین حساب نیز برایتان اهمیت دارد، ماشین حساب دلی Deli 1589 انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد. این ماشین حساب با ویژگی هایی مانند رنگ بندی زیبا و متنوع، کیفیت ساخت عالی و قابلیت انجام محاسبات روزمره یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای شما است.

ماشین حساب دلی Deli 1589

چنانچه قصد خرید انواع ماشین حساب رومیزی را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان شما را از بهترین قیمت ماشین حساب آگاه کنند. همچنین در صورتی که پیش از این از ماشین حساب دلی 1589 استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر، به کاربران دیگر در انتخاب ماشین حساب مورد نظرشان کمک کنید.

ماشین حساب دلی Deli 1589



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 30 دی 1398
.

کابل اچ دی ام آی کی نت k-Net

طول کابل: 5 متر

نوع کابل: HDMI 2.0

کابل HDMI 2.0 کی نت پلاس K-Net Plus با طول 5 متر

کابل HDMI یکی از لوازم جانبی پرکاربرد است که برای اتصال دو دستگاه به یکدیگر و انتقال صدا و تصویر به صورت هم زمان میان آن دستگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این روزها بسیاری از دستگاه های دیجیتال مانند تلویزیون، ویدئو پروژکتور، کنسول های بازی، DVD پلیر و... دارای پورت HDMI هستند و برای اتصال آنها به یکدیگر باید از این نوع کابل رابط استفاده کنید. یکی از کابل های خوش ساخت و با کیفیت مرغوب در بازار، کابل HDMI کی نت پلاس است که از جدیدترین نسخه این رابط سیگنال ارتباطی، یعنی HDMI 2.0 پشتیبانی می کند.

کابل HDMI 2.0 کی نت پلاس K-Net Plus با طول 5 متر

  • پشتیبانی از دستگاه های 4K و سه بعدی

اگر خواهان انتقال صدا و تصویر با بهترین کیفیت میان دو دستگاه هستید، کابل HDMI 2.0 کی نت پلاس K-Net Plus تمام انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. کابل اچ دی ام آی کی نت پلاس از رزولوشن 4K پشتیبانی می کند و به انواع دستگاه ها و تلویزیون های 4K، فول اچ دی، اچ دی و بلوری و انواع کنسول های بازی PS4 و Xbox قابل اتصال می باشد. همچنین کابل hdmi 4k کی نت پلاس را می توان برای پخش تصاویر سه بعدی مورد استفاده قرار داد و آن را به دستگاه های پخش 3D متصل نمود. ضمن اینکه این کابل با فناوری اترنت نیز سازگار است و در شبکه های کابلی قابل استفاده می باشد.

پشتیبانی از دستگاه های 4K و سه بعدی

  • مناسب برای اتصال دستگاه های دارای فاصله از یکدیگر

شرایطی را تصور کنید که قصد اتصال دو دستگاه به یکدیگر را دارید اما به دلیل فاصله زیاد از آنها از یکدیگر و فراهم نبودن امکان نزدیک تر کردن آنها به مشکل خورده اید! کابل اچ دی ام ای کی نت پلاس در چنین شرایطی کمک زیادی به شما خواهد کرد. چرا که دارای طول 5 متر است و به خوبی می توان از آن برای اتصال دستگاه های دور از هم بهره برد.

مناسب برای اتصال دستگاه های دارای فاصله از یکدیگر

  • مجهز به روکشی نرم و انعطاف پذیر

روکش کابل HDMI 5 متری کی نت پلاس از جنس PVC نرم و انعطاف پذیر است و به همین دلیل این کابل در برابر آسیب هایی مانند کشیدگی، زیر پا رفتن و قطعی مقاومت بالایی دارد. همچنین این کابل به ندرت دچار گره خوردگی و در هم پیچیدن می شود و استفاده از آن به آسانی انجام می شود.

  • سرعت و کیفیتی عالی در انتقال صدا و تصویر

رابط های کابل اچ دی ام آی 5 متری در دو سمت آن از طلای 24 عیار ساخته شده اند و دارای مقاومت و استحکام بالایی هستند. به طوری که با مرور زمان از کیفیت ساخت و عملکرد آنها کاسته نمی شود. این رابط ها و همچنین رشته های داخلی به کار رفته در کابل HDMI کی نت پلاس نقش بالایی در انتقال سریع صدا و تصویر میان دو دستگاه دارند و بالاترین کیفیت در نمایش تصاویر را برای شما به ارمغان می آورند. ضمن اینکه این کابل HDMI ورژن 2 از مقاومت قابل قبولی در برابر نویزها و تداخلات مغناطیسی برخوردار است.

سرعت و کیفیتی عالی در انتقال صدا و تصویر

جمع بندی

اگر می خواهید تا خیالتان بابت کیفیت صدا و تصویر راحت باشد و بتوانید جدیدترین دستگاه های دیجیتال را به یکدیگر متصل کنید، کابل HDMI 2.0 کی نت پلاس K-Net Plus با طول 5 متر انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود. این کابل با پشتیبانی از نسخه HDMI 2.0 قابل اتصال به انواع دستگاه های 4K و سه بعدی می باشد و لذت تماشای فیلم های سینمایی و انجام بازی های گرافیکی مورد علاقه تان را برای شما دو چندان می کند!

کابل HDMI 2.0 کی نت پلاس K-Net Plus با طول 5 متر

اگر قصد خرید کابل HDMI را با بهترین قیمت بازار دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر پارسیان شما را در زمینه قیمت انواع کابل HDMI راهنمایی کنند. همچنین با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر می توانید نسبت به خرید اینترنتی کابل HDMI کی نت پلاس اقدام نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 30 دی 1398
.

شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC102

تعداد درگاه خروجی: یک عدد

نوع درگاره خروجی: درگاه خروجی روی بدنه USB، دارای کابل شارژ MicroUSB و لایتنینگ

سازگار با: انواع گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و...

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC102

اگر در هنگام رانندگی زیاد از اپلیکیشن های مسیریابی موبایل استفاده می کنید، احتمال تمام شدن شارژ گوشی شما در هر لحظه وجود خواهد داشت. برای اینکه خیالتان بابت این موضوع راحت باشد، می توانید شارژر فندکی ریمکس Remax RCC102 را با خود در ماشین به همراه داشته باشید و با متصل کردن این شارژر فندکی به درگاه فندک خودرو، گوشی موبایل یا دستگاه های دیجیتال مورد نظرتان را در حین رانندگی شارژ کنید.

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC102

  • مجهز به کابل دوگانه MicroUSB و لایتنینگ

یکی از مشخصات مهم شارژر فندکی ریمکس مدل Remax RCC102 متصل بودن یک کابل شارژ دوگانه به بدنه آن است که هم برای شارژ دستگاه های اندرویدی و هم برای شارژ آیفون و دستگاه های iOS قابل استفاده می باشد. این کابل دارای طول یک متر بوده و به صورت تخت طراحی شده است. به همین دلیل در هنگام استفاده از آن به ندرت با مشکلاتی مانند گره خوردن یا در هم پیچیدن مواجه می شوید. با توجه به این ویژگی، با تهیه شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC102 دیگر نیازی به تهیه کابل های شارژ مجزا برای شارژ آیفون یا گوشی اندرویدی خود ندارید و می توانید از همین کابل متصل به بدنه شارژر بهره ببرید.

بر روی بدنه شارژر فندکی خودرو ریمکس RCC102 یک پورت خروجی USB نیز وجود دارد که امکان شارژ یک دستگاه دیگر را نیز به شما می دهد. در واقع شارژر فندکی ریمکس RCC102 قابلیت شارژدهی به دو دستگاه به صورت هم زمان را دارد که در مواقع فوری کارایی بالایی خواهد داشت.

مجهز به کابل دوگانه MicroUSB و لایتنینگ

  • سرعتی عالی در شارژدهی را تجربه کنید

شدت جریان خروجی شارژر فندکی گوشی ریمکس RCC102 حداکثر برابر با 3.4 آمپر است. این میزان شدت جریان باعث می شود تا دستگاه های متصل به این شارژر فندکی با سرعتی عالی شارژ شوند و دیگر نیازی به منتظر ماندن برای مدت های طولانی برای تکمیل شارژ دستگاه هایتان نخواهید داشت.

لازم به ذکر است که شارژر فندکی ریمکس RCC102 برای تأمین شارژ انواع گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، اسپیکر و هدست بلوتوثی، پاوربانک و به طور کلی تمامی دستگاه های دارای پورت های MicroUSB، USB و همچنین پورت لایتنینگ کاربرد دارد.

سرعتی عالی در شارژدهی را تجربه کنید

شارژر فندکی ریمکس Remax RCC102

  • وزن سبک، کیفیت ساخت بسیار مطلوب

شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC102 دارای وزن 40.8 گرم بوده و از ابعاد کوچک و جمع و جوری بهره می برد. به طوری که کوچکترین مزاحمتی برای شما در حین رانندگی ایجاد نخواهد کرد. نکته قابل ذکر در رابطه با این شارژر فندکی کیفیت ساخت بسیار مطلوب آن است. بدنه شارژر فندکی ریمکس RCC102 از پلاستیک مرغوب ABS ساخته شده و به آسانی در برابر آسیب هایی مانند سقوط از ارتفاع کم، ضربه یا فشار صدمه نخواهد دید. بنابراین برای ماه ها و حتی سال ها بر روی این شارژر فندکی می توان برای استفاده در خودرو حساب باز کرد.

بر روی بدنه شارژر فندکی ریمکس RCC102 یک نشانگر LED نیز تعبیه شده که در هنگام اتصال شارژر به درگاه فندک ماشین روشن می شود و شما را از جریان یافتن برق درون آن آگاه می کند.

وزن سبک، کیفیت ساخت بسیار مطلوب

 جمع بندی

با استفاده از شارژر فندکی ریمکس Remax RCC102 قادر به شارژ تمامی دستگاه های دیجیتال از انواع مختلف در ماشین خواهید بود و می توانید با آسودگی خیال به رانندگی و انجام فعالیت های روزمره خود بپردازید. این شارژر فندکی با مجهز به کابل شارژ دوگانه متصل به بدنه، شما را از خرید کابل لایتنینگ و MicroUSB به صورت جداگانه بی نیاز می کند.

شارژر فندکی ریمکس Remax RCC102

چنانچه قصد خرید شارژر فندکی ریمکس RCC102 را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت انواع شارژر فندکی ماشین را به شما ارائه دهند. همچنین با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر می توانید از مزایای خرید اینترنتی شارژر فندکی بهره مند شوید.

شارژر فندکی ریمکس Remax RCC102



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 30 دی 1398
.

شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC 211

تعداد درگاه خروجی: 2 عدد

نوع درگاره خروجی: درگاه خروجی بر روی بدنه USB، کابل متصل به بدنه مناسب برای شارژ دستگاه های اندرویدی و iOS

سازگار با: انواع دستگاه های دیجیتال مانند موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، پاوربانک، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر قابل حمل

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC 211

شرکت ریمکس یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده انواع لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر است. این شرکت در زمینه تولید شارژرهای فندکی خودرو نیز فعالیت دارد که از جمله محصولات آن در این زمینه می توان از شارژر فندکی ریمکس Remax RCC 211 نام برد. این شارژر فندکی دارای قابلیت هایی مانند سرعت عالی در شارژدهی و مجهز بودن به کابل متصل به بدنه می باشد که در ادامه به بررسی های آنها خواهیم پرداخت.

مشخصات و کارایی شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC 211

  • دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی تان در ماشین نباشید

با اتصال شارژر فندکی ریمکس مدل Remax RCC 211 به درگاه فندک ماشین، می توانید از آن برای شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان استفاده کنید. این شارژر فندکی جریان برق تولید شده توسط باتری (با ولتاژ 12 تا 24 ولت) را به جریان برق 5 ولتی و مناسب برای شارژ دستگاه های دیجیتال تبدیل می کند و یکی از لوازم ضروریِ داخل خودرو به حساب می آید. بنابراین اگر قصد مسافرت با ماشین دارید و یا به اقتضای شرایط شغلی تان مدت زمان زیادی از روز را در حال رانندگی می گذرانید، شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC 211 کاملاً به کار شما خواهد آمد. از شارژر فندکی ریمکس RCC 211 برای شارژ باتری گوشی موبایل، تبلت ، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، پاوربانک و دیگر دستگاه ها می توان بهره برد.

دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی تان در ماشین نباشید

  • مجهز بودن به کابل همه کاره متصل به بدنه

بر روی بدنه شارژر فندکی ریمکس RCC 211 یک پورت خروجی USB تعبیه شده که برای شارژ دستگاه های مورد نظر شما مورد استفاده قرار می گیرد. اما ویژگی منحصر به فرد شارژر فندکی موبایل ریمکس RCC 211 مجهز بودن آن به یک کابل متصل به بدنه می باشد که هم برای شارژ گوشی های اندرویدی و هم برای شارژ گوشی های آیفون قابل استفاده می باشد. در واقع شما با تهیه این شارژر فندکی دیگر نیازی به خرید کابل های شارژ MicroUSB و لایتنینگ نخواهید بود و از همان کابل متصل به بدنه شارژر فندکی می توانید استفاده کنید. کابل شارژر فندکی گوشی ریمکس RCC 211 از نوع فنری است و در هنگام استفاده از آن با مشکلاتی مانند گره خوردن یا در هم پیچیدن به هیچ عنوان مواجه نخواهید شد.

مجهز بودن به کابل همه کاره متصل به بدنه

در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که از طریق پورت USB موجود بر روی بدنه شارژر فندکی ریمکس RCC 211 و کابل متصل به آن، قادر به شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان خواهید بود.

  • سرعتی بسیار مطلوب در شارژدهی

شدت جریان خروجی شارژر فندکی ماشین ریمکس RCC 211 حداکثر برابر با 2.1 آمپر است. با توجه به این میزان شدت جریان می توان گفت که این شارژر فندکی در شارژدهی به دستگاه های مختلف و به خصوص گوشی موبایل، سرعت بسیار مطلوبی خواهد داشت و دیگر نیازی به منتظر ماندن برای تکمیل شدن شارژ دستگاه های متصل به آن نخواهید داشت.

سرعتی بسیار مطلوب در شارژدهی

شارژر فندکی ریمکس Remax RCC 211

  • طراحی ظاهری زیبا و فانتزی

علاوه بر قابلیت های متعدد فنی، شارژر فندکی ریمکس RCC 211 از طراحی ظاهری فانتزی و زیبایی نیز به شکل کاراکترهای کارتونی بهره می برد. این شارژر فندکی در رنگ های مختلفی مانند رنگ های زرد، مشکی و آبی عرضه شده و استفاده از آن جلوه ای جذاب به فضای داخلی خودروی شما خواهد بخشید.

طراحی ظاهری زیبا و فانتزی

شارژر فندکی سریع ریمکس RCC 211 از پلاستیک مرغوب ABS و PC (پلی کربنات) ساخته شده و از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی بهره می برد. به طوری که در صورت استفاده صحیح، برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

 جمع بندی

شارژر فندکی ریمکس Remax RCC 211 برای کاربرانی طراحی و عرضه شده که هم به دنبال سرعت و کیفیت شارژدهی مطلوب هستند و هم ویژگی ها و جلوه های ظاهری دستگاه برایشان اهمیت دارد. این شارژر فندکی با مجهز بودن به کابل همه کاره متصل به بدنه، هر آنچه که را که در شارژ گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال در داخل خودرو به آنها نیازمندید، برایتان فراهم می آورد.

شارژر فندکی ریمکس Remax RCC 211

شرکت ایده برتر پارسیان شارژر فندکی ریمکس RCC 211 را با بهترین قیمت بازار به شما ارائه می دهد. چنانچه قصد خرید شارژر فندکی ماشین را دارید، برای اطلاع از قیمت انواع شارژر فندکی از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین می توانید نظرات خود درباره این شارژر فندکی را از طریق ثبت در بخش کامنت های سایت ایده برتر با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

شارژر فندکی ریمکس Remax RCC 211



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 30 دی 1398
.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما X501

عمر لامپ:  در حالت معمولی 2500 ساعت، در حالت اکو 3000 ساعت، در حالت اکو+ 4000 ساعت

وضوح تصویر: 1920*1080
شدت روشنایی: 4500 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
15000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما X501

شاید برایتان پیش آمده که برای برگزاری یک رویداد فرهنگی تفریحی، نیاز به نمایش تصاویر بر روی پرده نمایش داشته اید و به دلیل ضعف ویدئو پروژکتور، تصاویر وضوح خود را از دست داده اند. برای چنین شرایطی استفاده از یک ویدئو پروژکتور حرفه ای می تواند به کار شما بیاید! برای این منظور ما به شما توصیه می کنیم تا از دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X501 استفاده کنید.

این ویدئو پروژکتور از شدت روشنایی بسیار مطلوبی برخوردار است و کاملا برای نمایش تصاویر در محیط های نیمه روشن مناسب است. از این جهت می توانید از ویدئو پروژکتور اپتما مدل X501 در رویدادهای تفریحی یا مذهبی در سالن های نیمه روشن به راحتی استفاده کرده و از تصاویری با شفافیت و درخشندگی عالی بهره مند شوید.

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما X501

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور OPTOMA X501

  • نمایش تصاویری با کیفیت فول اچ دی

اگر به دنبال کیفیت نمایش مطلوب تصاویر هستید، ویدئو پروژکتور اپتما مدل OPTOMA X501 می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این ویدئو پروژکتور دارای رزولوشن 1080P پیکسل است و تصاویری با کیفیت FULL HD به شما ارائه می دهد. ضمن اینکه نسبت کنتراست دیتا پروژکتور اپتما OPTOMA X501 برابر با 15000:1 است و نواحی مشکی موجود در تصویر با وضوح و کیفیتی مطلوب به نمایش در می آید. نمایش دادن رنگ مشکی با عمق زیاد، باعث طبیعی تر شدن سایر رنگ ها می شود و بدین ترتیب تصاویر با کیفیت بهتری به نمایش در می آیند.

  • تصاویری شفاف و درخشان در اتاق های نیمه روشن

اما یکی از ویژگی های ویدئو دیتا پروژکتور اپتما X501 که استفاده از آن را در اتاق های نیمه روشن امکانپذیر کرده، میزان روشنایی 4500 انسی لومنی این دیتا ویدئو پروژکتور است. این میزان روشنایی باعث می شود تا حتی در اتاق های نیمه روشن در طول روز نیز بتوانید از تصاویری شفاف و درخشان بدون نگرانی بابت افت وضوح و کیفیت بهره مند شوید.

همچنین ویدئو پروژکتور اپتما X501 توانایی نمایش تصاویر در ابعاد 23.4 اینچ تا 300 اینچ را داراست و از این جهت می توان از آن در سالن های بزرگ همایش، کنفرانس و مراکز آموزشی و تجاری استفاده کرد.

تصاویری شفاف و درخشان در اتاق های نیمه روشن

  • لنز را با توجه به شرایط انتخاب کنید

دیتا پروژکتور OPTOMA X501 از لنز های مختلف اپتما پشتیبانی می کند و به شما این امکان را می دهد تا متناسب با شرایط محیط محل استفاده از ویدئو پروژکتور، لنز مناسب را انتخاب کنید. بنابراین پارامترهایی مانند زوم، میزان درجه تصحیح زاویه تصویر و فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش، همه به لنز مورد استفاده شما بستگی خواهد داشت.

  • قابلیت نمایش تصاویر 3 بعدی

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X501 با قابلیت نمایش تصاویر 3 بعدی یا 3D از منابع پخش این امکان را به شما می دهد تا با استفاده از عینک سه بعدی DLP LINK لذت تماشای تصاویر و فیلم های 3 بعدی و نزدیک به واقعیت را تجربه کنید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X501

  • پورت های اتصالی کاربردی و متنوع

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X501 از لحاظ پورت های ارتباطی در شرایط مطلوبی قرار دارد و به پورت های کاربردی HDMI،VGA،S-VIDEO، USB و کامپوزیت مجهز می باشد. بنابراین اتصال این ویدئو پروژکتور به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور ، تلویزیون و شبکه از طریق کابل به آسانی انجام می شود.

پورت های اتصالی کاربردی و متنوع

  • قابلیت خاموشی خودکار و صرفه جویی در هزینه ها

مورد دیگری که باید درباره ی قابلیت های ویدئو پروژکتور اپتما X501 اشاره کنیم خاموش شدن خودکار در این دیتا پروژکتور است، بدین صورت که اگر این ویدئو پروژکتور اپتما Optoma برای مدتی بدون استفاده قرار بگیرد به طور خودکار خاموش می شود. این ویژگی در بهبود هزینه ها و صرفه جویی در مصرف انرژی اهمیت بسزایی دارد.

از دیگر ویژگی های ویدئو پروژکتور اپتما X501 عمر لامپ می باشد که بسته به شرایط محیطی و حالت های مختلف استفاده می تواند متفاوت باشد و همچنین به میزان مصرف شما از پروژکتور نیز بستگی دارد. عمر لامپ پروژکتور در حالت معمولی برابر با 2500ساعت و در حالت اکو(اقتصادی) برابر با 3000 ساعت و در حالت اکو+ برابر با 4000 ساعت می باشد. از این جهت می توانید تا مدتی از پروژکتور استفاده کنید و از صرف هزینه های اضافی جلوگیری کنید.

  • توقف صوتی و تصویری در زمان دلخواه

از دیگر ویژگی های کاربردی ویدئو پروژکتور OPTOMA X501 مجهز بودن به قابلیت AV MUTE می باشد، به این معنا که اگر در میان ارائه مطلبی به زمانی برای سخنرانی نیاز داشتید می توانید تصویری که به نمایش گذاشته اید را متوقف کنید تا هم توجه مخاطبان را به خود جلب کنید و هم در مصرف انرژی تا 70%صرفه جویی کنید.

توقف صوتی و تصویری در زمان دلخواه

جمع بندی

اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور با رزولوشن مناسب را دارد و به دنبال یک دیتا ویدئو پروژکتور قدرتمند و با داوام هستید، ما به شما دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X501 را توصیه می کنیم. این ویدئو پروژکتور برای استفاده در مراکز آموزشی، فرهنگی و اتاق های کنفرانس بسیار مناسب می باشد و با قابلیت های نصب و راه اندازی آسان تجربه ای لذت بخش را برای شما رقم می زند.

جهت دریافت قیمت و همچنین خرید ویدئو پروژکتور اپتما X501 و ارتباط با کارشناسان ما در شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 021-73027 تماس حاصل فرمایید. همچنین اگر در رابطه با نحوه استفاده از این ویدئو پروژکتور به راهنمایی بیشتری احتیاج دارید، می توانید با ثبت سوالات خود در قسمت نظرات با ما در ارتباط باشید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X501



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 30 دی 1398
.

دیتا پروژکتور اپتما EH504WIFI

عمر لامپ:  3000 ساعت در حالت روشن،4000 ساعت در حالت اکو، 4500 ساعت در حالت داینامیک، 5000 ساعت در حالت اکو+

وضوح تصویر: 1920*1080
شدت روشنایی: 5000 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
15000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما EH504WIFI

برای نمایش تصاویر و فیلم های آموزشی در محیط های اداری و آموزشی استفاده از یک ویدئو پروژکتور قدرتمند ضروری است. دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH504WIFI یکی از مناسب ترین گزینه ها برای چنین کاربردهایی است و تصاویری شفاف و درخشان را در ابعاد مناسب به شما ارائه می دهد.

پس اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور با رزولوشن مناسب را دارید و به دنبال یک دیتا ویدئو پروژکتور با دوام و کم هزینه هستید، ما به شما ویدئو پروژکتور اپتما مدل EH504WIFI را توصیه می کنیم.

این ویدئو پروژکتور برای استفاده در سالن های کنفرانس، اتاق جلسات، مراکز آموزشی و برگزاری مراسم های مذهبی طراحی شده و به خوبی انتظارات شما از یک ویدئو پروژکتور با کیفیت را بر آورده می کند.

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور  OPTOMA EH504WIFI

  • تصاویر را FULL HD تماشا کنید

دیتا ویدیو پروژکتور اپتما EH504WIFI مجهز به پنل DLP است و بالاترین سرعت پاسخدهی و نسبت کنتراست را به شما ارائه می دهد. لازم به ذکر است که نسبت کنتراست این ویدئو پروژکتور برابر با 15000:1 می باشد و سایه روشن ها و قسمت های مشکی موجود در تصاویر را با کیفیت قابل قبولی به نمایش در می آورد.

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، میزان رزولوشن ویدئو پروژکتور اپتما EH504WIFI است که برابر با 1080×1920 پیکسل می باشد. از این جهت شما می توانید با استفاده از این ویدئو پروژکتور اپتما Optoma از تصاویری با کیفیت FULL HD بهره مند شوید. با توجه به این مشخصات دیتا پروژکتور اپتما OPTOMA EH415WIFI می توان گفت که جزئیات تصاویر با وضوح و کیفیتی مطلوب بر روی پرده به نمایش در می آیند.

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور  OPTOMA EH504WIFI

  • نمایشی شفاف و چشمگیر

اما یکی از ویژگی های ویدئو پروژکتورOPTOMA EH504WIFI که استفاده از آن را در کلاس های درس و اتاق های اداری امکان پذیر کرده، میزان روشنایی 5000 لومنی این دیتا ویدئو پروژکتور است. این میزان روشنایی باعث می شود در طول روز بدون تاریک کردن فضا بتوانید از تصاویری شفاف و درخشان بدون نگرانی بابت افت وضوح آنها بهره مند شوید.

نمایشی شفاف و چشمگیر

  • قابلیت تغییر لنز برای افزایش کارایی

یکی از ویژگی های کاربردی دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH504WIFI امکان استفاده از لنزهای مختلف بر روی آن است. با توجه به این قابلیت شما می توانید از دیتا پروژکتور در محیط های مختلف به آسانی استفاده کرده و متناسب با شرایط محل نصب، از مناسب ترین لنز بهره ببرید. پیشنهاد می کنیم برای تهیه انواع لنز ویدئو پروژکتور با کارشناسان ایده برتر به شماره 021-73027 تماس بگیرید.

برای نصب آسان ویدئو پروژکتور اپتما مدل OPTOMA EH504WIFI در شرایط سخت، این ویدئو پروژکتور به یک محدوده بزرگنمایی بزرگ و جا به جایی عمودی لنز مجهز است و همچنین با برخورداری از ویژگی تنظیم هندسی این ویدئو پروژکتور قابلیت اتصال به دیوارهای ناهموار و مشکل که ویدئو پروژکتور باید زاویه دار نصب گردد را دارد.

قابلیت تغییر لنز برای افزایش کارایی

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH504WIFI

  • طول عمر لامپ در شرایط مختلف

در دیتا ویدئو پروژکتور اپتما از لامپ 310 وات استفاده شده که طول عمر آن در حالت عادی برابر با 3000 ساعت ، در حالت اکو برابر با 4000 ساعت، در حالت داینامیک برابر با 4500 ساعت و در حالت اکو+ برابر با 5000 ساعت می باشد. از این جهت تا مدتی نیازی به تعویض مداوم لامپ و صرف هزینه های اضافی نخواهید داشت و می توانید با خیال راحت از ویدئو پروژکتور استفاده کنید.

طول عمر لامپ در شرایط مختلف

  • قدرت نمایش مطلوب

همانطور که اشاره شد ویدئو پروژکتور اپتما EH504WIFI با توجه به لنز توانایی نمایش تصاویر را با کیفیت مطلوب دارد. تصاویری که این ویدئو پروژکتور به نمایش درمی آورد دارای ابعاد حدقل 26.2 اینچ و حداکثر 301.1 اینچ می باشد.

قدرت نمایش مطلوب

  • سهولت در ارتباط با دستگاه های دیجیتال

از لحاظ پورت های ارتباطی نیز دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH504WIFI در وضعیت مطلوبی قرار دارد و به راحتی می توان آن را به کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور، تلویزیون و... متصل نمود. ضمن اینکه این ویدئو پروژکتور مجهز به وای فای بوده و از قابلیت اتصال وایرلس نیز برخوردار است.

سهولت در ارتباط با دستگاه های دیجیتال

 جمع بندی

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH504WIFI یکی از بهترین پروژکتور ها برای مصارف اداری و آموزشی می باشد. به همین منظور برای استفاده از ویدئو پروژکتور وایرلس اپتما OPTOMA EH504WIFI هم می توانید آن را به سقف متصل نموده و هم می توانید بر روی پایه و میز قرار دهید.

اگر خرید ویدئو پروژکتور برای کلاس درس را دارید می توانید با کارشناسان فروش شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 021-73027 تماس بگیرید و یا با مراجعه به سایت ایده برتر از قیمت روز ویدئو پروژکتورها مطلع شوید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH504WIFI



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 30 دی 1398
.

دیتا پروژکتور اپتما EH319UST

عمر لامپ: در حال روشن 3000ساعت،در حالت  اکو 5000ساعت ،در حالت داینامیک 5000ساعت،در حالت اکو+ 6500ساعت

وضوح تصویر: 1920*1080
شدت روشنایی: 3500 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
18000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما EH319UST

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH319UST یکی از مناسب ترین مدل های شرکت معتبر اپتما می باشد و به منظور استفاده در کلاس درس، اتاق جلسات، سالن های همایش نسبتا کوچک و اتاق کنفرانس طراحی شده است. همچنین به دلیل نسبت پرتاب فوق العاده کوتاه می توانید ویدئو پروژکتور را در فاصله ی کمی از دیوار قرار بدهید و به آسانی آن را تنظیم و راه اندازی کنید.

ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH319UST مجهز به پنلDLP  می باشد و بالاترین سرعت پاسخدهی دستگاه را به شما ارائه می دهد. لازم به ذکر است که نسبت کنتراست در این ویدئو پروژکتور سایه روشن ها و قسمت های مشکی موجود در تصاویر را با کیفیتی قابل قبول به نمایش در می آورد.

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما EH319UST

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور OPTOMA EH319UST

  • پخش تصاویر شفاف حتی در نور

ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH319UST با روشنایی 3500 لومن تصاویر را با درخشندگی قابل قبولی به نمایش می گذارد. این میزان روشنایی باعث می شود در اتاق های نیمه روشن در طول روز بتوانید از تصاویری شفاف و درخشان بدون نگرانی بابت افت وضوح آنها بهره مند شوید. بنابراین دیتا پروژکتور اپتما EH319UST برای نمایش تصاویر در مراکز آموزشی و کلاس های درس کاملا مناسب است.

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور OPTOMA EH319UST

  • وضوح نمایش عالی را تجربه کنید

میزان رزولوشن ویدیو پروژکتور اپتما EH319UST برابر با 1080×1920 پیکسل می باشد. از این جهت شما می توانید با استفاده از این ویدئو پروژکتور اپتما Optoma از تصاویری با کیفیت FULL HD بهره مند شوید. با توجه به این مشخصات می توان گفت که جزئیات تصاویر نیز با وضوح و کیفیتی مطلوب بر روی پرده نمایش اجرا می شود و مخاطبان شما کاملا تحت تاثیر تصاویر قرار خواهند گرفت.

وضوح نمایش عالی را تجربه کنید

 

  • نمایش تصاویر در محدود ترین فضا

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما EH319UST با داشتن نسبت پرتاب فوق العاده کوتاه تصویر، می تواند تصاویر با وضوح عالی را در فاصله کم از پرده نمایش دهد. این دیتا پروژکتور در فاصله 55 سانتی متری قادر به نمایش تصاویری در ابعاد 100 اینچ می باشد. با این ویژگی ویدئو پروژکتور می تواند خیلی نزدیک به پرده نمایش نصب گردد و سایه های مزاحم حاصل قرار گیری فرد ارائه دهنده در مقابل ویدئو پروژکتور را حذف کرد.

به حداقل رساندن فاصله پرده و ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH319UST این دستگاه را برای استفاده در اتاق های کوچک که برای نصب ویدئو پروژکتور دارای محدودیت فضا هستند، کاملا ایده آل می کند.

نمایش تصاویر در محدود ترین فضا

  • صرفه جویی در مصرف انرژی

در ویدئو دیتا پروژکتور اپتما OPTOMA EH319UST از لامپ 260 وات استفاده شده است که عمر این لامپ برابر با 10000 ساعت می باشد اما در حالت های مختلف استفاده عمر لامپ ویدئو پروژکتور متفاوت خواهد بود در حالت استفاده با روشنایی بالا برابر با 3000 ساعت، در حالت اکو 5000 ساعت و در حالت اکو + برابر با 6000 ساعت می باشد.

با بهره مندی ویدیو پروژکتور OPTOMA EH319UST از تکنولوژی Eco+، تصاویری با کنتراست بالا را در کنار بهبود طول عمر لامپ و همچنین ذخیره انرژی به نمایش می گذارد.

صرفه جویی در مصرف انرژی

  • تصاویری نزدیک به واقعیت

از دیگر ویژگی ها، قابلیت نمایش تصاویر 3 بعدی ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH319UST  از یک منبع پخش می باشد که می توان با عینک های DLP LINK از تماشای تصاویر با کیفیت 3 بعدی و نزدیک به واقعیت بهره مند گردید.

همچنین بلندگوی داخلی 16 وات دیتا پروژکتور کیفیت صدای قابل قبولی را در اتاق های کوچک و نسبتا بزرگ به همراه دارد و شما را از خرید بلندگوی خارجی بی نیاز می کند.

تصاویری نزدیک به واقعیت

دیتا ویدئو پروژکتور OPTOMA EH319UST

  • امکان اتصال به دستگا های دیجیتال

از آنجا که دیتا ویدئو پروژکتور اپتما مدل OPTOMA EH319UST دارای 2 پورت HDMI است، می توان ویدئو پروژکتور را همزمان از طریق کابل به دو دستگاه دیجیتال متصل نمود. همچنین از دیگر ورودی های این دستگاه می توان پورت های VGA،AUDIO و کامپوزیت را نام برد که امکان اتصال به دستگاه های دیجیتال مانند کامپیوتر، مانیتور، لپ تاپ و ... را فراهم می کند.

امکان اتصال به دستگا های دیجیتال

  • قابلیت کنترل از راه دور

مورد قابل ذکر در رابطه با دیتا پروژکتور OPTOMA EH319UST این است که دستگاه با فناوری ROOMVIEW سازگار می باشد و به شما اجازه می دهد تا دیتاپروژکتور را از راه  دور کنترل کنید و بتوانید 250 دیتا پروژکتور را همزمان روشن، خاموش، نظارت و کنترل کنید.

قابلیت کنترل از راه دور

جمع بندی

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH319UST یکی از ایده آل ترین ویدئو پروژکتورها برای استفاده در کلاس های درس، اتاق های کنفرانس و به طور کلی مراکز آموزشی می باشد و با کیفیت رزولوشن بسیار عالی تصاویر را با وضوح مناسب  به نمایش می گذارد. بدین جهت امکان نمایش جزئیات با کیفیت مطلوب برای شما فراهم می گردد.

اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور را دارید، کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان آماده ارائه راهنمایی های لازم در رابطه با قیمت دیتا ویدئو پرژکتور اپتما EH319UST که برای ارتباط با آنها می توانید با شماره 021-73027 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

دیتا ویدئو پروژکتور OPTOMA EH319UST



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 30 دی 1398
.

پاوربانک ریمکس Proda Notebook PP-N3

وزن: 400 گرم

ظرفیت باتری: 30000 میلی آمپر ساعت

سازگار با: گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، اسپیکر و هدفون بلوتوثی، دوربین دیجیتال و...

تعداد پورت: چهار عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس Proda Notebook PP-N3

شرکت ریمکس یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید انواع لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر محسوب می شود و محصولات آن همواره فروش بالایی در بازار داشته اند. پاور بانک ریمکس مدل Proda Notebook PP-N3 یکی از محصولات متفاوت شرکت ریمکس می باشد که برای تأمین شارژ دستگاه های دیجیتال عرضه شده است. این پاوربانک با ویژگی هایی مانند ظرفیت شارژ بسیار بالا، ضخامت کم و مجهز بودن به 4 پورت خروجی یک انتخاب ایده آل برای شما به حساب می آید.

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس Proda Notebook PP-N3

  • پرظرفیت ترین شارژر همراه

شارژر همراه ریمکس Proda Notebook PP-N3 دارای ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت است و می توان آن را یکی از پُر ظرفیت ترین شارژرهای همراه موجود در بازار دانست. این میزان ظرفیت به طور کامل خیال شما را بابت تمام نشدن شارژ باتری گوشی موبایل در طول روز راحت می کند و اجازه چند بار شارژ کردن آن را به شما می دهد. علاوه بر گوشی، پاور بانک ریمکس پرودا Notebook PP-N3 برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، اسپیکر و هدفون بلوتوثی نیز کاربرد دارد.

پرظرفیت ترین شارژر همراه

  • مجهز به چهار پورت خروجی

یکی از ویژگی هایی که سبب تمایز پاوربانک ریمکس Remax Proda Notebook PP-N3 با ظرفیت 30000 میلی آمپر با دیگر پاوربانک های موجود شده، مجهز بودن آن به 4 پورت خروجی از نوع پورت USB است. البته توجه داشته باشید که این پاوربانک قادر به شارژردهی به دو دستگاه به صورت هم زمان می باشد. شدت جریان پورت های خروجی این پاوربانک 1.0 و 2.1 آمپر است که متناسب با دستگاه مورد نظر خود، می توانید از آنها استفاده کنید. به عنوان مثال از پورت 1.0 آمپری بهتر است برای شارژ موبایل یا دستگاه های کم مصرف و از پورت های 2.1 آمپری برای شارژ تبلت، دوربین دیجیتال و... بهره ببرید.

مجهز به چهار پورت خروجی

  • نمایش درصد شارژ باقی مانده

برای شارژ باتری پاور بانک سی هزار ریمکس Proda Notebook PP-N3، باید از پورت micro USB آن استفاده نمایید که دارای شدت جریان ورودی 2.0 آمپر است. توجه داشته باشید که با توجه به ظرفیت بالای باتری این پاوربانک، احتمالاً برای کامل شدن شارژ آن باید مدت زمان زیادی منتظر بمانید. بر روی بدنه پاور بانک 30000 میلی آمپری ریمکس Proda Notebook PP-N3 یک نمایشگر LCD نیز تعبیه شده که میزان شارژ باقی مانده باتری دستگاه را به درصد نمایش می دهد. از طریق این نمایشگر می توانید در هر لحظه از میزان شارژ دقیق باتری پاوربانک مطلع شوید.

نمایش درصد شارژ باقی مانده

پاوربانک ریمکس Remax Proda Notebook PP-N3 با ظرفیت 30000 میلی آمپر

  • ابعاد کوچک و مقاومت بالا

پاوربانک 30000 ریمکس Proda Notebook PP-N3 علیرغم ظرفیت بالای باتری، دارای ضخامت بسیار کمی است. این شارژر همراه در ابعاد 162 x 100 x 12 میلی متر طراحی شده و از طراحی ظاهری زیبایی بهره می برد. وزن پاور بانک جیبی ریمکس Proda Notebook PP-N3 نیز برابر با 400 گرم است و برای حمل و جابجایی آن کار سختی نخواهید داشت.

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با پاور بانک ریمکس Proda Notebook PP-N3 استفاده از پلاستیک سخت در ساخت بدنه آن است که باعث شده تا این دستگاه دارای مقاومت بالایی در برابر حوادث احتمالی باشد. پس با خیالی راحت بابت دوام این پاوربانک در برابر ضربه، فشار یا سقوط از ارتفاع کم، می توانید از آن در مکان ها و موقعیت های مختلف استفاده کنید.

ابعاد کوچک و مقاومت بالا

  • قابلیت شارژ ایمن

پاوربانک ضد ضربه ریمکس Proda Notebook PP-N3 از قابلیت شارژ ایمن (MultiProtect) نیز پشتیبانی می کند و از رسیدن به دستگاه های متصل به آن در حین شارژدهی جلوگیری می کند. پس در صورت رخ دادن اختلالاتی مانند اتصال کوتاه، گرم شدن، نوسان ولتاژ و شدت جریان، شارژ بیش از حد و تخلیه باتری به دستگاه های شما در حین شارژدهی آسیبی نخواهد رسید.

قابلیت شارژ ایمن

جمع بندی

در مجموع می توان گفت پاوربانک ریمکس Remax Proda Notebook PP-N3 با ظرفیت 30000 میلی آمپر از جمله پاور بانک های با ظرفیت بالا شرکت ریمکس است که از سرعت شارژدهی مطلوبی برخوردار است.

چنانچه قصد خرید پاوربانک را دارید، می توانید آن را با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه نمایید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید و قیمت پاور بانک ریمکس 30000 میلی آمپر را به شما ارائه دهند. همچنین با ثبت نظرات خود درباره این پاوربانک در بخش کامنت های سایت ایده برتر، به کاربران دیگر در انتخاب پاوربانک مورد نظرشان یاری دهید.

پاوربانک ریمکس Remax Proda Notebook PP-N3 با ظرفیت 30000 میلی آمپر



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 30 دی 1398
.

پاوربانک ریمکس Proda MINK PPL-22

وزن: 240 گرم

ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت

سازگار با: موبایل، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، اسپیکر و هدفون بلوتوثی و...

تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس Proda MINK PPL-22

اگر از آن دسته افرادی هستید که زیاد با گوشی خود کار می کنید، احتمالاً با تمام شدن شارژ باتری آن در طول روز مواجه شده اید. حال اگر این تمام شدن شارژ در حین انجام یک کار مهم و ضروری رخ دهد، می تواند مشکلات زیادی را برای شما ایجاد کند. استفاده از پاور بانک ریمکس مدل Remax Proda MINK PPL-22 یک راه حل آیده آل برای شما است و به راحتی می توانید آن را در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید.

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس Proda MINK PPL-22

  • ظرفیت شارژدهی مناسب مصارف روزمره

شارژر همراه ریمکس Proda MINK PPL-22 دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت است و برای شارژ گوشی خود به تعداد 2 تا 3 بار می توانید بر روی آن حساب باز کنید. البته توجه داشته باشید که این تعداد دفعات شارژ ذکر شده به صورت تقریبی است و به ظرفیت باتری موبایل بستگی دارد. اما در مجموع ظرفیت این پاور بانک برای شارژ گوشی برای مصارف معمولی و روزانه کفایت می کند.

ظرفیت شارژدهی مناسب مصارف روزمره

  • طراحی مربعی شکل با وزنی سبک

یکی از ویژگی های مهم پاور بانک ریمکس Remax Proda MINK PPL-22 با ظرفیت 10000 میلی آمپر وزن سبک و ابعاد جمع و جور آن است. پاور بانک پرودا مدل MINK PPL-22 در ابعاد 96 * 70 * 23 میلی متر عرضه شده و طراحی آن به شکل مربعی می باشد. بنابراین به آسانی می توانید آن را در جیب یا کیفتان بگذارید و در مکان ها و موقعیت های مختلف از آن استفاده کنید.

طراحی مربعی شکل با وزنی سبک

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، کیفیت ساخت عالی بدنه پاور بانک جیبی ریمکس Proda MINK PPL-22 است که باعث شده تا این دستگاه مقاومت بالایی در برابر ضربه، رها شدن از دست و افتادن به زمین و خراشیدگی داشته باشد.

  • امکان شارژ کردن سریعتر موبایل

پاور بانک ضد ضربه ریمکس Proda MINK PPL-22 به دو پورت USB مجهز است و شما می توانید به صورت هم زمان دو دستگاه مختلف را با آن شارژ کنید. شدت جریان خروجی این پاور بانک برابر با 2.0 آمپر است و از این جهت برای شارژ انواع گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر، اسپیکر و هدفون بلوتوثی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراه مناسب است.

امکان شارژ کردن سریعتر موبایل

پاور بانک ریمکس Remax Proda MINK PPL-22 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • آگاهی از میزان شارژ باقی مانده

بر روی بدنه پاور بانک ده هزار ریمکس Proda MINK PPL-22 یک پورت micro USB نیز تعبیه شده که برای شارژ باتری پاور بانک مورد استفاده قرار می گیرد. شدت جریان ورودی این پورت برابر با 1.5 آمپر است و سرعت نسبتاً مناسبی در شارژگیری را به شما ارائه می دهد. برای اطلاع از شارژ باقی مانده باتری پاور بانک ریمکس Proda MINK PPL-22 چهار نشانگر LED برای آن در نظر گرفته شده است.

آگاهی از میزان شارژ باقی مانده

پاور بانک 10000 میلی آمپری ریمکس Proda MINK PPL-22 برای استفاده در گردش و مسافرت نیز انتخاب مناسبی است. این شارژر همراه دارای چراغ قوه نیز می باشد و در محیط های تاریک و در شب ها به کمک شما خواهد آمد!

جمع بندی

در جمع بندی معرفی پاوربانک ریمکس Remax Proda MINK PPL-22 با ظرفیت 10000 میلی آمپر باید گفت که این دستگاه با ویژگی هایی مانند ظرفیت و سرعت شارژدهی مناسب، امکان شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان و کیفیت ساخت عالی به خوبی انتظارات شما را از یک پاوربانک مرغوب برآورده می سازد.

پاوربانک ریمکس Remax Proda MINK PPL-22 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

شما می توانید برای دریافت قیمت انواع پاور بانک و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید پاوربانک به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین با ثبت سؤالات خود درباره ویژگی ها و نحوه خرید این محصول در بخش «نظرات» سایت ایده برتر، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پاوربانک ریمکس Remax Proda MINK PPL-22 با ظرفیت 10000 میلی آمپر



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 30 دی 1398
.

پاوربانک ریمکس Proda Jane

وزن: 285 گرم

ظرفیت باتری: 20000 میلی آمپر ساعت

سازگار با: موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، اسپیکر و هدفون بلوتوثی، موزیک پلیر و...

تعداد پورت: دو عددش

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکس Proda Jane

پاور بانک یا شارژر همراه این روزها به یکی از لوازم جانبی پر کاربرد در میان کاربران گوشی های موبایل تبدیل شده است. اگر شما هم می خواهید نگرانی خود بابت تمام شدن شارژ باتری گوشی در طول روز را برطرف کنید، می توانید از پاور بانک ریمکس Remax Proda Jane با ظرفیت 20000 میلی آمپر استفاده نمایید! این پاور بانک با ویژگی هایی مانند ظرفیت بالا، کیفیت ساخت عالی و مجهز بودن به چراغ قوه یکی از پاوربانک های مناسب برای استفاده در فعالیت های روزمره محسوب می شود.

مشخصات و امکانات شارژر همراه ریمکسProda Jane

  • بدون نگرانی از اتمام شارژ باتری دستگاه های دیجیتال

اولین نکته ای که در هنگام خرید پاوربانک باید به آن توجه داشته باشید، میزان ظرفیت پاور بانک است. اگر جزء آن دسته کاربرانی هستید که زیاد با گوشی موبایل کار می کنید و مدام با تمام شدن شارژ باتری آن روبرو می شوید، باید از پاوربانک های دارای ظرفیت بالا استفاده کنید. شارژر همراه ریمکسProda Jane  با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت برای این منظور کاملاً مناسب است و می تواند در طول روز گوشی شما را بدون نگرانی چند بار شارژ کند. لازم به ذکر است که پاور بانک ریمکس Proda Jane Power Box علاوه بر شارژ گوشی، برای شارژ تبلت، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و دستگاه هایی مانند این کاربرد دارد.

بدون نگرانی از اتمام شارژ باتری دستگاه های دیجیتال

  • هم زمان دو دستگاه را شارژ کنید

پاوربانک بیست هزار ریمکسProda Jane  دارای دو پورت خروجی است و شما می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان با آن شارژ کنید. یکی از این پورت ها دارای شدت جریان 1.0 آمپر می باشد و بهتر است تا از آن برای شارژ موبایل و دستگاه های کم مصرف استفاده کنید. شدت جریان پورت دیگر این پاور بانک برابر با 2.0 امپر است و امکان شارژ تبلت، دوربین دیجیتال و... را به شما می دهد. در صورتی که نیاز به شارژ سریع تر گوشی خود نسبت به حالت عادی داشتید، می توانید از پورت 2.0 آمپری بهره ببرید.

هم زمان دو دستگاه را شارژ کنید

  • زمان زیادی شما را منتظر کامل شدن شارژ خواهد گذاشت

باتری به کار رفته در پاور بانک 20000 میلی آمپری ریمکس Proda Jane Power Box از نوع لیتیوم پلیمری است و از طریق پورت micro USB موجود بر روی بدنه شارژ می شود. شدت جریان ورودی این پورت برابر با 1.0 آمپر می باشد و با توجه به میزان ظرفیت بالای پاور بانک، احتمالاً ساعات زیادی را برای کامل شدن شارژ آن باید منتظر بمانید! بر روی بدنه پاور بانک ریمکس مدل Remax Proda Jane Power Box یک نمایشگر LCD نیز تعبیه شده که میزان شارژ باقی مانده باتری را به درصد نشان می دهد. این نمایشگر می تواند نقش مهمی در برنامه ریزی شما برای استفاده از پاوربانک در ادامه روز ایفا کند.

زمان زیادی شما را منتظر کامل شدن شارژ خواهد گذاشت

پاور بانک ریمکس Remax Proda Jane با ظرفیت 20000 میلی آمپر

  • طراحی ظاهری زیبا در رنگ های متنوع

پاور بانک 20000 ریمکس Proda Jane Power Box در ابعاد 139 * 65 * 22 میلی متر و وزن 285 گرم روانه بازار شده و با توجه به ظرفیتی که دارد، قابلیت حمل و جابجایی آن بسیار آسان است. این پاوربانک در رنگ های سفید، آبی و قرمز موجود می باشد و گوشه های آن به صورت گرد و دارای انحنا طراحی شده است. به طور کلی پاور بانک جیبی ریمکس Proda Jane Power Box از طراحی ظاهری زیبایی بهره می برد و دارای دوام و طول عمر قابل توجهی است.

طراحی ظاهری زیبا در رنگ های متنوع

  • تجربه شارژی ایمن

از دیگر قابلیت های پاور بانک ریمکسProda Jane  با امکان شارژ ایمن آن اشاره کنیم که باعث محافظت از دستگاه های متصل به پاور بانک در حین شارژدهی می شود. به این ترتیب اگر در زمان شارژدهی اختلالاتی مانند گرم شدن، تخلیه باتری، اتصال کوتاه، شارژ بیش از حد یا نوسان ولتاژ و شدت جریان رخ دهد، به دستگاه های متصل به پاوربانک آسیبی وارد نخواهد شد.

تجربه شارژی ایمن

جمع بندی

علاوه بر این اینکه پاور بانک ریمکس Remax Proda Jane با ظرفیت 20000 میلی آمپر  یک پاوربانک با ظرفیت بالا و سرعت شارژدهی مناسب است می تواند به عنوان یک چراغ قوه نیز مورد استفاده قرار گیرد.

پاوربانک ریمکس Remax Proda Jane با ظرفیت 20000 میلی آمپر

برای دریافت بهترین قیمت پاور بانک 20000 ریمکسProda Jane  به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر از این پاور بانک استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره این محصول در بخش کامنت های سایت ایده برتر، کاربران دیگر را در انتخاب پاوربانک مورد نظرشان راهنمایی کنید.

پاوربانک ریمکس Remax Proda Jane با ظرفیت 20000 میلی آمپر



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 30 دی 1398
.

بارکدخوان اکسیوم V6

سرعت اسکن: 100 اسکن بر ثانیه

تکنولوژی خواندن: لیزری

معرفی بارکدخوان اکسیوم V6

بارکد خوان یکی از پرکاربرد ترین وسایل و تجهیزات فروشگاهی و مشاغلی مانند انبارداری است که برای اسکن بارکد ثبت شده بر روی کالاها و جمع آوری اطلاعات آنها مورد استفاده قرار می گیرد. انواع مختلفی از بارکد خوان در بازار موجود است که هر کدام از امکانات مختلفی بهره می برند. اگر به دنبال یک بارکد خوان با دوام برای مصارف معمولی فروشگاهی هستید، بارکد خوان اکسیوم Axiom V6 انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود.

معرفی بارکدخوان اکسیوم V6

  • استفاده از فناوری لیزری برای اسکن بارکد

بارکد خوان فروشگاهی اکسیوم V6 از فناوری لیزری برای اسکن بارکد موجود بر روی کالاها بهره می برد. برای استفاده از این بارکدخوان باید دهانه آن را به سمت بارکد موجود بر روی کالا نشانه بروید و سپس دکمه تعبیه شده بر روی بدنه دستگاه را فشار دهید. لازم به ذکر است که برای هر چه دقیق تر و سریع تر انجام شدن اسکن، فاصله بارکد با دستگاه بارکد خوان باید در محدوده صفر تا 40 سانتی متری قرار داشته باشد.

استفاده از فناوری لیزری برای اسکن بارکد

  • رعایت اصول ارگونومی در طراحی بارکد خوان

یکی از ویژگی های مهم بارکد خوان لیزری اکسیوم V6 رعایت اصول ارگونومی در طراحی آن است که باعث می شود تا در هنگام استفاده های طولانی مدت، احساس خستگی و ناراحتی به شما دست ندهد. همچنین با توجه به جنس مرغوب بدنه بارکدخوان اکسیوم V6 در هنگام استفاده از آن با مشکلاتی مانند تعریق کمتر مواجه می شوید. همچنین این بارکد خوان فروشگاهی دارای پایه نگهدارنده نیز هست که متناسب با نیاز خود می توانید از آن استفاده کنید.

رعایت اصول ارگونومی در طراحی بارکد خوان

  • اتصال آسان به دستگاه های دیگر از طریق کابل

اتصال بارکد خوان پایه دار اکسیوم V6 به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر و لپ تاپ از طریق کابل انجام می شود. بر روی بدنه این بارکد خوان اکسیوم Axiom پورت های USB و PS2 تعبیه شده و برای اتصال آن به سایر دستگاه ها کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت. بارکد اسکنر اکسیوم V6 بلافاصله پس از اتصال کابل USB آن به کامپیوتر و لپ تاپ آماده به استفاده خواهد بود و نیازی به نصب درایور یا نرم افزار خاصی نخواهید داشت.

بارکد خوان اکسیوم Axiom V6

  • سرعت مناسب برای کاربردهای فروشگاهی

به طور کلی یکی از معیارهای مهم در انتخاب بارکد خوان مناسب فروشگاه، سرعت اسکن آن است. بارکدخوان اکسیوم V6 با سرعت 100 اسکن در ثانیه برای استفاده در مغازه ها و فروشگاه های نسبتاً بزرگ و دارای تعداد مراجعه کننده متوسط مناسب است و انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند.

سرعت مناسب برای کاربردهای فروشگاهی

  • ابعاد و وزن مناسب

بارکد خوان قیمت کالا اکسیوم V6 برای آن دسته از کاربرانی که مدت زمان زیادی از طول روز را به اسکن بارکد موجود بر روی کالاها می گذرانند، انتخاب بسیار مناسبی است. این دستگاه بارکد خوان دارای ابعاد 84 * 152 * 165 میلی متر می باشد و از وزن سبکی بهره می برد. از این جهت می توان آن را برای استفاده های طولانی مدت در طی روز کاملاً مناسب دانست.

ابعاد و وزن مناسب

جمع بندی

اگر قصد خرید دستگاه بارکد خوان را دارید و در جستجویی محصولی خوش ساخت، با دوام و با کیفیت برای استفاده در مغازه یا فروشگاه خود هستید، بارکد خوان اکسیوم V6 را مد نظر داشته باشید. این بارکد خوان با ویژگی هایی مانند خوش دست بودن، دقت بالا و سرعت مطلوب در تشخیص و اسکن بارکد یک انتخاب ایده ال برای شماست.

شرکت ایده برتر پارسیان دستگاه اسکنر بارکد اکسیوم V6 را با بهترین قیمت بازار به شما ارائه می دهد. چنانچه قصد خرید بارکد خوان فروشگاه را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر اطلاعات لازم در رابطه با قیمت انواع بارکد خوان را به شما ارائه دهند. همچنین شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر نسبت به خرید اینترنتی دستگاه بارکد خوان اکسیوم Axiom V6 اقدام نمایید و محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.

بارکد خوان اکسیوم Axiom V6



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 30 دی 1398
.

ماشین حساب پارس حساب GX-8000

تعداد ارقام: دارای صفحه نمایش با قابلیت رسم نمودار

منبع تغذیه: باتری

حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب مهندسی پارس حساب GX-8000

یک ماشین حساب مهندسی خوب و با کیفیت می تواند نقش زیادی در یادگیری مطالب درسی برای دانش آموزان و دانشجویان ایفا کند. انواع مختلفی از این نوع ماشین حساب ها در بازار موجود است که از میان آنها می توان به ماشین حساب پارس حساب Pars Hesab GX-8000 اشاره کرد. این ماشین حساب که یک محصول ایرانی به شمار می آید، قادر به انجام انواع محاسبات علمی و مهندسی است و با مجهز بودن قابلیت رسم نمودار یک وسیله پرکاربرد برای دانش آموزان و دانشجویان رشته های فنی و مهندسی و ریاضی می باشد.

قابلیت و کارایی ماشین حساب مهندسی پارس حساب GX-8000

  • قابلیت انجام انواع محاسبات علمی و پیچیده

شاید بتوان ماشین حساب پارس حساب مدل GX-8000 را یکی از کامل ترین ماشین حساب های مهندسی دانست که هر آنچه را که در انجام محاسبات علمی و پیچیده نیاز دارید، برای شما فراهم می آورد. از جمله قابلیت های ماشین حساب مهندسی پارس حساب GX-8000 می توان به انجام محاسبات جبری، مثلثاتی، منطقی، کسری، ماتریسی و آماری (محاسبه رگرسیون و انحراف معیار)، کار با اعداد نمایی و محاسبه لگاریتم و ln، محاسبه جذر و ریشه nام اعداد، کار با توابع معکوس و هایپربولیک، محاسبه سیگما و فاکتوریل، ترکیبیات و جایگشت اشاره کرد.

قابلیت انجام انواع محاسبات علمی و پیچیده

علاوه بر قابلیت های ذکر شده از ماشین حساب پارس حساب GX-8000 برای انجام محاسبات انتگرالی، کار با اعداد مختلط، محاسبه در مبنای n، تبدیل واحدهای متریک، محاسبه درجه، دقیقه و ثانیه و.. نیز می توان بهره برد.

  • صفحه نمایش بزرگ، مناسب برای رسم نمودار

اما یکی از ویژگی هایی که سبب تمایز ماشین حساب علمی پارس حساب GX-8000 با دیگر ماشین حساب های مهندسی موجود در بازار شده، توانایی آن در رسم نمودار است. با استفاده از این ماشین حساب می توانید با به دست آوردن ریشه های معادلات، نسبت به رسم نمودار توابع اقدام کنید. همچنین این ماشین حساب امکان رسم نمودار آماری با یک و دو متغیر، رسم گراف و آنالیز نمودار را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

صفحه نمایش بزرگ، مناسب برای رسم نمودار

صفحه نمایش ماشین حساب پارس حساب GX-8000 دارای ابعاد بزرگی بوده و از کیفیت مناسبی برای نمایش فرمول ها، توابع و نمودارها برخوردار است. این صفحه نمایش دارای میزان روشنایی بالایی نیز هست و در محیط های مختلف از میزان وضوح آن کاسته نمی شود.

ماشين حساب پارس حساب Pars Hesab GX-8000

  • ذخیره فرمول ها و نتایج محاسبات

یکی از ویژگی های کاربردی ماشین حساب دانشجویی پارس حساب GX-8000 مجهز به بودن آن حافظه و قابلیت ذخیره 300 مرحله از محاسبات انجام شده می باشد. همچنین این ماشین حساب دارای 79 مرحله حافظه فرمولی نیز هست و امکان ذخیره فرمول ها و توابع مختلف را در حافظه دستگاه به شما می دهد. بنابراین با استفاده از ماشین حساب مهندسی پارس حساب GX-8000 نیازی به انجام محاسبات تکراری ندارید و کارهایتان با سرعت بیشتری به پیش خواهد رفت.

ذخیره فرمول ها و نتایج محاسبات

  • کیفیت ساخت مطلوب، ماندگاری بالا

شرکت پارس حساب در ساخت ماشین حساب GX-8000 از مواد اولیه مرغوب استفاده کرده و به همین دلیل این ماشین حساب دوام و ماندگاری بالایی دارد. به طوری که در صورت رخ دادن اتفاقاتی مانند وارد آمدن ناگهانی ضربه یا فشار بیش از حد و سقوط از ارتفاع کم آسیبی به ماشین حساب ضد ضربه پارس حساب GX-8000 وارد نخواهد آمد.

دکمه های ماشین حساب ایرانی پارس حساب GX-8000 نیز دارای کیفیت ساخت مطلوبی هستند و عملکرد نرم و روانی را ارائه می دهند. البته ابعاد این دکمه ها، به خصوص دکمه های توابع چندان بزرگ نیست و در هنگام کار با آنها باید دقت زیادی داشته باشید.

کیفیت ساخت مطلوب، ماندگاری بالا

همراه با ماشین حساب پارس حساب GX-8000 یک جلد پلاستیکی محافظ نیز ارائه می شود که از دستگاه در برابر آسیب های محیطی مانند گرد و غبار و نفوذ مایعات محافظت می کند.

جمع بندی

اگر می خواهید با پرداخت هزینه ای معقول و منطقی از یک ماشین حساب مهندسی با امکانات متعدد بهره مند شوید، ماشین حساب پارس حساب Pars Hesab GX-8000 را مد نظر داشته باشید. این ماشین حساب با قابلیت انجام انواع محاسبات علمی و مهندسی و رسم نمودار تمام نیازهای شما را به خوبی در این زمینه برطرف می کند و خود را در زمره بهترین ماشین حساب مهندسی قرار می دهد.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت ماشین حساب را  کسب کنید و یا از طریق تماس با شماره 73027-021 از نحوه خرید ماشین حساب آگاهی پیدا کنید. همچنین چنانچه در انتخاب ماشین حساب مهندسی مورد نظر خود به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، علاوه بر تماس با شماره ذکر شده می توانید از طریق ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

ماشين حساب پارس حساب Pars Hesab GX-8000



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 29 دی 1398
.

ماشین حساب پارس حساب DS-4130

تعداد ارقام: 14 رقم

منبع تغذیه: باتری و نور محیط

حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده پارس حساب DS-4130

ماشین حساب پارس حساب Pars Hesab DS-4130 محصول شرکت ایرانی پارس حساب است و یک از انواع ماشین حساب های رومیزی محسوب می شود. این ماشین حساب برای انجام محاسبات معمولی در مغازه ها و فروشگاه ها کاربرد بالایی دارد و از آن می توان برای انجام محاسبات مربوط به حوزه حسابداری نیز بهره برد. ماشین حساب فروشگاهی پارس حساب DS-4130 با ویژگی هایی مانند صفحه نمایش بزرگ، دوام و طول عمر بالا و قابلیت بازبینی و تصحیح محاسبات قبلی انجام شده، به یکی از ماشین حساب های رومیزی محبوب در میان کاربران تبدیل شده و به فروش بالایی در بازار دست یافته است. برای آشنایی کامل با مشخصات این محصول با ما تا انتهای متن همراه باشید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده پارس حساب DS-4130

  • مجهز به دکمه هایی بزرگ و کاملاً برآمده

یکی از مشخصات ماشین حساب رومیزی پارس حساب DS-4130 که در همان نگاه اول توجه شما را به خود جلب می کند، دکمه های بزرگ و برآمده آن است که فاصله بسیار مناسبی نیز از یکدیگر دارند. بنابراین کار با این ماشین حساب و وارد کردن ارقام با دکمه های آن با بالاترین دقت و سرعت انجام می شود. این ویژگی به خصوص در هنگام انجام محاسبات حسابداری کاربرد بالایی دارد و باعث پایین آمدن درصد خطای انسانی در حین محاسبه می شود.

  • صفحه نمایشی بزرگ و با کیفیت

ماشین حساب حسابداری پارس حساب DS-4130 به یک صفحه نمایش بزرگ مجهز است که از قابلیت نمایش حداکثر 14 رقم برخوردار می باشد. بنابراین می توان بر روی این ماشین حساب 14 رقمی برای انجام محاسبات سنگین و کار با اعداد بزرگ حساب باز کرد. نمایشگر ماشین حساب پارس حساب DS-4130 دارای میزان روشنایی قابل قبولی نیز هست و در محیط های مختلف اعداد و ارقام را با وضوح و کیفیتی مطلوب به شما نشان می دهد. ضمن اینکه این نمایشگر به صورت شیب دار طراحی شده و زاویه دید بسیار مناسبی در هنگام قرار دادن بر روی میز دارد.

صفحه نمایشی بزرگ و با کیفیت

  • سوئیچ محاسبات معمولی یا حسابداری

با استفاده از ماشین حساب ساده پارس حساب DS-4130 قادر به انجام محاسبات ریاضی از طریق چهار عمل اصلی خواهید بود، می توانید از اعداد جذر بگیرید و همچنین به محاسبه درصد بپردازید. این ماشین حساب دارای حافظه نیز هست و به شما این امکان را می دهد تا اعداد مورد نظرتان و نتیجه محاسبه انجام شده را در حافظه دستگاه ذخیره کرده و از آنها در محاسبات بعدی بهره ببرید. برای این منظور باید از دکمه های M+، M- و MRC بهره ببرید.

لازم به ذکر است که در قسمت بالای صفحه کلید ماشین حساب ساده رومیزی پارس حساب DS-4130 یک سوئیچ تعبیه شده که از طریق آن می توانید حالت ماشین حساب برای انجام محاسبات معمولی یا حسابداری را تعیین نمایید.

ماشين حساب پارس حساب Pars Hesab DS-4130

  • نگران اشتباه های مرتکب شده در محاسبات قبلی خود نباشید

ماشين حساب پارس حساب Pars Hesab DS-4130

همان طور که اشاره کردیم، ماشین حساب حسابداری پارس حساب DS-4130 دارای امکان بازبینی محاسبات قبلی تا 199 مرحله و تصحیح اشتباه های احتمالی با استفاده از دکمه CORRECT می باشد. این ویژگی کاربرد بالایی به خصوص در هنگام انجام محاسبات زنجیره ای و حسابداری دارد و شما را از وارد کردن مجدد ارقام و انجام محاسبه های تکراری در صورت بروز اشتباه بی نیاز می کند.

  • سایر دکمه ها و قابلیت ها

بر روی صفحه کلید ماشین حساب ساده پارس حساب DS-4130 دکمه های دو صفر و سه صفر نیز تعبیه شده که برای سریع تر پیش رفتن محاسبات کاربرد بالایی دارند. همچنین این ماشین حساب دارای دکمه RESUME نیز هست که در صورت بروز وقفه در انجام محاسبات و خاموش شدن دستگاه، می توانید با استفاده از این دکمه، به ادامه انجام محاسبه جاری بپردازید.

از دیگر دکمه های ماشین حساب رومیزی پارس حساب DS-4130 باید به دکمه GT اشاره کنیم که با فشردن آن حاصل جمع نتایج تمام محاسبات انجام شده بر روی نمایشگر به نمایش درخواهد آمد.

سایر دکمه ها و قابلیت ها

  • عملکرد مستقل از باتری در محیط های روشن

انرژی مورد نیاز ماشین حساب پارس حساب DS-4130 هم از باتری و هم از نور محیط تأمین می شود. به این صورت که در طول روز و در محیط های روشن، ماشین حساب به صورت مستقل از باتری عمل می کند و از نور محیط تغذیه می نماید. به این ترتیب شارژ باتری به کار رفته در آن دوام بالایی خواهد داشت و شما را از تعویض گاه و بیگاه باتری بی نیاز می کند.

جمع بندی

در مجموع ماشین حساب پارس حساب Pars Hesab DS-4130 دارای امکانات و قابلیت های متعددی است و به خوبی از عهده انجام محاسبات سنگین فروشگاهی و حسابداری و کار با اعداد بزرگ برمی آید. همچنین با توجه به کیفیت ساخت مطلوب این ماشین حساب، می توانید بر روی آن برای استفاده برای ماه ها و حتی سال ها حساب باز کنید.

شما می توانید ماشین حساب فروشگاهی پارس حساب DS-4130 را با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه نمایید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر اطلاعات لازم در رابطه با قیمت ماشین حساب را به شما ارائه دهند. همچنین شما می توانید با مراجعه به اسیت ایده برتر از نحوه خرید ماشین حساب آگاهی پیدا کنید. اگر سابقه استفاده از ماشین حساب پارس حساب DS-4130 را دارید، با ثبت نظرات خود در بخش کامنت های سایت، به کاربران دیگر در انتخاب ماشین حساب رومیزی مورد نظرشان کمک نمایید.

ماشين حساب پارس حساب Pars Hesab DS-4130



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 29 دی 1398
.

ست کارتریج تونر کونیکا مینولتا C550

رنگ: مشکی، آبی، زرد، قرمز

نوع تکنولوژی: لیزری

دستگاه های سازگار: دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C450

معرفی ست کارتریج تونر کونیکا مینولتا C550

شرکت کونیکا مینولتا یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید انواع دستگاه کپی، پرینتر و مواد مصرفی آنها در سطح جهانی به شمار می آید که محصولات آن همواره از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار بوده اند. دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C550 یکی از محصولات خوش ساخت این شرکت است که توانسته با کیفیت چاپ عالی خود نگاه کاربران را به سمت خود جلب کند. این کیفیت چاپ عالی تا حد بسیار زیادی به کارتریج تونر های به کار رفته در این دستگاه بستگی دارد. توجه نمایید که همیشه باید از کارتریج تونر های اصل و سازگار با دستگاه کپی در آن استفاده کنید تا بتوانید به بالاترین کیفیت عملکرد آن دست یابید. در غیر این صورت ممکن است به دستگاه شما آسیب هایی جدی وارد شود.

کارتریج تونر به کار رفته در دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C550 شامل رنگ های مشکی (مدل TN611K)، آبی (مدل TN611C)، قرمز (مدل TN611M) و زرد (مدل TN611Y) می شود که شرکت ایده برتر پارسیان هر چهار کارتریج تونر بالا را در قالب محصول « ست کارتریج تونر کونیکا مینولتا Konica Minolta C550» با بهترین قیمت بازار به شما ارائه می دهد.

معرفی ست کارتریج تونر کونیکا مینولتا C550

ست کارتریج تونر کونیکا مینولتا Konica Minolta C550

  • از بالاترین کیفیت در چاپ بهره مند شوید!

یکی از مشخصه های مهم ست 4 رنگ کارتریج تونر کونیکا مینولتا C550 کیفیت بسیار مناسب کارتریج تونر های به کار رفته در آن است. به طوری که در صورت استفاده از آنها در دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C550 می توانید از بالاترین کیفیت در چاپ سیاه و سفید و رنگی بهره مند شوید. تصاویر و متون چاپ شده با استفاده از این کارتریج تونر ها از دوام و ماندگاری بالایی نیز برخوردارند و به مرور زمان از وضوح و میزان خوانایی آنها کاسته نمی شود. همچنین در طول مدت استفاده از پک کارتریج تونر کونیکا مینولتا C550 با مشکلاتی مانند خشک شدن آنها و افت کیفیت عملکرد با گذر زمان مواجه نخواهید شد.

از بالاترین کیفیت در چاپ بهره مند شوید!

  • ظرفیت چاپ مناسب برای حجم کاری متوسط و زیاد

کارتریج تونر مشکی به کار رفته در ست کارتریج تونر کونیکا مینولتا C550 دارای ظرفیت چاپ 45000 برگ و کارتریج تونر های رنگی آن دارای ظرفیت چاپ 27000 برگ هستند و برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود. این میزان ظرفیت برای حجم کاری متوسط و زیاد کاملاً مناسب است و شما را از صرف هزینه های اضافی بابت خرید مجدد کارتریج تونر یا سرویس گاه و بیگاه آن بی نیاز می کند.

ظرفیت چاپ مناسب برای حجم کاری متوسط و زیاد

جمع بندی

ست کارتریج تونر کونیکا مینولتا Konica Minolta C550 علاوه بر ارائه بهترین کیفیت در دستگاه کپی Bizhub C550، باعث افزایش طول عمر دستگاه نیز می شود و از افت کیفیت عملکرد آن به مرور زمان جلوگیری می کند. شما می توانید با تهیه پک 4 رنگ کارتریج تونر کونیکا مینولتا C550 به جای خرید کارتریج تونر های موجود در آن به صورت مجزا، تا حد بسیار زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان شما را در رابطه با قیمت و نحوه خرید این محصول راهنمایی کنید. همچنین از طریق ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ست کارتریج تونر کونیکا مینولتا Konica Minolta C550



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 29 دی 1398
.

ست کارتریج تونر کونیکا مینولتا C451

رنگ: مشکی، آبی، زرد، قرمز

نوع تکنولوژی: لیزری

دستگاه های سازگار: دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C451

معرفی ست کارتریج تونر کونیکا مینولتا C451

برای اینکه به بالاترین کیفیت عملکرد دستگاه کپی مورد استفاده خود دست یابید، باید از کارتریج های تونر اصل و سازگار با آن دستگاه کپی استفاده نمایید. شرکت های بزرگ تولید کننده دستگاه کپی، معمولاً مواد مصرفی سازگار با آنها را نیز به بازار عرضه می کنند. از جمله این شرکت ها باید به شرکت کونیکا مینولتا اشاره کنیم که دستگاه های کپی تولید آن از جمله قدرتمند ترین و با کیفیت ترین دستگاه های موجود در بازار محسوب می شوند.

یکی از محصولات این شرکت، دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C451 است که با کارتریج تونر هایی در رنگ های مشکی (مدل TN411K)، آبی (مدل TN611C)، قرمز (مدل TN611M) و زرد (TN611Y) سازگار می باشد. شرکت ایده برتر پارسیان این چهار کارتریج تونر را در قالب محصول «ست کارتریج تونر کونیکا مینولتا Konica Minolta C451» با بهترین قیمت بازار به شما ارائه می دهد. برای آشنایی با این کارتریج تونر با ما در ادامه متن همراه باشید.

معرفی ست کارتریج تونر کونیکا مینولتا C451

ست کارتریج تونر کونیکا مینولتا Konica Minolta C451

  • صرفه جویی در هزینه ها با ظرفیت چاپی مطلوب

همان طور که اشاره شد ست 4 رنگ کارتریج تونر کونیکا مینولتا C451 شامل یک کارتریج تونر مشکی و سه کارتریج تونر رنگی است. کارتریج تونر مشکی این مجموعه دارای ظرفیت چاپی برابر با 45000 برگ و کارتریج تونر های رنگی آن دارای ظرفیت چاپ 27000 برگ هستند. این میزان ظرفیت برای حجم کاری متوسط و زیاد مناسب است و تا مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. بنابراین نیازی به صرف هزینه های اضافی بابت تعویض یا سرویس این کارتریج تونر ها نخواهید داشت.

صرفه جویی در هزینه ها با ظرفیت چاپی مطلوب

  • تصاویر و متونی واضح، با کیفیت و کاملاً خوانا

به طور کلی کیفیت چاپ یک دستگاه کپی تا حد بسیار زیادی به کارتریج تونر مورد استفاده در آن بستگی دارد. اگر خواهان بالاترین کیفیت چاپ دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C451 هستید، با استفاده از پک 4 رنگ کارتریج تونر کونیکا مینولتا C451 به این منظور دست خواهید یافت! تصاویر و متون سیاه و سفید و رنگی چاپ شده از طریق این کارتریج تونر ها کاملاً واضح و خوانا هستند و انتظارات شما را به بهترین شکل برآورده خواهند کرد! کارتریج تونر های به کار رفته در پک کارتریج تونر کونیکا مینولتا C451 از دوام بالایی نیز برخوردار می باشند و در طول مدت استفاده از آنها با مشکلاتی مانند افت کیفیت چاپ یا خشک شدن مواجه نخواهید شد.

با استفاده از ست کارتریج تونر کونیکا مینولتا C451 در دستگاه کپی Bizhub C451 هم به کیفیتی عالی در چاپ دست خواهید یافت و هم به افزایش طول عمر دستگاه کپی خود کمک می کنید.

تصاویر و متونی واضح، با کیفیت و کاملاً خوانا

جمع بندی

شما می توانید با تهیه ست کارتریج تونر کونیکا مینولتا Konica Minolta C451 به جای تهیه این کارتریج تونر ها به صورت تکی و جدا از هم، تا حد بسیار زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت کارتریج و نحوه خرید انواع کارتریج را به شما ارائه دهند. همچنین در صورتی که در رابطه با نحوه استفاده از این کارتریج تونر ها ی دستکاه کپی پس از خرید محصول به راهنمایی نیاز داشتید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به شما کمک کنند.

ست کارتریج تونر کونیکا مینولتا Konica Minolta C451



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 29 دی 1398
.

پرینتر لیزری سامسونگ SL-X3280NR

چاپ: رنگی و سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری

سرعت چاپ: 28 برگ بر دقیقه

رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi

حداکثر سایز کاغذ: A3

معرفی چاپگر سه کاره لیزری سامسونگ SL-X3280NR

اگر قصد خرید پرینتر لیزری دارید و در جستجوی یک پرینتر خوش ساخت، با دوام و دارای کیفیت چاپ عالی هستید، پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung MultiXpress SL-X3280NR را مد نظر داشته باشید! این پرینتر برای استفاده در شرکت ها، ادارات، سازمان ها و دفاتر ارائه دهنده خدمات چاپ و تکثیر گزینه ایده آلی است و به خوبی از عهده حجم کاری متوسط برمی آید.

معرفی چاپگر سه کاره لیزری سامسونگ SL-X3280NR

چاپگر سه کاره لیزری سامسونگ SL-X3280NR از جمله پرینترهای سه کاره موجود در بازار است و از قابلیت های پرینت و کپی (به صورت یک رو و دو رو اتوماتیک) و اسکن سیاه و سفید و رنگی برخوردار می باشد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره سامسونگ SL-X3280NR

  • مناسب برای حجم کاری نیمه سنگین

از پرینتر سه کاره سامسونگ SL-X3280NR برای انجام 80 هزار چاپ در ماه می توان استفاده کرد. به همین دلیل این پرینتر لیزری برای استفاده در کسب و کارهایی با حجم کاری متوسط کاملاً مناسب است. البته به این نکته توجه داشته باشید که از جانب شرکت سامسونگ توصیه شده تا از پرینتر لیزری سامسونگ مدل Samsung MultiXpress SL-X3280NR برای انجام 5000 تا 10000 چاپ در ماه استفاده شود. پس اگر خواهان افزایش طول عمر دستگاه خود و جلوگیری از افت کیفیت عملکرد آن به مرور زمان هستید، بهتر است تا به این توصیه عمل کنید!

مناسب برای حجم کاری نیمه سنگین

  • بهترین کیفیت در چاپ سیاه و سفید و رنگی

یکی از مشخصه های مهم چاپگر سه کاره سامسونگ SL-X3280NR کیفیت چاپ عالی آن است. این پرینتر لیزری دارای رزولوشن حداکثر 1200 * 1200 dpi می باشد و تصاویر رنگی و به خصوص متون سیاه و سفید را با وضوحی عالی چاپ می کند. به طوری که جزئیات موجود در فایل های ورودی نیز به شکلی با کیفیت و خوانا به روی کاغذ منتقل خواهند شد. توجه نمایید که در صورت چاپ با بالاترین رزولوشن، سرعت پرینت کمتر از مقادیر ذکر شده خواهد بود.

  • سرعت مناسب در حین انجام چاپ های متوالی

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، سرعت چاپ پرینتر چند کاره سامسونگ SL-X3280NR است. این پرینتر لیزری سامسونگ برای ارائه اولین پرینت به 9.3 ثانیه زمان نیاز دارد و پس از آن قادر خواهد بود تا 28 برگ در دقیقه را پرینت نماید. این میزان سرعت برای انجام چاپ های متوالی در تعداد کم و متوسط مناسب می باشد و خیال شما را بابت چاپ های روزمره راحت می کند.

سرعت مناسب در حین انجام چاپ های متوالی

  • از اسناد خود با کیفیتی مناسب اسکن تهیه نمایید

از دیگر امکانات پرینتر سه کاره لیرزی سامسونگ SL-X3280NR باید به قابلیت آن در تهیه اسکن سیاه و سفید و رنگی از اسناد اشاره کرد. اسکنر به کار رفته در این پرینتر از نوع تخت و مجهز به منبع تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت 100 برگ است و با رزولوشن 600 dpi از اسناد مورد نظر شما اسکن تهیه می کند. از جمله قابلیت های این اسکنر می توان به امکان ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های PDF معمولی، قابل جستجو و رمزگذاری شده، JPG، TIFF و XPS و ارسال آنها به ایمیل، سرور FTP و حافظه های USB اشاره کرد.

  • توانایی بالا در انجام کپی

در صورت نیاز به تهیه کپی از اسناد خود نیز می توانید بر روی چاپگر چند کاره سامسونگ SL-X3280NR حساب کنید. این پرینتر قادر به انجام کپی با رزولوشن 600 * 600 dpi است و از قابلیت هایی مانند بزرگ نمایی و کوچک نمایی از 25 تا 400 درصد و انجام حداکثر 9999 کپی بهره می برد.

توانایی بالا در انجام کپی

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Samsung MultiXpress SL-X3280NR

  • قابلیت چاپ بر روی انواع کاغذ

در حالت استاندارد پرینتر لیرزی سامسونگ SL-X3280NR دارای دو سینی 520 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی است و گنجایش 1140 برگی را برای شما به ارمغان می آورد. این پرینتر توانایی چاپ بر روی برگه های کاغذ معمولی در سایزهای A3، A4 و کوچکتر، کاغذهای دارای ضخامت معمولی و زیاد، کاغذهای پانچ شده، از پیش چاپ شده، بازیافتی، براق، نخی، لیبل و پاکت نامه را دارد. در صورت نیاز به تعداد کاغذ بیشتر، می توانید با تهیه دو سینی 520 برگی به صورت اختیاری، ظرفیت دستگاه خود را به 2180 برگ افزایش دهید.

  • سازگار با تونر کارتریج های مرغوب سامسونگ

در پرینتر لیزری رنگی A3 سامسونگ SL-X3280NR یک تونر کارتریج مشکی مدل CLT-K804S با ظرفیت چاپ 20000 برگ و سه تونر کارتریج رنگی از مدل های CLT-C804S، CLT-Y804S و CLT-M804S با ظرفیت چاپ 15000 برگ به کار رفته است. این تونر کارتریج ها از جمله محصولات مرغوب شرکت سامسونگ هستند و بالاترین کیفیت در چاپ را به شما ارائه می دهند. توجه داشته باشید که استفاده از تونر کارتریج های غیر اصل و ناسازگار با پرینتر سامسونگ SL-X3280NR، ممکن است به کیفیت عملکرد آن آسیب هایی جدی وارد کند. برای فروش کارتریج سامسونگ samsung با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

سازگار با تونر کارتریج های مرغوب سامسونگ

پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung MultiXpress SL-X3280NR

  • قابلیت اتصال آسان به دستگاه های مختلف

بر روی بدنه چاپگر لیزری سامسونگ SL-X3280NR پورت های USB 2.0، USB host و اترنت تعبیه شده است. از پورت USB 2.0 برای اتصال پرینتر به کامپیوتر از طریق کابل، از پورت USB host برای اتصال فلش مموری به پرینتر و چاپ مستقیم فایل های موجود بر روی آن و از پورت اترنت برای استفاده از پرینتر در شبکه های کابلی می توانید استفاده کنید.

پرینتر چند کاره رنگی سامسونگ SL-X3280NR با سرویس هایی مانند Apple AirPrint، Mopria، Samsung Cloud Print و Google Cloud Print سازگار است و به شما اجازه می دهد تا از راه دور با پرینتر کار کنید. برای این منظور ابتدا باید پرینتر خود را در این سرویس ها ثبت کنید و پس از آن می توانید فایل های مورد نظرتان جهت چاپ را از طریق اینترنت به دستگاه ارسال کنید. در این حالت نیازی به حضور فیزیکی در کنار دستگاه برای انجام پرینت نخواهید داشت.

قابلیت اتصال آسان به دستگاه های مختلف

  • بدون هنگی و کند شدن سیستم، کارهای خود را به پیش ببرید!

در چاپگر لیزری چند کاره سامسونگ SL-X3280NR از سخت افزار مناسبی بهره برده شده و به همین دلیل در حین استفاده از آن با مشکلاتی مانند هنگ کردن یا کند شدن سیستم مواجه نخواهید شد. این پرینتر مجهز به پردازنده مرکزی 1000 مگاهرتزی، حافظه رم 2 گیگابایتی و هارد دیسک 320 گیگابایتی است و عملکردی سریع، روان و نرم را به شما ارائه می دهد. از دیگر امکانات سخت افزاری پرینتر سامسونگ Samsung MultiXpress SL-X3280NR باید به نمایشگر 7 اینچی رنگی و تمام لمسی آن اشاره کنیم که کار با دستگاه و اعمال تنظیمات را برای شما بسیار آسان می کند.

جمع بندی

پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung MultiXpress SL-X3280NR هر آنچه را که از یک پرینتر لیزری مرغوب انتظار دارید، برای شما فراهم می آورد. کیفیت چاپ عالی و سرعت مناسب، عملکرد روان، کیفیت ساخت مطلوب، مجهز بودن به اسکنر و امکان چاپ در ابعاد بزرگ (حداکثر A3) تنها بخشی از ویژگی های پرینتر سامسونگ SL-X3280NR هستند که باعث محبوبیت آن در میان کاربران شده اند!

شرکت ایده برتر پارسیان پرینتر لیزری رنگی سامسونگ SL-X3280NR را با بهترین قیمت بازار به شما ارائه می دهد. برای دریافت قیمت انواع پرینتر لیزری و اطلاع از نحوه خرید پرینتر چند کاره سامسونگ Samsung SL-X3280NR از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید. همچنین چنانچه در رابطه با ویژگی های این محصول سؤالی دارید، با ثبت نظرات خود در بخش کامنت های سایت ایده برتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung MultiXpress SL-X3280NR



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 29 دی 1398
.

پاوربانک هوکو B31A

وزن: 400 گرم

ظرفیت باتری: 30000 میلی آمپر ساعت

سازگار با: موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و...

تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو Hoco B31A

شرکت هوکو یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید تجهیزات جانبی موبایل و کامپیوتر است که در طی چندین سال اخیر توانسته با ارائه محصولاتی با کیفیت و خوش ساخت، رضایت کاربران را جلب کند. از جمله محصولات مرغوب این شرکت باید به پاوربانک هوکو Hoco B31A با ظرفیت 30000 میلی آمپر اشاره کنیم که به خوبی از عهده شارژ انواع دستگاه های دیجیتال همراه شما بر می آید. اگر در طول روز با گوشی خود زیاد کار می کنید و مدام با تمام شدن شارژ آن مواجه می شوید، پاور بانک هوکو مدل Hoco B31A انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود!

مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو Hoco B31A

  • 30000 میلی آمپر ساعت ظرفیت، یک محصول سرشار از انرژی!

با استفاده از شارژر همراه هوکو B31A دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی تان نباشید! این پاوربانک دارای ظرفیت عالی 30000 میلی آمپر ساعت است و قابلیت 5 تا 6 بار شارژ کردن گوشی هوشمند شما را داراست. توجه داشته باشید که این تعداد دفعات شارژ ذکر شده، به صورت تقریبی بوده و به ظرفیت باتری گوشی موبایل شما بستگی دارد. پاوربانک هوکو B31A از قابلیت شارژ تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراه نیز برخوردار است و به طور کامل نیازهای شما را برطرف می کند.

30000 میلی آمپر ساعت ظرفیت، یک محصول سرشار از انرژی!

  • ظاهری زیبا و کیفیت ساخت مطلوب

پاور بانک 30000 میلی آمپر هوکو B31A به صورت دورنگ طراحی شده و این موضوع باعث شده تا طراحی ظاهری آن از یکنواختی درآید. همچنین بر روی بدنه این پاوربانک خطوط کوتاهی به شکل مورب دیده می شود که علاوه بر افزودن بر زیبایی پاوربانک، از سُر خوردن دستگاه از روی سطوح صاف جلوگیری می کنند. به طور کلی پاور بانک ضد ضربه هوکو B31A دارای کیفیت ساخت مطلوبی است و به آسانی در برابر آسیب هایی مانند ضربه، فشار بیش از حد، رها شدن از دست و افتادن به زمین و خراشیدگی صدمه نمی بیند.

ظاهری زیبا و کیفیت ساخت مطلوب

باید به این نکته اشاره کنیم که پاور بانک سی هزار هوکو B31A دارای وزنی معادل با 400 گرم می باشد. درست است که این میزان وزن کمی زیاد به نظر می رسد، اما فراموش نکنید که این پاوربانک دارای ظرفیت بسیار بالایی بوده و از این جهت وزن نسبتاً زیاد آن قابل توجیه می باشد. در مجموع برای حمل و جابجایی پاوربانک هوکو B31A کار چندان سختی پیش رو نخواهید داشت.

پاوربانک هوکو Hoco B31A با ظرفیت 30000 میلی آمپر

  •  قابلیت شارژ هم زمان دو دستگاه با سرعتی عالی

از جمله ویژگی های کاربردی پاور بانک 30000 هوکو B31A مجهز بودن آن به دو پورت خروجی USB است که امکان شارژ هم زمان دو دستگاه را برای شما فراهم می آورد. این پورت ها دارای شدت جریان حداکثر 2.1 آمپر هستند و به خصوص در شارژ گوشی، سرعت مناسبی در شارژدهی را به شما ارائه می دهند. پاوربانک دو پورت هوکو B31A به فناوری Quick Charge 2.0 مجهز است و از قابلیت فست شارژ نیز برخوردار می باشد. بنابراین از بالاترین سرعت شارژدهی در هنگام استفاده از آن بهره مند خواهید شد و دیگر نیازی به منتظر ماندن به مدتی طولانی برای شارژ شدن دستگاه های مورد نظرتان نخواهید داشت.

 قابلیت شارژ هم زمان دو دستگاه با سرعتی عالی

  • از امنیت دستگاه های خود در حین شارژدهی مطمئن باشید!

از دیگر قابلیت های پاور بانک فست شارژ هوکو B31A باید به امکان شارژ ایمن (MultiProtect) آن اشاره کنیم. این پاوربانک از دستگاه های متصل به آن در حین شارژدهی در برابر اختلالاتی مانند اتصال کوتاه، افزایش دما، نوسان ولتاژ و شدت جریان، شارژ بیش از حد و تخلیه باتری محافظت می کند. بنابراین از امنیت دستگاه های خود در حین شارژ شدن با پاور بانک شارژ سریع هوکو B31A اطمینان کامل داشته باشید.

از امنیت دستگاه های خود در حین شارژدهی مطمئن باشید!

  • باتری پاوربانک خود را با سرعت مناسبی شارژ کنید!

پاوربانک هوکو B31A به یک پورت micro USB با شدت جریان 2.0 آمپر مجهز است که برای شارژ باتری پاوربانک مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به شدت جریان ورودی این پورت، می توان گفت که باتری این پاوربانک با سرعت قابل توجهی شارژ خواهد شد. لازم به ذکر است که برای اطلاع از میزان شارژ باقی مانده باتری این پاوربانک می توانید از نشانگرهای LED موجود بر روی بدنه آن بهره ببرید.

باتری پاوربانک خود را با سرعت مناسبی شارژ کنید!

جمع بندی

پاوربانک هوکو Hoco B31A با ظرفیت 30000 میلی آمپر با ویژگی هایی مانند امکان شارژ سریع، ظرفیت و کیفیت شارژدهی مناسب، بدنه خوش ساخت و با دوام و بسیاری از امکانات دیگر یکی از پاوربانک های ایده آل برای مصارف روزمره است و شارژ دستگاه های مورد نظر شما را به خوبی برآورده می کند.

برای خرید پاوربانک و اطلاع از بهترین قیمت پاور بانک فست شارژ هوکو Hoco B31A به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین با ثبت نظرات خود درباره این محصول در بخش «نظرات» سایت ایده برتر، کاربران دیگر را در انتخاب پاوربانک مورد نظرشان راهنمایی کنید.

پاوربانک هوکو Hoco B31A با ظرفیت 30000 میلی آمپر



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 29 دی 1398
.

پاوربانک هوکو B29

وزن: 173 گرم

ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت

سازگار با: موبایل، تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و...

تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو Hoco B29

پاوربانک هوکو Hoco B29 با ظرفیت 10000 میلی آمپر یکی از محصولات شرکت معتبر هوکو می باشد که برای شارژ انواع دستگاه های دیجیتال قابل حمل کارایی بالایی دارد. با به همراه داشتن این پاوربانک در طول روز، دیگر نگران تمام شدن شارژ باتری گوشی موبایل خود نباشید و با خیالی آسوده به انجام فعالیت های روزمره خود بپردازید!

مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو Hoco B29

  • انواع دستگاه های دیجیتال خود را شارژ کنید

اولین نکته ای که در هنگام خرید یک پاوربانک باید به آن توجه داشته باشید، ظرفیت پاوربانک است. شارژر همراه هوکو B29 دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت می باشد و برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند می توان بر روی آن حساب کرد. البته توجه داشته باشید که این تعداد دفعات ذکر شده به صورت تقریبی است و به ظرفیت باتری گوشی شما بستگی دارد. علاوه بر موبایل، پاوربانک هوکو مدل Hoco B29 قابلیت شارژ تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و دستگاه هایی از این دست را نیز دارد.

انواع دستگاه های دیجیتال خود را شارژ کنید

  • امکان شارژ دو دستگاه هم زمان

از آنجا که پاور بانک هوکو B29 به دو پورت USB خروجی مجهز است، می توانید از آن برای شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان استفاده کنید. یکی از این پورت ها دارای شدت جریان خروجی 1.0 آمپر می باشد و بهتر است تا از آن برای شارژ موبایل، موزیک پلیر و دستگاه های کم مصرف استفاده کنید. شدت جریان پورت دیگر پاور بانک دو پورت هوکو B29 نیز برابر با 2.0 آمپر است و برای شارژ تبلت، دوربین دیجیتال و دستگاه های دیگر مناسب می باشد. البته در صورت نیاز به شارژ سریع تر گوشی نسبت به حالت عادی، می توانید از پورت 2.0 آمپری این پاوربانک بهره ببرید.

امکان شارژ دو دستگاه هم زمان

  • سرعت مناسب در شارژ گیری باتری

باتری به کار رفته در پاوربانک 10000 میلی آمپری هوکو B29 از نوع لیتیوم یونی است و برای شارژ آن باید از پورت micro USB تعبیه شده در کناره بدنه استفاده کنید. شدت جریان ورودی این پورت برابر با 2.0 آمپر است و سرعتی مناسب در شارژ شدن دستگاه را برای شما به ارمغان می آورد.

سرعت مناسب در شارژ گیری باتری

پاوربانک هوکو Hoco B29 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • طراحی ظاهری جذاب و زیبا

یکی از مشخصه های پاوربانک ده هزار هوکو B29 طراحی ظاهری متفاوت آن است که باعث می شود تا در هنگام استفاده از آن حس خوشایندی به شما دست دهد. قسمت بالایی بدنه این پاوربانک یک نمایشگر LCD بزرگ قرار دارد که میزان شارژ باقی مانده باتری پاوربانک را به درصد به شما نشان می دهد. این نمایشگر هم به جذابیت های ظاهری پاوربانک اضافه کرده و هم این امکان را به شما می دهد تا برای استفاده از پاوربانک در ادامه روز برنامه ریزی کنید.

طراحی ظاهری جذاب و زیبا

ابعاد و وزن پاوربانک 10000 هوکو B29 به ترتیب برابر با 65 * 100* 20 میلی متر و 173 گرم است و از این جهت به راحتی می توانید آن را در کیف دستی، کوله پشتی یا ساک ورزشی خود گذاشته و به مکان های مختلف حملش کنید. پاوربانک هوکو B29 دارای چراغ قوه نیز هست و در گردش ها و سفرها کمک زیادی به شما می کند.

جمع بندی

پاوربانک هوکو Hoco B29 با ظرفیت 10000 میلی آمپر برای آن دسته از کاربرانی طراحی شده که علاوه بر مشخصات فنی و ظرفیت شارژدهی، ویژگی های ظاهری پاوربانک نیز برایشان اهمیت دارد و به دنبال یک محصول زیبا و خوش ساخت هستند. این پاوربانک با قابلیت شارژ هم زمان دو دستگاه با سرعت مناسب، برای مصارف روزمره و عادی انتخاب ایده آلی است و انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند.

پاوربانک هوکو Hoco B29 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

چنانچه قصد خرید پاوربانک را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید پاور بانک هوکو 10000 را به شما ارائه دهند. همچنین با بازدید از دیگر صفحات سایت ایده برتر، می توانید با مشخصات و قیمت انواع پاوربانک های موجود در بازار آشنا شده و نسبت به خرید آنها اقدام نمایید.

پاوربانک هوکو Hoco B29 با ظرفیت 10000 میلی آمپر



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 29 دی 1398
.

پاوربانک سامسونگ EB-P3020

وزن: 154 گرم

ظرفیت باتری: 5000 میلی آمپر ساعت

سازگار با: انواع گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر، هدفون، اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و تمام دستگاه های دارای پورت micro USB

تعداد پورت: یک عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه سامسونگ Samsung EB-P3020

انواع مختلفی از پاور بانک ها در بازار موجود است که هر کدام متناسب با ظرفیتی که دارد، از قیمت متفاوتی برخوردار می باشد. اگر قصد پرداخت هزینه های سنگین برای خرید پاوربانک ندارید و یک پاور بانک معمولی برای انجام فعالیت های روزمره شما مناسب است، پاور بانک سامسونگ مدل Samsung EB-P3020 انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

گوشی خود را با سرعت بیشتری شارژ کنید

شارژر همراه سامسونگ EB-P3020 از ظرفیتی معادل با 5000 میلی آمپر ساعت بهره می برد و شارژ باتری گوشی موبایل شما در طول روز را به خوبی تأمین می کند. این پاور بانک به یک پورت USB با شدت جریان خروجی 1.5 آمپر مجهز است که برای شارژ دستگاه های مورد نظرتان می توانید از آن استفاده کنید. از آنجایی که برای شارژ یک گوشی هوشمند در حالت معمولی شدت جریان 1.0 آمپری کفایت می کند، از طریق پاور بانک سامسونگ EB-P3020 می توانید گوشی خود را با سرعت بیشتری شارژ نمایید.

مشخصات و امکانات شارژر همراه سامسونگ Samsung EB-P3020

  • اطلاع از میزان شارژ باقی مانده

بر روی بدنه پاور بانک سامسونگ Samsung EB-P3020 با ظرفیت 5000 میلی آمپر یک پورت micro USB با شدت جریان ورودی 2.0 آمپر تعبیه شده که برای شارژ باتری پاور بانک مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در کنار این پورت، چهار نشانگر LED قرار دارند که شما را از میزان شارژ باقی مانده باتری آگاه می کنند. لازم به ذکر است که همراه با این دستگاه یک کابل micro USB نیز ارائه می شود.

اطلاع از میزان شارژ باقی مانده

پاور بانک سامسونگ Samsung EB-P3020 با ظرفیت 5000 میلی آمپر

  • مزیت طراحی و جنس سطح بدنه

اگر جزء آن دسته از کاربرانی هستید که علاوه بر ویژگی های فنی، طراحی ظاهری پاوربانک نیز برایتان اهمیت دارد، پاور بانک 5000 میلی آمپر سامسونگ EB-P3020 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این دستگاه دارای طراحی ظاهری زیبا و شیکی است و سطح بدنه آن دارای بافت ریزی می باشد. این نوع طراحی باعث می شود تا هم ظاهر پاوربانک از یکنواختی دربیاید و هم دستگاه از روی سطوح صاف سُر نخورد.

در حالت کلی یکی از مشکلاتی که در هنگام استفاده از شارژر همراه ممکن است رخ دهد، آسیب دیدن آن در اثر صدمات احتمالی مانند رها شدن از دست و افتادن به روی زمین، وارد آمدن ضربه یا فشار و خراشیدگی می باشد. از آنجا که پاور بانک ضد ضربه سامسونگ EB-P3020 از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و دارای بدنه ای با کیفیت است، دوام و استحکام آن در برابر چنین حوادثی تضمین شده می باشد و خیالی راحت می توانید از آن در موقعیت ها و مکان های مختلف استفاده کنید.

مزیت طراحی و جنس سطح بدنه

  • یک شارژر همراه بسیار سبک وزن

اما شاید بتوان یکی از مهم ترین ویژگی های پاور بانک جیبی سامسونگ EB-P3020 را وزن سبک آن دانست که حمل و جابجایی آن را برای شما بسیار آسان می کند. این دستگاه دارای وزن تنها 154 گرم است و در هنگام قرار دادن آن در کیف خود، اصلاً متوجه وزن آن نمی شوید! بنابراین اگر قصد جابجایی پاوربانک به مدت طولانی در طی روز را دارید، شارژر همراه سامسونگ EB-P3020 برای شما مناسب است.

یک شارژر همراه بسیار سبک وزن

جمع بندی

پاور بانک سامسونگ Samsung EB-P3020 با ظرفیت 5000 میلی آمپر را با توجه به ویژگی هایی مانند سرعت شارژ مناسب، کیفیت ساخت مطلوب و وزن سبک می توان یکی از مناسب ترین پاوربانک ها برای کاربری معمولی و روزمره دانست.

پاوربانک سامسونگ Samsung EB-P3020 با ظرفیت 5000 میلی آمپر

شما می توانید پاور بانک سامسونگ 5000 میلی آمپر مدل EB-P3020 را با بهترین قیمت از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه نمایید. برای این منظور از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان ایده برتر تماس بگیرید و از قیمت انواع پاور بانک مطلع شوید.

پاور بانک سامسونگ Samsung EB-P3020 با ظرفیت 5000 میلی آمپر



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 29 دی 1398
.

پاوربانک سامسونگ EB-P3000

وزن: 240 گرم

ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت

سازگار با: انواع گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر و دستگاه های دارای پورت micro USB

تعداد پورت: یک عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه سامسونگ Samsung EB-P3000

اگر قصد خرید پاوربانک دارید و در جستجوی دستگاهی با دوام و با کیفیت هستید، پاور بانک سامسونگ مدل Samsung EB-P3000 انتخابی ایده آل برای شما است. این پاوربانک برای افرادی که مدام در طول روز در رفت و آمدند و از گوشی موبایل در فعالیت های روزمره شان زیاد استفاده می کنند، بسیار مناسب می باشد. چرا که هم از وزن سبکی برخوردار بوده و هم دارای ظرفیتی مطلوب برای شارژ انواع گوشی موبایل می باشد.

مشخصات و امکانات شارژر همراه سامسونگ Samsung EB-P3000

  • مجهز به یک پورت برای شارژ انواع دستگاه دیجیتال

ظرفیت شارژر همراه سامسونگ EB-P3000 برابر با 10000 میلی آمپر ساعت است که برای مصارف روزمره کاملاً مناسب می باشد. این پاوربانک به یک پورت USB با شدت جریان خروجی 1.5 آمپر مجهز می باشد و به این دلیل می توان از آن برای شارژ انواع گوشی های موبایل، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و دستگاه هایی از این قبیل بهره برد. همچنین پاوربانک سامسونگ Samsung EB-P3000 با ظرفیت 10000 میلی آمپر دارای یک پورت micro USB با شدت جریان ورودی 2.0 آمپر است که می توان از آن برای شارژ باتری دستگاه استفاده کرد. لازم به ذکر است که به منظور آگاهی از میزان شارژ باتری دستگاه، چهار نشانگر LED بر روی بدنه آن تعبیه شده است.

مجهز به یک پورت برای شارژ انواع دستگاه دیجیتال

  • گزینه ای برای مواقع نیاز به شارژ فوری

برای شارژ معمولی یک گوشی موبایل معمولاً شدت جریان 1.0 آمپری کفایت می کند. از آنجا که پاور بانک ده هزار سامسونگ EB-P3000 دارای شدت جریان خروجی 1.5 آمپر می باشد، سرعت شارژ شدن موبایل شما نسبت به حالت عادی سریع تر خواهد بود. این ویژگی به خصوص در مواقعی که به شارژ فوری نیاز دارید، به کار شما خواهد آمد. همراه با پاور بانک سامسونگ EB-P3000 یک کابل micro USB نیز ارائه می شود که می توانید از آن برای شارژ دستگاه مورد نظر خود استفاده کنید.

گزینه ای برای مواقع نیاز به شارژ فوری

پاوربانک سامسونگ Samsung EB-P3000 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • کیفیت ساخت عالی در کنار ظاهر زیبا و شیک

پاور بانک جیبی سامسونگ EB-P3000 دارای ابعاد 71*147.5*15 میلی متر و وزن 240 گرم می باشد و حمل و جابجایی آن به آسانی انجام می شود. به طوری که به آسانی می توانید آن را در کیف گذاشته و در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید.

از لحاظ ظاهری نیز پاور بانک 10000 میلی آمپر سامسونگ EB-P3000 در وضعیت مطلوبی قرار دارد و کسانی که علاوه بر ویژگی های فنی، طراحی ظاهری پاوربانک نیز برایشان اهمیت دارد، از کار با آن راضی خواهند بود! این پاوربانکِ مستطیلی شکل در دو رنگ مشکی و سرمه ای عرضه شده و از طراحی شیک و زیبایی برخوردار است. همچنین به دلیل کیفیت ساخت عالی، پاوربانک ضد ضربه سامسونگ Samsung EB-P3000 در برابر آسیب هایی مانند خراشیدگی، ضربه یا رها شدن از دست و افتادن به زمین مقاومت قابل قبولی دارد.

کیفیت ساخت عالی در کنار ظاهر زیبا و شیک

جمع بندی

در مجموع پاوربانک سامسونگ Samsung EB-P3000 با ظرفیت 10000 میلی آمپر را می توان یکی از پاوربانک های خوش ساخت موجود در بازار دانست که از ظرفیت مناسبی برخوردار است و به خوبی از عهده شارژ گوشی شما بر می آید. با استفاده از این پاوربانک دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی خود نخواهید بود و می توانید با خیالی راحت به انجام کارهای روزانه تان بپردازید.

پاوربانک سامسونگ Samsung EB-P3000 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

چنانچه قصد خرید پاور بانک سامسونگ 10000 میلی آمپر را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان راهنمایی های لازم در رابطه با نحوه خرید و قیمت انواع پاور بانک را به شما ارائه دهند. همچنین اگر در رابطه با ویژگی ها و نحوه استفاده از این پاوربانک سؤالی دارید، آن را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما به شما در این زمینه کمک کنند.

پاوربانک سامسونگ Samsung EB-P3000 با ظرفیت 10000 میلی آمپر



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 29 دی 1398
.

پاوربانک سامسونگ EB-P1100

وزن: 220 گرم

ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت

سازگار با: انواع گوشی های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و...

تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه سامسونگ Samsung EB-P1100

احتمالاً برایتان پیش آمده که قصد شرکت در یک جلسه کاری مهم را دارید اما شارژ باتری گوشی شما تمام شده و باید مدتی را برای شارژ شدن آن منتظر بمانید! اگر این مدت بیش از اندازه طول بکشد یا باید قید شارژ شدن گوشی را بزنید و خود را به جلسه برسانید و یا با تأخیر به جلسه خواهید رسید! در چنین شرایطی پاوربانک سامسونگ Samsung EB-P1100 با ظرفیت 10000 میلی آمپر می توانید به کمک شما بیاید!

مشخصات و امکانات شارژر همراه سامسونگ Samsung EB-P1100

  • شارژ سریع دو دستگاه هم زمان

شارژر همراه سامسونگ EB-P1100 از فناوری Quick Charge 2.0 پشتیبانی می کند و از قابلیت شارژ سریع برخوردار است. بنابراین با استفاده از این پاوربانک می توانید گوشی موبایل خود را بسیار سریع تر نسبت به حالت عادی شارژ نمایید.

ظرفیت پاور بانک فست شارژ سامسونگ EB-P1100 برابر با 10000 میلی آمپر ساعت است و به دو درگاه خروجی USB مجهز می باشد. به این ترتیب شما قادر هستید تا دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان با این پاوربانک شارژ نمایید. لازم به ذکر است که پاوربانک دو پورت سامسونگ EB-P1100 در حالت شارژ عادی با ولتاژ 5 ولت و شدت جریان 2 آمپر و در حالت شارژ سریع با ولتاژ 9 ولت و شدت جریان 1.67 آمپر شارژ دستگاه های مورد نظر شما را تأمین می کند.

شارژ سریع دو دستگاه هم زمان

  • استفاده از جدیدترین نسل پورت های USB

شارژر همراه سامسونگ EB-P1100 در حالت شارژ شدن نیز از قابلیت شارژ سریع بهره می برد. این پاوربانک در حالت عادی در 315 دقیقه و در حالت شارژ سریع در 220 دقیقه به طور کامل شارژ می شود. یکی از ویژگی های متمایز کننده پاور بانک ده هزار سامسونگ EB-P1100 نسبت به سایر پاوربانک های موجود در بازار، مجهز بودن آن به پورت USB Type-C است که برای شارژ دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد. این پورت که از جدیدترین نسل پورت های USB به حساب می آید، سرعت و کیفیتی عالی در شارژ را برای شما به ارمغان می آورد. برای آگاهی از میزان شارژ باتری پاوربانک تایپ سی سامسونگ EB-P1100 می توانید از چهار نشانگر LED تعبیه شده بر روی بدنه آن کمک بگیرید. باید به این نکته اشاره کنیم که پاور بانک سامسونگ EB-P1100 در مدل دیگری با پورت microUSB نیز موجود است که برای اطلاع از قیمت و تهیه آن می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

استفاده از جدیدترین نسل پورت های USB

پاوربانک سامسونگ Samsung EB-P1100 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • یک شارژر همراه برای شارژ انواع دستگاه های دیجیتال

از پاوربانک 10000 میلی آمپر سامسونگ EB-P1100 برای شارژ انواع گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و دستگاه هایی از این قبیل می توان بهره برد. این پاور بانک دارای ضخامت 14 میلی متر و وزن 220 گرم است و از قابلیت حمل و جابجایی آسانی بهره می برد. به این ترتیب مشکلی در به همراه داشتن آن در طی فعالیت های روزانه تان نخواهید داشت.

یک شارژر همراه برای شارژ انواع دستگاه های دیجیتال

  • تضمین امنیت در شارژدهی

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با پاوربانک 10000 سامسونگ مدل Samsung EB-P1100 این است که در این دستگاه از مدارهای محافظ استفاده شده و امنیت شارژ گوشی با آن تضمین شده می باشد. این پاوربانک در برابر نوسان ولتاژ و شدت جریان ورودی، شارژ بیش از حد، گرم شدن، تخلیه شارژ و اتصال کوتاه مقاوم است.

تضمین امنیت در شارژدهی

جمع بندی

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که شارژر همراه سامسونگ EB-P1100 از بدنه ای خوش ساخت برخوردار بوده و به آسانی در برابر آسیب هایی مانند ضربه، سقوط از ارتفاع کم یا خراشیدگی آسیب نمی بیند. در مجموع پاور بانک ضد ضربه سامسونگ EB-P1100 یکی از شارژرهای همراه با کیفیت موجود در بازار است که به خوبی از عهده شارژ انواع دستگاه های دیجیتال شما برمی آید. پس اگر قصد خرید پاوربانک دارید و سرعت شارژ برایتان اهمیت زیادی دارد، پاوربانک سامسونگ Samsung EB-P1100 با ظرفیت 10000 میلی آمپر را مد نظر داشته باشید.

پاوربانک سامسونگ Samsung EB-P1100 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید پاور بانک شارژ سریع سامسونگ EB-P1100 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در انتخاب پاوربانک مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ایده برتر بهره مند شوید.

پاوربانک سامسونگ Samsung EB-P1100 با ظرفیت 10000 میلی آمپر



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 29 دی 1398
.

اسپیکر خانگی هارمن کاردن Aura Studio VioletEdition

رابط اتصال: بلوتوث

نوع اتصال: بی سیم و باسیم

معرفی اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio

اسپیکر بلوتوث هارمن کاردن Harman Kardon Aura Studio VioletEdition یکی از اسپیکرهای خوش ساخت، خاص و متفاوت تولید شرکت هارمن کاردن است که برای کاربرانی که به محصولات مدرن و جذاب علاقه مندند، یک گزینه ایده آل به شمار می آید. این اسپیکر با ویژگی هایی مانند طراحی ظاهری متمایز، کیفیت ساخت فوق العاده عالی و پخش موسیقی با صدایی رسا و قدرتمند نگاه کاربران را به سمت خود جلب کرده و توانسته به فروش بالایی در بازار دست پیدا کند. برای آشنایی با ویژگی های اسپیکر خانگی هارمن کاردن Aura Studio با ما تا انتهای متن همراه باشید.

معرفی اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio

ویژگی و کارایی های اسپیکر بلوتوث Harman Kardon Aura Studio

  • موسیقی های محبوبتان را با بهترین کیفیت پخش کنید!

یکی از مهم ترین مشخصه های اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio توانایی فوق العاده آن در پخش موسیقی با صدایی قوی است! این اسپیکر دارای توان خروجی حداکثر 60 وات می باشد و برای استفاده در اتاق های بزرگ و جمع های شلوغ مانند مهمانی ها کاملاً مناسب است. همچنین صدای ارائه شده توسط اسپیکر پرقدرت هارمن کاردن Aura Studio دارای بیس مناسبی بوده و لذت گوش دادن به موسیقی های محبوبتان را برای شما دو چندان می کند!

موسیقی های محبوبتان را با بهترین کیفیت پخش کنید!

  • طراحی ظاهری جذاب و هیجان انگیز!

اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio در ابعاد 270 * 215 * 215 میلی متر و وزن 2.4 کیلوگرم عرضه شده و به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد. منبع تغذیه این اسپیکر برق شهری است و برای تأمین انرژی مورد نیاز آن باید از آداپتور استفاده نمایید.

طراحی ظاهری جذاب و هیجان انگیز!

اما موردی که بیش از هر چیز در همان نگاه اول نظر شما را به خود جلب می کند، طراحی ظاهری متفاوت اسپیکر رومیزی هارمن کاردن Aura Studio است! بدنه این اسپیکر شیشه ای می باشد و به شکل یک تخم مرغ طراحی شده است! این نوع طراحی باعث می شود تا استفاده از این اسپیکر جلوه ای مدرن و زیبا به اتاق شما ببخشد! همچنین این اسپیکر رومیزی از کیفیت ساخت بسیار مناسبی برخوردار است و در برابر آسیب هایی مانند سقوط از ارتفاع کم (مانند افتادن از روی میز)، ضربه، فشار بیش از حد و خراشیدگی مقاومت بالایی دارد.

  • پشتیبانی از هر دو روش اتصال بی سیم و باسیم

شما می توانید به آسانی اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio را از طریق بلوتوث به گوشی های موبایل، تبلت، لپ تاپ و... متصل نمایید. نویزهای محیطی تأثیری بر روی اتصال بلوتوثی این اسپیکر به دیگر دستگاه ها ندارد و در هر شرایطی می توانید از صدای شفاف و واضح آن بهره مند شوید. توجه داشته باشید که برای قطع نشدن ارتباط اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن Aura Studio با دستگاه منبع پخش، فاصله آنها از 10 متر نباید بیشتر شود.

پشتیبانی از هر دو روش اتصال بی سیم و باسیم

اسپیکر خانگی هارمن کاردن Aura Studio از اتصال باسیم نیز پشتیبانی می کند و اگر استفاده از بلوتوث برایتان امکان پذیر نبود، می توانید از طریق یک کابل AUX و پورت 3.5 میلی متری موجود بر روی بدنه اسپیکر آن را به دستگاه مورد نظرتان اتصال دهید. لازم به ذکر است که این اسپیکر قابلیت پخش موسیقی از روی فلش مموری یا کارت حافظه را ندارد.

پشتیبانی از هر دو روش اتصال بی سیم و باسیم

مورد دیگری که در این رابطه باید به آن اشاره کنیم این است که اسپیکر بی سیم هارمن کاردن Aura Studio به فناوری Apple AirPlay و DLNA نیز مجهز است که با استفاده از آنها می توانید اسپیکر را به صورت وایرلس به محصولات اپل و دستگاه های اندرویدی متصل کنید.

اسپیکر بلوتوث هارمن کاردن Harman Kardon Aura Studio VioletEdition

  • به تماس هایتان از طریق اسپیکر پاسخ دهید

از دیگر امکانات اسپیکر بلوتوث وایرلس هارمن کاردن Aura Studio باید به مجهز بودن آن به میکروفون داخلی اشاره کنیم. از طریق این اسپیکر قادر خواهید بود تا در حالت اتصال بلوتوثی اسپیکر به گوشی، اگر تماسی دریافت کردید، از طریق اسپیکر به آن پاسخ داده و به مکالمه تلفنی بپردازید. میکروفون به کار رفته در این اسپیکر قابلیت حذف نویزهای محیط را نیز داراست و یک مکالمه با کیفیت را برای شما به ارمغان می آورد.

به تماس هایتان از طریق اسپیکر پاسخ دهید

جمع بندی

اسپیکر بلوتوث هارمن کاردن Harman Kardon Aura Studio VioletEdition هر آنچه را که از یک اسپیکر خوش ساخت، با کیفیت و با دوام انتظار دارید، برای شما فراهم می آورد. این اسپیکر برای کاربرانی عرضه شده که قدرت پخش موسیقی برایشان اهمیت زیادی دارد و در عین حال به دنبال اسپیکری با طراحی ظاهری خاص هستند! شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio را کسب نمایید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این اسپیکر به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤال خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان ایده برتر بهره ببرید.

اسپیکر بلوتوث هارمن کاردن Harman Kardon Aura Studio VioletEdition



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 29 دی 1398
.

اسپیکر خانگی هارمن کاردن Aura Studio LANG LANG

رابط اتصال: بلوتوث

نوع اتصال: بی سیم و باسیم

معرفی اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio LANG LANG

اگر قصد خرید اسپیکر برای پخش موسیقی در منزل خود را دارید و در جستجوی یک اسپیکر خاص و متمایز هستید، اسپیکر بلوتوث هارمن کاردن Harman Kardon Aura Studio LANG LANG یک گزینه جذاب و هیجان انگیز برای شما خواهد بود! این اسپیکر که در تعداد محدود (Limited Edition) تولید شده، یکی از محصولات جدید شرکت هارمن کاردن است و به خوبی توقعات شما از یک اسپیکر رومیزی با کیفیت و مرغوب را برآورده می کند. پس اگر به گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه تان با صدای بلند و دارای بیس مناسب علاقه دارید، اسپیکر خانگی هارمن کاردن Aura Studio LANG LANG را مد نظر داشته باشید.

معرفی اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio LANG LANG

ویژگی و کارایی های اسپیکر بلوتوث Harman Kardon Aura Studio LANG LANG

  • طراحی ظاهری متفاوت، مدرن و جذاب

طراحی ظاهری اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio LANG LANG به گونه ای است که در همان نگاه اول مجذوب آن خواهید شد! این اسپیکر دارای طراحی تخم مرغی شکل و متمایزی است که استفاده از آن جلوه ای زیبا به اتاق شما می بخشد. این نسخه از اسپیکرهای هارمن کاردن به صورت دورنگ (در رنگ های متنوع) ارائه شده و یکی از زیباترین اسپیکرهای رومیزی موجود در بازار به حساب می آید. ضمن اینکه بدنه اسپیکر رومیزی هارمن کاردن Aura Studio LANG LANG شیشه ای است و قادر به دیدن قطعات داخلی آن می باشید. شیشه ای بودن این اسپیکر به معنای ظریف و شکننده بودن آن نیست و خیالتان بابت دوام و مقاومت بالای آن در برابر آسیب های احتمالی راحت خواهد بود.

ویژگی و کارایی های اسپیکر بلوتوث Harman Kardon Aura Studio LANG LANG

  • اتصال بدون سیم با بالاترین کیفیت

اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio LANG LANG به بلوتوث نسخه 4.2 مجهز است و به آسانی به انواع گوشی های موبایل، تبلت، لپ تاپ و دیگر دستگاه های دارای بلوتوث قابل اتصال می باشد. این اسپیکر قدرت بالایی در اتصال بلوتوثی دارد و بهترین کیفیت در پخش موسیقی در این حالت را به شما ارائه می دهد. به طوری که خبری از نویز و خش در صدای ارائه شده توسط اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن Aura Studio LANG LANG نخواهد بود و می توانید از صدایی واضح و شفاف بهره مند شوید.

بر روی بدنه اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio LANG LANG ورودی 3.5 میلی متری صدا نیز موجود است که در شرایطی که امکان استفاده از بلوتوث برایتان مهیا نبود، می توانید از طریق آن و یک کابل AUX اسپیکر را به دستگاه مورد نظرتان متصل نمایید. توجه داشته باشید که این اسپیکر از فلش مموری و کارت حافظه پشتیبانی نمی کند.

اتصال بدون سیم با بالاترین کیفیت

  • صدایی قدرتمند، رسا و واضح

توان خروجی اسپیکر بلوتوث دار هارمن کاردن Aura Studio LANG LANG حداکثر برابر با 60 وات است و از این جهت می توان بر روی آن برای پخش موسیقی در اتاق های نسبتاً بزرگ و جمع های شلوغ حساب باز کرد. همچنین صدای پخش شده با این اسپیکر دارای بیس بسیار مناسبی است. اسپیکر پر قدرت هارمن کاردن Aura Studio LANG LANG با قابلیت پخش صدا به صورت 360 درجه ای به خوبی انتظارات علاقه مندان به موسیقی را برآورده می کند.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد اسپیکر Harman Kardon Aura Studio LANG LANG نورپردازی آن در حین پخش موسیقی است. قسمت داخلی بدنه شیشه ای این اسپیکر در هنگام پخش روشن شده و با افکت های نوری اوج هیجان و لذت را برای شما به ارمغان می آورد! پس اگر می خواهید تا لذت گوش دادن به موسیقی های محبوبتان را دو چندان کنید، این اسپیکر جذاب را مد نظر داشته باشید!

صدایی قدرتمند، رسا و واضح

اسپیکر بلوتوث هارمن کاردن Harman Kardon Aura Studio LANG LANG

  • مجهز بودن به میکروفون داخلی، امکان مکالمه تلفنی

یکی دیگر از ویژگی های اسپیکر خانگی هارمن کاردن Aura Studio LANG LANG مجهز بودن آن به میکروفون داخلی است که در هنگام اتصال بلوتوثی اسپیکر به گوشی، امکان پاسخ دادن به تماس های دریافتی و مکالمه تلفنی را برایتان فراهم می آورد. این اسپیکر از قابلیت حذف نویزهای محیطی برخوردار است و صدای شما را با کیفیت و وضوحی مناسب به طرف مقابل منتقل می کند.

اسپیکر بلوتوث هارمن کاردن Harman Kardon Aura Studio LANG LANG

جمع بندی

اسپیکر بلوتوث هارمن کاردن Harman Kardon Aura Studio LANG LANG در ابعاد 270*215*215 و وزن 2.4 کیلوگرم ارائه شده و فضای زیادی از میز شما را اشغال نمی کند. در عین جمع و جور بودن، این اسپیکر صدایی قدرتمند را به شما ارائه می دهد و تجربه ای شیرین از گوش دادن به موسیقی را برایتان رقم می زند. در مجموع اگر به استفاده از محصولات خاص و مدرن علاقه مندید و به دنبال یک اسپیکر با کیفیت با این مشخصات هستید، اسپیکر رومیزی هارمن کاردن Aura Studio LANG LANG برای شما کاملاً مناسب خواهد بود!

مجهز بودن به میکروفون داخلی، امکان مکالمه تلفنی

جهت کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio LANG LANG به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین با ثبت نظرات خود در رابطه با این اسپیکر رومیزی در بخش کامنت های سایت ایده برتر، کاربران دیگر را در انتخاب اسپیکر مورد نظرشان راهنمایی کنید.

اسپیکر بلوتوث هارمن کاردن Harman Kardon Aura Studio LANG LANG



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : یک شنبه 29 دی 1398
.

ماشین حساب دلی 1281A

تعداد ارقام: 12 رقم
منبع تغذیه: باتری و نور محیط
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده دلی 1281A

بسیاری از شما در طول فعالیت های روزمره تان به انجام محاسبات ریاضی نیاز پیدا می کنید و از اهمیت وجود یک ماشین حساب با کیفیت بر روی میز کارتان آگاهی دارید. اگر ماشین حساب مورد استفاده شما از نوع مرغوب نباشد، پس از مدتی کار با آن کیفیت اولیه خود را از دست می دهد و ناچار به صرف هزینه مجدد برای خرید ماشین حساب خواهید شد. ماشین حساب دلی Deli 1281A یکی از ماشین حساب های خوش ساخت موجود در بازار است که در صورت استفاده صحیح، برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده دلی 1281A

  • کیفیت ساخت مطلوب، رنگ بندی متنوع و جذاب

ماشین حساب دلی مدل Deli 1281A یکی از انواع ماشین حساب رومیزی موجود در بازار می باشد که در ابعاد 180 * 100 * 30 میلی متر و وزن 350 گرم عرضه شده است. این ماشین حساب در فروشگاه ها، مغازه ها، ادارات، شرکت ها، منازل و هر محیط دیگری که به انجام محاسبات ریاضی در آنها نیاز است، قابل استفاده می باشد.

در ساخت ماشین حساب رومیزی دلی 1281A از مواد اولیه مرغوب استفاده شده و به دلیل کیفیت ساخت مطلوبی که دارد، از مقاومت مناسبی در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه، فشار یا خراشیدگی بهره می برد. همچنین دکمه های این ماشین حساب عملکرد نرم و روانی دارند و با گذر زمان از کیفیت عملکرد آنها کاسته نمی شود.

کیفیت ساخت مطلوب، رنگ بندی متنوع و جذاب

ماشین حساب دلی 1281A در رنگ های شاد، جذاب و متنوعی ارائه شده و شما می توانید متناسب با سلیقه خود رنگ دلخواهتان را از میان آنها انتخاب نمایید.

  • مناسب برای انجام محاسبات روزانه

با استفاده از ماشین حساب ساده دلی 1281A می توانید محاسبات معمولی خود از طریق چهار عمل اصلی را انجام دهید، از اعداد جذر بگیرید و به محاسبه درصد بپردازید. همچنین این ماشین حساب به دکمه های مربوط به کار با حافظه (شامل M+، M- و MRC) مجهز است و امکان ذخیره اعداد در حافظه و استفاده از آنها در محاسبات بعدی را به شما می دهد.

مناسب برای انجام محاسبات روزانه

بر روی صفحه کلید ماشین حساب ساده رومیزی دلی 1281A دکمه GT نیز موجود است که با فشردن آن حاصل جمع نتایج محاسبات انجام شده بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود.

  • صفحه نمایش بزرگ 12 رقمی

صفحه نمایش ماشین حساب ساده دلی 1281A دارای ابعاد بزرگ و مناسبی است و قابلیت نمایش 12 رقم را دارد. ضمن اینکه امکان نمایش اعداد به صورت تفکیک شده سه تایی و نمایش اعداد اعشاری نیز بر روی این نمایشگر وجود دارد. صفحه نمایش ماشین حساب 12 رقمی دلی 1281A دارای میزان روشنایی مطلوبی نیز هست و در محیط های مختلف از وضوح نمایش آن کاسته نمی شود.

صفحه نمایش بزرگ 12 رقمی

ماشین حساب دلی Deli 1281A

  • برای مدتی طولانی از تعویض باتری بی نیاز شوید

ماشین حساب دلی Deli 1281A به گونه ای طراحی شده تا کمترین میزان مصرف انرژی را داشته باشد. این ماشین حساب قادر به تأمین انرژی هم از طریق باتری و هم از طریق نور محیط است و به همین دلیل شارژ باتری آن دوام بالایی خواهد داشت. به این ترتیب که در مکان های روشن و دارای نور کافی، ماشین حساب به صورت مستقل از باتری عمل می کند.

جمع بندی

اگر به انجام محاسبات پیچیده و سنگین در کسب و کار خود نیازی ندارید و یک ماشین حساب ساده نیز کار شما را راه می اندازد، ماشین حساب دلی Deli 1281A گزینه ایده آلی برای شما خواهد بود. این ماشین حساب با کیفیت ساخت مطلوب، رنگ بندی زیبا و طول عمر بالا به یکی از ماشین حساب های رومیزی پرطرفدار در میان کاربران تبدیل شده است.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت ماشین حساب و همچنین نحوه خرید ماشین حساب ساده دلی 1281A به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین حساب دلی Deli 1281A



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 28 دی 1398
.

ست تونر کارتریج کونیکا مینولتا اورجینال C8000

رنگ: مشکی، آبی، زرد، قرمز
نوع تکنولوژی: لیزری
دستگاه های سازگار: دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C8000

معرفی ست تونر کارتریج کونیکا مینولتا اورجینال Konica Minolta C8000

یکی از تجهیزات مهم به کار رفته در دستگاه های کپی، تونر کارتریج است که کیفیت چاپ و عملکرد دستگاه تا حد زیادی به میزان مرغوبیت و کیفیت آن بستگی دارد. شاید برایتان پیش آمده تا در هنگام تهیه کپی با مشکلاتی مانند کم رنگ بودن یا ناخوانا بودن متن کپی شده مواجه شده باشید و یا به دلیل ظرفیت پایین تونر کارتریج به طور مداوم ناچار به تعویض آن شده باشید! به همین دلیل باید در هنگام تهیه تونر کارتریج به اصل بودن و مرغوب بودن آن توجه زیادی داشته باشید.
شرکت های بزرگ تولید کننده دستگاه کپی مانند شرکت کونیکا مینولتا اغلب برای دستگاه های کپی که به بازار ارائه می دهند، تونر کارتریج مخصوص آن را نیز تولید می کنند. به همین دلیل باید از تونر کارتریج های مخصوص هر دستگاه کپی در آن استفاده کنید تا به بالاترین کیفیت عملکرد دست یابید. یکی از دستگاه کپی های مرغوب موجود در بازار، دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C8000 می باشد که از یک تونر کارتریج مشکی و سه تونر کارتریج رنگی در آن استفاده شده است. شما می توانید این تونر کارتریج ها را در قالب «ست تونر کارتریج کونیکا مینولتا اورجینال Konica Minolta C8000» به صورت یکجا از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه نمایید. در ادامه برای آشنایی با مشخصات این تونر کارتریج ها با ما همراه باشید.

معرفی ست تونر کارتریج کونیکا مینولتا اورجینال Konica Minolta C8000

ست تونر کارتریج کونیکا مینولتا اورجینال Konica Minolta C8000

  • بالاترین کیفیت در چاپ را تجربه کنید!

در ست 4 رنگ تونر کارتریج کونیکا مینولتا C8000 تونر کارتریج هایی در رنگ مشکی از مدل TN615K، قرمز از مدل TN615M، زرد از مدل TN615Y و آبی از مدل TN615C موجود است. این تونر کارتریج ها بالاترین کیفیت چاپ لیزری را به شما ارائه می دهند و به طور کامل خیالتان را بابت میزان وضوح و خوانایی موارد چاپ شده با دستگاه کپی راحت می کنند. همچنین در طول استفاده از آنها با مشکلاتی مانند افت کیفیت به مرور زمان یا خشک شدن مواجه نخواهید شد.

بالاترین کیفیت در چاپ را تجربه کنید!

  • تا مدتی طولانی از خرید تونر کارتریج بی نیاز شوید!

ظرفیت چاپ تونر کارتریج مشکی موجود در پک 4 رنگ تونر کارتریج کونیکا مینولتا مدل Konica Minolta C8000 برابر با 91000 برگ و ظرفیت چاپ تونر کارتریج های رنگی آن 75000 برگ است. از این جهت می توان گفت که این محصول برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود و در صورت تهیه آن دیگر نیازی به صرف هزینه های اضافی برای خرید مجدد تونر کارتریج نخواهید داشت.

تا مدتی طولانی از خرید تونر کارتریج بی نیاز شوید!

جمع بندی

اگر خواهان دستیابی به بالاترین کیفیت چاپ با دستگاه کپی کونیکا مینولتا Bizhub C8000 هستید، می توانید ست تونر کارتریج کونیکا مینولتا اورجینال Konica Minolta C8000 را با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه نمایید. برای دریافت قیمت تونر دستگاه کپی کونیکا و همچنین کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید ست تونر کارتریج دستگاه کپی، با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه نمایید. کاربران می توانند برای آشنایی بیشتر به مقاله «تونر کارتریج چیست؟» مراجعه نمایند.

ست تونر کارتریج کونیکا مینولتا اورجینال Konica Minolta C8000



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 28 دی 1398
.

اسپیکر بلوتوث وایرلس هویت HV-SK569BT

رنگ: آبی، سفید، طوسی، قرمز، مشکی
رابط اتصال: بلوتوث
طول عمر باتری : 3 ساعت
نوع اتصال: بی سیم و با سیم 

طراحی اسپیکر بلوتوث هویت HV-SK569BT

اگر در حین انجام فعالیت های روزمره خود به موسیقی گوش می دهید، حتماً تا به حال از اسپیکرهای قابل حمل استفاده کرده اید. یک اسپیکر خوب و با کیفیت می تواند لذت گوش دادن به موسیقی در حین پیاده روی یا ورزش را به شما ببخشد و انجام کارهای روزانه را برایتان لذت بخش تر کند. اسپیکر بلوتوث قابل حمل هویت Havit HV-SK569BT یکی از اسپیکرهای قابل حمل خوش ساخت موجود در بازار است که با توجه به قیمت بسیار مناسبی که دارد، صدایی با قدرت مطلوبی به شما ارائه می دهد.

طراحی اسپیکر بلوتوث هویت HV-SK569BT

  • طراحی استوانه ای در رنگ بندی متنوع

اسپیکر هویت مدل Havit HV-SK569BT دارای طراحی فوق العاده جمع و جور و وزن سبکی است و کاملاً برای حمل و استفاده در مکان های مختلف مناسب می باشد. این اسپیکر قابل حمل که به صورت استوانه ای طراحی شده دارای ابعاد 55*50*50 میلی متر و وزن 229 گرم است و به راحتی هر چه تمام تر قابل حمل و جابجایی می باشد.

طراحی استوانه ای در رنگ بندی متنوع

اسپیکر استوانه ای هویت HV-SK569BT دارای رنگ بندی متنوع و جذابی می باشد و در رنگ های آبی، سفید، طوسی، قرمز و مشکی روانه بازار شده است. این اسپیکر هم به صورت بی سیم و هم به صورت با سیم قابل اتصال به دستگاه های دیگر است که در ادامه بیشتر به بررسی آن خواهیم پرداخت.

طراحی استوانه ای در رنگ بندی متنوع

قابلیت و کارایی های اسپیکر هویت HV-SK569BT

  • اتصال به سایر دستگاه های دیجیتال

برای اتصال بی سیم اسپیکر قابل حمل هویت HV-SK569BT به دستگاه های دیگر، باید از بلوتوث استفاده نمایید. این اسپیکر به بلوتوث داخلی نسخه 3.0 مجهز است و به انواع  گوشی های موبایل، تبلت، لپ تاپ و دیگر دستگاه های دارای بلوتوث قابل اتصال می باشد. در هنگام اتصال بلوتوثی، به سازگاری ورژن بلوتوث اسپیکر و دستگاه مورد نظر خود توجه داشته باشید.

اتصال به سایر دستگاه های دیجیتال

بر روی بدنه اسپیکر پرتابل هویت HV-SK569BT پورت 3.5 میلی متری صدا نیز تعبیه شده و از طریق یک کابل AUX به آسانی آن را می توانید به تمام دستگاه های دیجیتال دارای پورت 3.5 میلی متری صدا متصل نمایید. همچنین اسپیکر هویت HV-SK569BT دارای پورت USB و شیار کارت حافظه نیز هست و امکان پخش فایل های صوتی ذخیره شده بر روی فلش مموری یا کارت حافظه microSD را برای شما فراهم می آورد.

  • پخش صدا در اتاق های کوچک

حداکثر توان خروجی اسپیکر بلوتوثی هویت HV-SK569BT برابر با 3 وات است که در نظر گرفتن ابعاد بسیار کوچک آن، مقدار قابل قبولی به نظر می رسد. البته بهتر است تا از این اسپیکر هویت در اتاق های کوچک و محیط های کم سر و صدا استفاده کنید تا بتوانید به بالاترین کیفیت و قدرت صدای آن دست یابید.

پخش صدا در اتاق های کوچک

اسپیکر بلوتوث قابل حمل هویت Havit HV-SK569BT

  • پاسخ به مکالمات تلفنی در حین پخش موسیقی

مجهز بودن به میکروفون یکی دیگر از ویژگی های اسپیکر بلوتوثی پرتابل هویت HV-SK569BT است که به شما اجازه می دهد تا در هنگام اتصال بلوتوثی اسپیکر به موبایل، در صورت دریافت تماس تلفنی آن را پاسخ داده و بتوانید به مکالمه بپردازید. در هنگام اتصال بلوتوثی اسپیکر قابل حمل هویت HV-SK569BT به دستگاه های دیگر توجه داشته باشید که فاصله دو دستگاه از 10 متر نباید بیشتر شود. در غیر این صورت ارتباط دو دستگاه قطع خواهد شد.

پاسخ به مکالمات تلفنی در حین پخش موسیقی

  • نشانگر LED جهت اطلاع از میزان شارژ باتری

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با اسپیکر پرتابل بلوتوث هویت HV-SK569BT باتری به کار رفته در آن است که دارای ظرفیت 300 میلی آمپر ساعت می باشد و انرژی مورد نیاز برای 3 ساعت پخش مداوم موسیقی را تأمین می کند. این میزان ظرفیت برای استفاده های عادی رضایت بخش است اما اگر قصد بُردن اسپیکر به خارج از منزل و پخش موسیقی در فضای باز را دارید، بهتر است تا یک پاوربانک را نیز با خود به همراه ببرید.

نشانگر LED جهت اطلاع از میزان شارژ باتری

لازم به ذکر است که باتری اسپیکر قابل حمل بی سیم هویت HV-SK569BT از سرعت شارژ شدن خوبی برخوردار بوده و در عرض 3 ساعت به طور کامل شارژ می شود. همچنین بر روی بدنه این اسپیکر نشانگرهای LED قرار دارد که شما را از میزان شارژ باتری آن آگاه می کنند.

نشانگر LED جهت اطلاع از میزان شارژ باتری

جمع بندی

اگر به دنبال یک اسپیکر سبک، دارای طراحی زیبا و دارای قیمت مناسب برای استفاده های عادی هستید، اسپیکر بلوتوث بی سیم هویت HV-SK569BT گزینه ای ایده آل برای انتخاب شماست! برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید اسپیکر بلوتوث قابل حمل هویت Havit HV-SK569BT به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر در انتخاب اسپیکر مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل هویت Havit HV-SK569BT



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : شنبه 28 دی 1398
.

 سی پی یو اینتل Core i3-7100

تعداد هسته: 2 هسته ای

مقدار حافظه cach : سه مگابایت

نوع سوکت : LGA 1151

معرفی سی پی یو اینتل Core i3-7100

شاید بتوان مهم ترین قطعه به کار رفته در کامپیوتر و لپ تاپ را CPU یا همان پردازنده مرکزی دانست. این قطعه الکترونیکی وظیفه پردازش دستورات با استفاده از انجام محاسبات ریاضی و عملکردهای منطقی را برعهده دارد و می توان آن را مغز کامپیوتر دانست! بنابراین سی پی یو به کار رفته در کامپیوتر نقش مهمی در سرعت و کیفیت اجرای نرم افزارها و برنامه های مختلف دارد و اگر قصد اسمبل کردن یک کامپیوتر را دارید، حتماً باید در انتخاب آن دقت کافی را داشته باشید.

معرفی سی پی یو اینتل Core i3-7100

شرکت اینتل یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده سی پی یو در سطح دنیا به حساب می آید که حتی اگر از کاربران عادی کامپیوتر نیز باشید، حتماً تا به حال اسم آن را شنیده اید! این شرکت در سال 2017 از نسل هفتم سی پی یوهای Core i3 خود تحت عنوان سری Kaby Lake رونمایی کرد که در ادامه سی پی یو اینتل Intel Core i3-7100 از این سری را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

طراحی و ساختCPU  Intel Core i3-7100

  • سرعتی بسیار مطلوب در اجرای پردازش های معمولی

سی پی یو کور ای 3 اینتل 7100 دارای دو هسته و چهار Thread (رشته) می باشد و به خوبی از عهده انجام چند پردازش به صورت هم زمان بر می آید. به طور کلی این پردازنده برای استفاده در کامپیوترهای معمولیِ خانگی و اداری و کاربری های عمومی طراحی شده و عملکردی سریع و روان را در اجرای برنامه های روزمره و عادی به شما ارائه می دهد.

طراحی و ساختCPU  Intel Core i3-7100

فرکانس مرجع سی پی یو دو هسته ای اینتل مدل Core i3-7100 برابر با 3.9 گیگاهرتز است که باعث می شود تا در اجرای برنامه ها با مشکلاتی مانند کندی عملکرد مواجه نشوید. همچنین این CPU دارای 3 مگابایت حافظه کش می باشد و از فناوری اینتل در زمینه مدیریت هوشمند حافظه کش بهره می برد. به این ترتیب پردازش ها با توجه میزان پیچیدگی و اهمیت خود اولویت بندی شده و حافظه کش متناسب با این اولویت بندی به آنها تخصیص داده می شود. این ویژگی نیز در روان تر اجرا شدن برنامه ها و نرم افزارها نقش مهمی دارد.

  • سازگاری با حافظه رم DDR4

اما برای راه اندازی یک کامپیوتر تنها استفاده از CPU امکان پذیر نیست و شما به قطعات دیگری نیز برای این کار نیاز دارید. از جمله این قطعات که تعامل زیادی با سی پی یو در هنگام اجرای پردازش ها دارد، باید به حافظه رم اشاره کنیم. در هنگام خرید سی پی یو و رم باید به این نکته دقت داشته باشید که این قطعات با یکدیگر سازگاری داشته باشند؛ در غیر این صورت بسیاری از قابلیت های آنها عملاً بدون استفاده خواهد بود.

سازگاری با حافظه رم DDR4

در مورد سی پی یو Intel Core i3-7100 باید به این نکته اشاره کرد که این CPU با حافظه های رم DDR4 و DDR3L سازگار است و شما می توانید از آن در ارتباط با 2 حافظه رم با ظرفیت حداکثر 64 گیگابایت بهره ببرید. بنابراین می توان گفت که با استفاده از این سی پی یو دو هسته ای دی دی ار 4 قادر به استفاده از انواع مختلف حافظه رم خواهید بود و می توانید چند برنامه مختلف را بدون نگرانی به صورت هم زمان اجرا کنید.

سی پی یو اینتل Intel Core i3-7100

  • مجهز به پردازنده گرافیکی

یکی دیگر از ویژگی های کاربردی پردازنده اینتل Core i3-7100 مجهز بودن آن به پردازنده گرافیکی اینتل HD Graphics 630 است. این پردازنده گرافیکی دارای فرکانس پایه 350 مگاهرتز و فرکانس داینامیک 1.1 گیگاهرتز می باشد و اگر به اجرای نرم افزارهای تخصصی ادیت فیلم و عکس و همچنین انجام بازی های گرافیکی نیازی ندارید، پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

مجهز به پردازنده گرافیکی

کارت گرافیک به کار رفته در سی پی یو کامپیوتر اینتل Core i3-7100 از رزولوشن 4K، DirectX نسخه 12 و فناوری سه بعدی پشتیبانی می کند و برای نمایش فیلم های سینمایی با بهترین کیفیت می توان بر روی آن حساب باز کرد. به طوری که احتیاجی به خرید کارت گرافیک به صورت جداگانه نخواهید داشت. اما اگر قصد اسمبل کردن کامپیوتر برای انجام کارهای گرافیکی را دارید، بهتر است تا خرید کارت گرافیک را نیز مد نظر داشته باشید!

جمع بندی

در مجموع سی پی یو اینتل Intel Core i3-7100 لذت کار با سیستم عامل های مختلف ویندوز، مک و لینوکس را برای شما به ارمغان می آورد و عملکردی عالی در کامپیوترهای خانگی و اداری از خود نشان می دهد. با استفاده از این پردازنده اینتل برای اجرای نرم افزارهایی مانند آفیس و فتوشاپ، مرور صفحات وب، تماشای فیلم و پخش موسیقی و به طور کلی کارهای روزمره مشکلی نخواهید داشت و از عملکردی سریع و روان بهره مند خواهید شد.

سی پی یو اینتل Intel Core i3-7100

شرکت ایده برتر پارسیان پردازنده دو هسته ای اینتل Core i3-7100 را با بهترین قیمت بازار به شما ارائه می دهد. چنانچه قصد خرید CPU را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید سی پی یو کامپیوتر را به شما ارائه دهند. همچنین چنانچه درباره ویژگی های این پردازنده به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش کامنت های سایت ایده برتر درج کنید تا کارشناسان ما به شما در این زمینه کمک کنند.

سی پی یو اینتل Intel Core i3-7100



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 26 دی 1398
.

دیتا پروژکتور اپتما X605e

عمر لامپ: 3000 ساعت

وضوح تصویر: 1200*1920

شدت روشنایی: 6000 لومن

نسبت کنتراست تصویر: 2000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X605e  

استفاده از یک ویدئو پروژکتور با کیفیت و مرغوب در کلاس درس می تواند به ارائه مطالب بهتر به دانشجویان و دانش آموزان و برگزاری با کیفیت کلاس کمک بکند.یکی از ویدئو پروژکتورهای مناسب برای این منظور، دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X605e است که علاوه بر کلاس های آموزشی، در جلسات اداری و اتاق های کنفرانس نیز کاربرد دارد.

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X605e

از جمله ویژگی های ویدئو پروژکتور اپتما X605e می توان به کیفیت ساخت عالی، نمایش تصاویر با وضوح مناسب و هزینه نگهداری پایین اشاره کرد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور OPTOMA X605e

  • نمایش تصاویری شفاف در محیط های نسبتا روشن

شدت روشنایی ویدئو پروژکتور اپتما Optoma مدل X605e برابر با 6000 انسی لومن است و از این جهت تصاویر به نمایش در آمده با این دیتا ویدئو پروژکتور از میزان شفافیت و درخشندگی مطلوبی برخوردار است. به طوری که در اتاق ها و کلاس های نسبتا روشن از وضوح تصاویر آن کاسته نخواهد شد و مخاطبان در مشاهده محتوای نمایش بر روی پرده با مشکلی مواجه نمی شوند.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور OPTOMA X605e

  • تصاویری با کیفیت مطلوب

در دیتا پروژکتور اپتما OPTOMA X605e از پنل DLP برای نمایش تصاویر استفاده شده و به همین دلیل این دستگاه توانایی بالایی در نمایش رنگ های مختلف دارد. همچنین با توجه به اینکه ویدئو پروژکتور OPTOMA X605e دارای رزولوشن 768*1024 پیکسل است، می توان کیفیت و وضوح مطلوب تصاویر به نمایش در آمده با آن را مناسب برای مصارف آموزشی و اداری دانست. البته باید به این نکته اشاره کرد که نسبت کنتراست دیتا ویدئو پروژکتور اپتما 605e OPTOMA X برابر با 2000:1 می باشد و سایه روشن ها و متن های سیاه و سفید با کیفیت و میزان خوانایی کاملا معمولی بر روی پرده نمایش در خواهند آمد.  همچنین با قدرت بزرگنمایی مطلوب تصاویری با جزئیات بسیارعالی به نمایش در می آورد.

تصاویری با کیفیت مطلوب

لامپ ویدئو پروژکتور به کار رفته در OPTOMA X605e از نوع 365 واتی است و دارای طول عمری برابر با 3000 ساعت در حالت روشن و 4000 ساعت در حالت اکو می باشد.بنابراین برای مدتی نسبتا طولانی نیازی به تعویض لامپ نخواهید داشت و این گونه در صرف هزنه های اضافی کاهش می یابد.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X605e

  • سهولت در نصب

برای نصب ویدیو پروژکتور اپتما OPTOMA X605e  و تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش کار سختی پیش رو نخواهید داشت. چرا که این دیتا پروژکتور آموزشی دارای قابلیت هایی مانند امکان تصحیح زاویه تصویر تا 30 درجه عمودی و جابجایی لنز به صورت دستی می باشد و به شما اجازه می دهد تا آن را در زاویه دلخواه نسبت به پرده نمایش نصب نمایید.

سهولت در نصب

ویدئو پروژکتور اپتما  X605e قابلیت نمایش تصاویر در ابعاد 27 تا 171 اینچ را دارد و هم در اتاق های جلسه کوچک و هم کلاس های درس قابل استفاده می باشد. توجه داشته باشید که برای این منظور ویدیو پروژکتور را باید در فاصله 0.71 تا 4.34 متری نسبت به پرده نمایش بر روی میز قرار داده و یا از آن به صورت نصب شده بر روی سقف استفاده کنید. همچنین با توجه به اهمیت نسبت پرتاب در انتخاب ویدئو پروژکتور نسبت پرتاب در این مدل با تغییر لنز تغییر می کند و بستگی به نوع لنز انتخابی می باشد. برای خرید انواع لنز ویدئو پروژکتورهای اپتما به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X605e با قابلیت چرخش 360 درجه نگرانی شما از داشتن فضای محدود و کوچک برای نصب را برطرف می سازد و راه اندازی را برای شما آسان می کند.

  • مجهز به ورودی های متنوع

از دیگر ویژگی های کاربردی ویدئو پروژکتور سه بعدی اپتما x605e قابلیت اتصال آن به کامپیوتر، لپ تاپ، مانیتور،تلویزیون ،دستگاه های پخش ویدئو و...  است وبه پورت های HDMI,DVI,VGA و DISPLAY PORT مجهز می باشد.

مجهز به ورودی های متنوع

جمع بندی

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما  OPTOMA X605e را می توان دستگاهی با کیفیت پخش نسبتا مطلوب و با دوام دانست که در کلاس های درسی و جلسات اداری عملکرد مناسبی از خود نشان می دهد.اگر به دنبال ویدئو پروژکتور تحت شبکه با قابلیت نصب آسان هستید، دیتا پروژکتور اپتما OPTOMA X605e را مدنظر داشته باشید.

شما می توانید برای دریافت قیمت فروش ویدئو پروژکتور و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید ویدئو پروژکتور اپتماOPTOMA X605e  با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. در صورتی که در رابطه با ویژگی های این محصول به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، می توانید علاوه بر تماس با شماره ذکر شده، از طریق ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیتا ویدئو پروژکتور برند OPTOMA X605e



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 26 دی 1398
.

دیتا پروژکتور اپتما  X402

عمر لامپ: 3000ساعت در حالت نرمال، 5000ساعت در حالت اکو، 5500ساعت در حالت اکو+، 7000ساعت در حالت  ای دی سی

وضوح تصویر: 1200*1600
شدت روشنایی: 4200 لومن
نسبت کنتراست تصویر:
20000:1

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X402

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X402 از سری ویدئو پروژکتور های حرفه ای شرکت OPTOMA است که با نسبت کنتراست بالا در رده دیتا ویدئو پروژکتورهای قوی بازار قرار دارد. ویدئو پروژکتور اپتما مدل OPTOMA X402 از لحاظ ساخت و طراحی از تکنولوژیDLP  بهره برده است که سازگار با محیط زیست می باشد.

در ادامه معرفی دیتا ویدئو پروژکتور X402 باید بگوییم این ویدئو پروژکتور مناسب برای مصارف اداری، آموزشی، سازمانی و سالنی می باشد.

معرفی ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X402

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور OPTOMA X402

  • نمایش تصاویر با کیفیت عالی

ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X402 با روشنایی 4200 انسی لومن و رزولوشن 768×1024 پیکسل نسبت به دستگاه های سری پایین تر تصاویر شفاف و درخشان تری را با کیفیت بهتر برای مشاهده کاربر فراهم می کند. لازم به ذکر است رزولوشن این ویدئو پروژکتور اپتما Optoma نسبت به تصویری که نمایش داده شده است تا میزان 1200×1600 پیکسل نیز افزایش می یابد.

  • تصاویری با رنگ های عمیق

اگر به دنبال کیفیت نمایش مطلوب تصاویر هستید، ویدئو پروژکتور اپتما X402  می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. ضمن اینکه نسبت کنتراست دیتا ویدئو پروژکتور برابر با 20000:1 است و نواحی مشکی موجود در تصویر با وضوح و کیفیت قابل قبولی به نمایش در می آید. نمایش دادن رنگ مشکی با عمق زیاد، باعث طبیعی تر شدن سایز رنگ ها می شود و بدین ترتیب تصاویر با کیفیت بهتری به نمایش در می آیند.

قابلیت ها و کارایی های ویدئو پروژکتور OPTOMA X402

  • پروژکتوری با قابلیت حمل آسان و ظاهر زیبا

از آنجا که دیتا پروژکتور اپتما OPTOMA X402 برای استفاده در کلاس های درس و اتاق های کوچک و محدود طراحی شده، دارای ابعاد و وزن کمی است. این ویدئو پروژکتور با ابعاد 314.9×223.5×99.06 میلیمتر و وزن 2.5 کیلوگرم امکان حمل آسان را برای شما فراهم می کند. همچنین با ظاهر زیبا و ابعاد مناسب شما را در جلسات اداری و سخنرانی هایتان همراهی می کند.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X402

  • به آسانی با دستگاه های دیجیتال ارتباط برقرار کنید

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما از ورودی ها و خروجی های قدرتمندی برخوردار است و به پورت های HDMI,VGA,AUDIO و کامپوزیت مجهز می باشد. بدین صورت امکان اتصال به لپ تاپ، کامپیوتر، مانیتور، تلویزیون و بسیاری از دستگاه های دیجیتال را برای شما فراهم می کند.

  • هزینه های خود را کاهش دهید

از دیگر ویژگی های دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X402 عمر لامپ این ویدئو پروژکتور می باشد که با طراحی خاص مصرف برق را تا 70% کاهش می دهد. در این دیتا پروژکتور عمر لامپ در حالت های مختلف متفاوت است، بدین صورت که در حالت استاندارد برابر با 3000 ساعت ، در حالت اکو برابر با 5000 ساعت، در حالت اکو+ برابر با 5500 ساعت و در حالت Education cycle برابر با 7000 ساعت می باشد.

  • به تماشای تصاویری با کیفیت 3 بعدی بنشینید  

قابلیت 3 بعدی ویدئو پروژکتور اپتما x402 تصاویر را با کیفیت بسیار عالی نمایش می دهد و با اتصال به تمامی دستگاه های پخش 3 بعدی و دستگاه های Blu-ray محتوای 3 بعدی را برای شما به نمایش در می آورد. با استفاده از عینک های DLP LINK می توانید از تماشای این تصاویر لذت ببرید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X402

  • صرفه جویی در مصرف انرژی

ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X402 دارای قابلیت AV MUTE  (توقف صوتی و تصویری در حالت اقتصادی) می باشد. با استفاده از این ویژگی می توانید  با قطع صوت و تصویر در مواقعی که به ویدئو پروژکتور نیاز ندارید به صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه هایتان کمک کنید و همچنین در افزایش طول عمر لامپ موثر باشید.

  • تصاویری با ابعاد مناسب برای کلاس های آموزشی

همانطور که اشاره شد ویدئو دیتا پروژکتور اپتما OPTOMA X402 با توجه به میزان رزولوشن توانایی نمایش تصاویر با کیفیت مناسب را دارد. حدقل ابعاد تصاویر در این ویدئو پروژکتور 30 اینچ و حداکثر ابعاد تصاویر برابر با 307 اینچ می باشد بدین جهت استفاده از این دیتا پروژکتور برای اتاق هایی با اندازه کوچک و نسبتا بزرگ مناسب می باشد.

تصاویری با ابعاد مناسب برای کلاس های آموزشی

جمع بندی

اگر خواهان بهبود کیفیت برگزاری کلاس و یاد گیری دانش آموزان خود هستید و از تخته های گچی و وایت برد و روش های سنتی خسته شده اید، ما به شما ویدئو دیتا پروژکتور اپتما OPTOMA X402 را توصیه می کنیم. ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X402 با نمایش تصاویر درخشان و واضح و قابلیت های کاربردی و مناسب تجربه ای لذت بخش از تدریس را هم برای اساتید و هم برای دانش آموزان و دانشجویان رقم می زند.

شما می توانید برای دریافت قیمت انواع دیتا پروژکتور و همچنین نحوه خرید ویدئو پروژکتور با شماره 021-73027 تماس بگیرید و یا به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA X402



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 26 دی 1398
.

ترازو آشپزخانه خانگی وسکو 322204

دقت وزن گیری: 20 گرم 

ظرفیت: 4 کیلوگرم 

قابلیت تبدیل واحد: ندارد

قابلیت تنظیم صفر: دارد

قابلیت و مشخصات ترازو خانگی آشپزخانه وسکو 322204

ترازو آشپزخانه یکی از وسایل پرکاربرد برای استفاده در آشپزخانه های منازل، رستوران ها، کافی شاپ ها، قنادی ها و محیط هایی از این دست به حساب می آید که امکان توزین اقلام خوراکی در حین آشپزی را به شما می دهد. اگر به دنبال یک ترازوی خانگی با کیفیت و خوش ساخت هستید، ترازو آشپزخانه وسکو Wesco 322204 انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود.

قابلیت و مشخصات ترازو خانگی آشپزخانه وسکو 322204

  • یک محصول خوش ساخت و با دوام

ترازو عقربه ای آشپزخانه 322204 محصول شرکت وسکو است و یکی از با کیفیت ترین ترازوهای خانگی محسوب می شود. سینی این ترازوی آشپزخانه از استیل ضد زنگ ساخته شده و به همین دلیل برای استفاده در محیط آشپزخانه کاملاً مناسب می باشد. از این جهت بدون نگرانی بابت آسیب دیدن سینی ترازو آشپزخانه وسکو 322204، می توانید آن را با آب مورد شست و شو قرار دهید. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که ترازو ضد زنگ وسکو 322204 در ابعاد 270 * 130 * 150 میلی متر عرضه شده و فضای زیادی از آشپزخانه شما را اشغال نمی کند.

یک محصول خوش ساخت و با دوام

  • دقت مناسب در اندازه گیری

از ترازو وسکو 322204 برای توزین حداکثر 4 کیلوگرم می توانید استفاده کنید که برای استفاده های خانگی کاملاً مناسب به نظر می رسد. نکته قابل ذکر درباره این ترازو، دقت مطلوب آن در هنگام توزین است که به آشپزی با کیفیت تر شما کمک زیادی می کند. لازم به ذکر است که دقت اندازه گیری ترازو وسکو 322204 برابر با 20 گرم می باشد.

دقت مناسب در اندازه گیری

ترازو آشپزخانه وسکو Wesco 322204

  • ترازو و ساعت در کنار هم!

یکی از ویژگی های منحصر به فرد و کاربردی ترازو 4 کیلویی وسکو مدل 322204  Wescoمجهز بودن آن به ساعت است. این محصول به گونه ای طراحی شده که در یک سمت بدنه صفحه نمایش ترازو و در سمت دیگر آن نمایشگر ساعت قرار گرفته است. در واقع شما با خرید ترازو آشپزخانه وسکو مدل Wesco 322204 از یک ساعت رومیزی نیز بهره مند خواهید شد!

ترازو و ساعت در کنار هم!

  • سایر مشخصات

از دیگر مشخصات ترازو خانگی وسکو 322204 می توان به قابلیت تنظیم صفر به صورت دستی اشاره کرد. همچنین انرژی مورد نیاز این ترازو از یک عدد باتری قلمی (سایز AA) تأمین می شود. به طور کلی ترازو آشپزخانه عقربه ای وسکو 322204 مصرف انرژی بسیار پایینی دارد و شارژ باتری آن برای مدتی طولانی دوام می آورد. از این جهت نیازی به صرف هزینه های اضافی بابت تعویض گاه و بیگاه باتری نخواهید داشت.

سایر مشخصات

جمع بندی

با استفاده از ترازو آشپزخانه وسکو Wesco 322204 خیالتان بابت وزن دقیق مواد اولیه مورد نیازتان برای آشپزی راحت خواهد بود! این ترازوی خوش ساخت با ویژگی هایی مانند مجهز بودن به سینی استیل ضد زنگ، کیفیت ساخت عالی، دوام بالا و قابلیت نمایش ساعت در سمت دیگر بدنه یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای استفاده در آشپزخانه شما است!

ترازو آشپزخانه وسکو Wesco 322204

شما می توانید ترازو آشپزخانه عقربه ای وسکو 322204 را با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه نمایید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر اطلاعات لازم در رابطه با قیمت انواع ترازوی آشپزخانه و همچنین نحوه خرید ترازو را به شما ارائه دهند. همچنین چنانچه درباره ویژگی های این ترازو به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، از طریق ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 26 دی 1398
.

ترازو آشپزخانه سالتر 1066 BKDR15Salter

دقت وزن گیری: 1 گرم 

ظرفیت: 5 کیلوگرم 

قابلیت تبدیل واحد: دارد

قابلیت تنظیم صفر: دارد

قابلیت و مشخصات ترازو خانگی آشپزخانه سالتر 1066 BKDR15

شرکت سالتر یکی از شرکت های معتبر و با سابقه انگلیسی در تولید لوازم آشپزخانه است که با ارائه محصولاتی مرغوب و با کیفیت توانسته رضایت مشتریان خود را به خوبی جلب کرده و طرفداران زیادی در میان کاربران پیدا کند. از گروه محصولات خوش ساخت و با دوام این شرکت، ترازو آشپزخانه است که می توان به ترازو آشپزخانه آنالوگ سالتر Salter 1066 BKDR15 اشاره کرد. این ترازو خانگی برای استفاده در آشپزخانه های خانگی یک انتخاب ایده آل به شمار می آید.

قابلیت و مشخصات ترازو خانگی آشپزخانه سالتر 1066 BKDR15

  • لذت شیرین یک آشپزی حرفه ای!

ترازو آشپزخانه سالترSalter 1066 BKDR15 با ظرفیت حداکثر 5 کیلوگرم و دقت فوق العاده یک گرم هر آنچه را که از یک ترازوی آشپزخانه صفحه ای، با کیفیت و دقیق انتظار دارید، برای شما فراهم می آورد. این ترازو که از نوع دیجیتال است، دارای یک صفحه نمایش LCD بزرگ نیز می باشد و شما را از وزن دقیق مواد غذایی مورد نظرتان آگاه می کند. لازم به ذکر است که ترازو آشپزخانه سالتر Salter 1066 BKDR15 امکان تغییر واحد اندازه گیری را نیز به شما می دهد و متناسب با نیاز خود قادر هستید تا مواد غذایی خود را با واحدهای گرم، کیلوگرم، پوند و اونس وزن کنید. برای تغییر واحد اندازه گیری باید از دکمه Unit موجود بر روی بدنه ترازو بهره ببرید. به طور کلی ترازو آشپزخانه صفحه ای مدل 1066 Salter BKDR15 با دقت بالا و امکان تغییر واحد اندازه گیری، لذت یک آشپزی حرفه ای را برای شما به ارمغان می آورد.

لذت شیرین یک آشپزی حرفه ای!

  • قابلیت اندازه گیری وزن چند ماده غذایی درون یک ظرف

یکی از ویژگی های کاربردی ترازو خانگی آشپزخانه سالتر Salter 1066 BKDR15 قابلیت تنظیم صفر آن به صورت اتوماتیک است. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا چند ماده غذایی را در یک ظرف وزن کنید. به این صورت که ابتدا وزن یک ماده غذایی را محاسبه می کنید، سپس با استفاده از دکمه On-Zero موجود بر روی بدنه ترازو، وزن اندازه گیری شده را صفر نموده و ماده غذایی بعدی را به محتویات داخل ظرف اضافه کنید. در هر مرحله ترازوی سالتر وزن خالص ماده غذایی اضافه شده را بر روی نمایشگر به شما نشان می دهد. این ویژگی باعث آسان تر و سریع تر پیش رفتن مراحل وزن کشی و مخلوط کردن مواد غذایی با یکدیگر می شود و کمک زیادی به بهبود کیفیت آشپزی شما می نماید.

قابلیت اندازه گیری وزن چند ماده غذایی درون یک ظرف

ترازو آشپزخانه آنالوگ سالتر Salter 1066 BKDR15

  • طراحی ظاهری ساده اما شیک و زیبا

ترازو آشپزخانه سالترSalter 1066 BKDR15  به صورت تخت طراحی شده و کناره های آن دارای انحنا هستند و نقش پایه را برای ترازو ایفا می کنند. این ترازوی دیجیتال گرمی آشپزخانه دارای ابعاد 180*178*25 میلی متر بوده و سطح آن فضای مورد نیاز برای قرارگیری انواع مواد غذایی را برای شما فراهم می آورد. به طور کلی ترازو سالتر Salter 1066 BKDR15 دارای طراحی ظاهری ساده اما زیبایی است و با توجه به ابعاد جمع و جور خود، در اکثر آشپزخانه های خانگی قابل استفاده می باشد.

در ساخت ترازو آشپزخانه دیجیتال سالتر Salter 1066 BKDR15 از مواد اولیه مرغوب و درجه یک استفاده شده و به همین دلیل این ترازو دیجیتال آشپزخانه 5 کیلویی در برابر آسیب هایی مانند خراشیدگی، ضربه، فشار بیش از حد یا سقوط از ارتفاع کم به آسانی صدمه نمی بیند. پس اگر به دنبال خرید ترازوی آشپزخانه ارزان با طول عمر و مرغوبیت بالا هستید، ترازو آشپزخانه خانگی سالتر Salter 1066 BKDR15 را مد نظر داشته باشید!

ترازو آشپزخانه آنالوگ سالتر Salter 1066 BKDR15

  • تأمین انرژی از باتری سکه ای

نکته قابل ذکر دیگر در رابطه با ترازو با دقت یک گرم از برند سالتر این است که برای تأمین انرژی آن باید از باتری سکه ای CR2032 استفاده نمایید. با وجود اینکه مصرف انرژی این ترازو آشپزخانه خانگی کاملاً بهینه می باشد، اما ممکن است تا در فواصل زمانی نه چندان طولانی ناچار به تعویض باتری آن شوید.

تأمین انرژی از باتری سکه ای

جمع بندی

ترازو سالتر مدل Salter 1066 BKDR15 برای آن دسته از کاربرانی ارائه شده که به دنبال اندازه گیری دقیق وزن مواد غذایی مورد استفاده خود در حین آشپزی هستند. این ترازو با ویژگی هایی مانند کیفیت ساخت عالی، قابلیت تغییر واحد اندازه گیری و امکان وزن کردن چند ماده غذایی درون یک ظرف کارایی بالایی در آشپزخانه منزل شما خواهد داشت.

شرکت ایده برتر پارسیان ترازو آشپزخانه سالتر Salter 1066 BKDR15 را با بهترین قیمت بازار به شما ارائه می دهد.

چنانچه قصد خرید ترازو آشپزخانه دیجیتال را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر می توانید اطلاعات کامل در رابطه با ویژگی ها و مشخصات انواع ترازوی آشپزخانه موجود در بازار را دریافت کرده و نسبت به خرید اینترنتی ترازوی آشپزخانه مورد نظر خود اقدام نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 26 دی 1398
.

ترازو آشپزخانه اورانوس UKS-210

دقت وزن گیری: 200 گرم 

ظرفیت: 5 کیلوگرم 

قابلیت تبدیل واحد: ندارد

قابلیت تنظیم صفر: ندارد

قابلیت و مشخصات ترازو خانگی آشپزخانه اورانوس UKS-210

اگر قصد خرید ترازو آشپزخانه دارید و در جستجوی یک ترازوی شیک و زیبا هستید، ترازو آشپزخانه مدل Uranus UKS-210 انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود. این ترازو خانگی که در دسته ترازوی آشپزخانه آنالوگ جای دارد، برای مصارف معمولی و روزمره در آشپزخانه های خانگی کاربرد دارد و از کیفیت ساخت مطلوبی بهره می برد. با استفاده از ، ترازو آشپزخانه اورانوس 210-Uranus UKS وزن مواد غذایی مورد استفاده خود را اندازه گیری و لذت آشپزی را برای خود دو چندان کنید.

قابلیت و مشخصات ترازو خانگی آشپزخانه اورانوس UKS-210

  • طراحی ظاهری زیبا، رنگ بندی متنوع

شاید بتوان مهم ترین مشخصه ترازو آشپزخانه اورانوس UKS-210 را در طراحی ظاهری زیبای آن دانست. به طوری که استفاده از این ترازو آشپزخانه عقربه ای جلوه ای زیبا به آشپزخانه شما خواهد بخشید. بدنه ترازو اورانوس UKS-210 از فلز ساخته شده و کاسه آن از جنس پلاستیک است. می توان گفت که کیفیت ساخت در مقایسه با قیمت ترازوی آشپزخانه UKS-210، کاملاً مناسب می باشد و انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. همچنین ترازو آشپزخانه آنالوگ اورانوس Uranus UKS-210 دارای رنگ بندی متنوعی نیز هست که با توجه به دکوراسیون داخلی آشپزخانه و سلیقه خود، می توانید رنگ دلخواهتان را از میان آنها انتخاب نمایید.

طراحی ظاهری زیبا، رنگ بندی متنوع

  • ظرفیت مطلوب و دقت مناسب برای کاربردهای خانگی

همان طور که اشاره شد، ترازو ساده آشپزخانه اورانوس مدل 210-Uranus UKS برای مصارف خانگی طراحی و عرضه شده است. این ترازو حداکثر ظرفیت اندازه گیری وزن 5 کیلوگرم را دارد و دارای دقت 200 گرمی می باشد. این میزان دقت برای یک ترازوی عقربه ای آشپزخانه مناسب به نظر می رسد؛ اما اگر خواهان دقت بیشتری در اندازه گیری هستید و قصد آشپزی حرفه ای دارید، بهتر است تا از ترازوهای آشپزخانه دیجیتال موجود بر روی سایت ایده برتر دیدن فرمایید.

ظرفیت مطلوب و دقت مناسب برای کاربردهای خانگی

  • کاسه بزرگ، مناسب برای توزین انواع مواد غذایی

کاسه ترازو آشپزخانه اورانوس UKS-210 دارای قطر 22.5 سانتی متر و ارتفاع 5.5 سانتی متر است و فضای کافی برای وزن کردن انواع مواد غذایی را به شما می دهد. لازم به ذکر است که این ترازو قابلیت توزین با دو واحد اندازه گیری گرم و کیلوگرم را دارد. باید به این نکته نیز اشاره کنیم که ترازو آشپزخانه اورانوس Uranus UKS-210 از قابلیت تنظیم صفر به صورت اتوماتیک برخوردار نیست و در صورت قرار دادن مواد غذایی همراه با ظرف بر روی این ترازو، باید به صورت دستی وزن ظرف را محاسبه کنید تا به وزن خالص مواد غذایی دست پیدا کنید.

از دیگر ویژگی های این ترازوی 200 گرمی می توان به قابلیت جدا کردن کاسه آن اشاره کرد و در صورت نیاز به شستشو می توانید آن را از بدنه ترازو جدا نمایید.

کاسه بزرگ، مناسب برای توزین انواع مواد غذایی

ترازو آشپزخانه اورانوس Uranus UKS-210

  • ابعاد و وزن مناسب

ترازو آشپزخانه اورانوس UKS-210 با طول 205 میلی متر، عرض 90 میلی متر و ارتفاع 245 میلی متر عرضه شده و دارای وزن 620 گرم است. پس می توان گفت که فضای زیادی از میز کار شما را اشغال نمی کند و اگر در آشپزخانه خود با محدودیت فضا مواجه اید، ترازو 5 کیلویی اورانوس UKS-210 برایتان کاملاً مناسب است.

ترازو آشپزخانه اورانوس Uranus UKS-210

جمع بندی

به طور کلی ترازوی آشپزخانه را می توان در گروه لوازم آشپزخانه پرکاربرد دانست که با اندازه گیری وزن مواد غذایی، باعث بهبود کیفیت آشپزی شما می شود. ترازو آشپزخانه خانگی اورانوس UKS-210 یک ترازوی آنالوگ و عقربه ای است که با طراحی ظاهری زیبا، رنگ بندی متنوع، کیفیت ساخت مطلوب و دقت نسبتاً مناسب گزینه ای ایده آل برای استفاده در آشپزخانه منزل شماست.

شما می توانید برای دریافت قیمت ترازو خانگی و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید ترازو اورانوس UKS-210 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر آماده ارائه انواع ترازوی آشپزخانه در مدل های عقربه ای و دیجیتال موجود در بازار با بهترین قیمت به شما می باشند.



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 26 دی 1398
.

پرینتر لیزری سامسونگ SL-K7600GX

چاپ: سیاه و سفید
تکنولوژی چاپ: لیزری

سرعت چاپ: 60 برگ بر دقیقه

رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi

حداکثر سایز کاغذ: A3

معرفی چاپگر سه کاره لیزری سامسونگ SL-K7600GX

اگر قصد خرید یک پرینتر لیزری با دوام و با کیفیت برای استفاده در مصارف سنگین را دارید، پرینتر سامسونگ Samsung MultiXpress SL-K7600GX انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این پرینتر در دسته پرینترهای سه کاره لیزری جای دارد و قابلیت های پرینت و کپی سیاه و سفید در سایز حداکثر A3 و اسکن رنگی را به صورت یکجا در اختیار شما می گذارد. پس با صرف هزینه برای خرید یک دستگاه، قادر به بهره مند شدن از امکانات سه دستگاه مختلف خواهید بود!

معرفی چاپگر سه کاره لیزری سامسونگ SL-K7600GX

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره سامسونگ SL-K7600GX

  • توان کاری بالا، مناسب برای حجم کاری سنگین

پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung MultiXpress SL-K7600GX قادر به انجام 300 هزار پرینت در طول ماه می باشد و از این جهت برای استفاده در واحدهای تکثیر ادارات، شرکت ها و سازمان های بزرگ و همچنین کسب و کارهایی با حجم کاری زیاد کاملاً مناسب می باشد. البته به این نکته توجه داشته باشید که از جانب شرکت سامسونگ توصیه شده تا به منظور افزایش طول عمر دستگاه، از آن برای 30 هزار تا 60 هزار پرینت در ماه استفاده شود.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره سامسونگ SL-K7600GX

  • سرعتی عالی در چاپ و کپی سیاه و سفید

یکی از مشخصه های مهم پرینتر سه کاره سامسونگ SL-K7600GX سرعت عالی آن در هنگام چاپ و کپی های متوالی است. این دستگاه قادر به انجام 60 پرینت یا کپی در دقیقه است و در هر ثانیه یک برگ چاپ شده را به شما ارائه می دهد! از این جهت می توان چاپگر سه کاره لیرزی سامسونگ SL-K7600GX را یکی از سریع ترین پرینترهای لیزری موجود در بازار دانست که به خوبی از عهده چاپ ها و کپی های متوالی به صورت یک رو و دو رو برمی آید.

سرعتی عالی در چاپ و کپی سیاه و سفید

  • کیفیت در کنار سرعت!

علاوه بر سرعت بالا، پرینتر چند کاره سامسونگ SL-K7600GX از کیفیتی عالی در چاپ نیز برخوردار است و حتی جزئیات موجود در فایل ها را نیز با وضوحی عالی به روی کاغذ منتقل می کند! رزولوشن این پرینتر برابر با 1200 * 1200 dpi است و وضوح، شفافیت و کیفیتی بسیار مطلوب را در چاپ تصاویر و به خصوص متون سیاه و سفید برای شما به ارمغان می آورد.

کیفیت در کنار سرعت!

  • مجهز بودن به یک اسکنر قدرتمند

در صورت نیاز به تهیه اسکن از اسناد نیز می توانید بر روی پرینتر چند کاره لیزری سامسونگ SL-K7600GX حساب باز کنید! این دستگاه دارای یک اسکنر تخت و مجهز به ADF (منبع تغذیه خودکار) با ظرفیت 250 برگ است و قابلیت تهیه اسکن سیاه و سفید و رنگی با رزولوشن 600 dpi را دارد. از جمله ویژگی های این اسکنر باید به امکان ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های PDF، JPG، TIFF، XPS و PDF قابل جستجو و ارسال اتوماتیک آنها به اکانت ایمیل، سرور FTP و سرویس ابری سامسونگ اشاره کرد.

مجهز بودن به یک اسکنر قدرتمند

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Samsung MultiXpress SL-K7600GX

در حالت استاندارد پرینتر لیزری Samsung MultiXpress SL-K7600GX دارای دو سینی 520 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی است. شما می توانید متناسب با نیاز خود از کاغذهای معمولی در سایز A4، A3 و کوچکتر، کاغذهای ضخیم، نازک، پانچ شده، از پیش چاپ شده، بازیافتی، مقوای نازک و ضخیم، کاغذهای سربرگ دار، رنگی، آرشیوی، کاغذهای نازک و ضخیم براق، لیبل، پاکت نامه و مدیاهای شفاف به عنوان کاغذ ورودی در این پرینتر لیزری سامسونگ استفاده کنید. همچنین با استفاده از سینی های اختیاری می توانید گنجایش کلی کاغذ دستگاه خود را به 6140 برگ ارتقا دهید و خیال خود را برای قرار دادن مداوم کاغذ در حین پرینت های متوالی راحت کنید!

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری Samsung MultiXpress SL-K7600GX

  • سازگاری با تونر کارتریج با کیفیت

در چاپگر لیزری چند کاره سامسونگ SL-K7600GX یک تونر کارتریج مشکی از مدل MLT-K706S به کار رفته است. این تونر کارتریج دارای ظرفیت چاپ 45000 برگ می باشد و بالاترین کیفیت در چاپ را برای شما به ارمغان می آورد. به طوری که در طول مدت استفاده از آن با خشک شدن یا افت کیفیت عملکرد آنها مواجه نخواهید شد.

سازگاری با تونر کارتریج با کیفیت

پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung MultiXpress SL-K7600GX

  • سخت افزار قدرتمند، عملکردی روان و سریع

در پرینتر لیزری سیاه و سفید سامسونگ SL-K7600GX از سخت افزاری قدرتمند، شامل پردازنده مرکزی 1500 مگاهرتزی، حافظه رم 6 گیگابایتی و هارد دیسک 320 گیگابایتی استفاده شده است. این مجموعه سخت افزاری در کنار هم عملکردی سریع، روان و نرم را به شما ارائه می دهند؛ به طوری که در هنگام کار با پرینتر با مشکلاتی مانند هنگ کردن یا کند شدن سیستم مواجه نخواهید شد. پرینتر چند کاره لیزری سامسونگ SL-K7600GX به یک صفحه نمایش بزرگ 10 اینچیِ رنگی و تمام لمسی مجهز است که کار با این دستگاه را حتی برای افراد تازه کار نیز راحت می کند.

سخت افزار قدرتمند، عملکردی روان و سریع

  • قابلیت اتصال آسان به دستگاه های دیگر

اتصال چاپگر لیزری سامسونگ SL-K7600GX به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر یا لپ تاپ از طریق کابل و پورت USB 2.0 انجام می شود. همچنین این پرینتر چند کاره از انواع حافظه های USB مانند فلش مموری پشتیبانی می کند و قادر به چاپ فایل های موجود بر روی آنها می باشد. در این حالت نیازی به اتصال پرینتر به کامپیوتر نیست و عمل چاپ به طور مستقیم از روی فلش انجام می شود.

 قابلیت اتصال آسان به دستگاه های دیگر

از پرینتر سامسونگ مدل Samsung MultiXpress SL-K7600GX در قالب شبکه های کابلی نیز می توان استفاده کرد. این پرینتر دارای پورت اترنت است که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا از طریق چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان به پرینتر دسترسی داشته باشید. این ویژگی برای کسب و کارهای تیمی کاربرد بالایی دارد.

 قابلیت اتصال آسان به دستگاه های دیگر

از دیگر راه های ارتباطی پرینتر تحت شبکه سامسونگ SL-K7600GX باید به پشتیبانی آن از سرویس های Apple AirPrint، Mopria، Samsung Cloud Print و Google Cloud Print اشاره کنیم. با ثبت پرینتر خود در این سرویس ها می توانید فایل های مورد نظرتان را از طریق اینترنت برای چاپ به پرینتر ارسال کنید و دیگر به حضور فیزیکی در کنار آن نیازی نخواهید داشت.

جمع بندی

پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung MultiXpress SL-K7600GX هر آنچه را که از یک پرینتر لیزری چند کاره انتظار دارید، برای شما فراهم می آورد! به طوری که به خوبی می توانید از آن برای مصارف سنگین و حرفه ای استفاده کنید. سرعت و کیفیت چاپ و کپی عالی، امکان تهیه اسکن رنگی از اسناد، قابلیت چاپ در ابعاد بزرگ بر روی برگه A3، راه های اتصالی آسان به دستگاه های دیگر و بسیاری از امکانات دیگر سبب شده تا چاپگر لیرزی چند کاره سامسونگ SL-K7600GX به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد.

پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung MultiXpress SL-K7600GX

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید پرینتر چند کاره لیزری سامسونگ SL-K7600GX به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. چنانچه پیش از این از این پرینتر سامسونگ استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود در بخش کامنت های سایت ایده برتر کاربران دیگر را در انتخاب پرینتر لیزری مورد نظرشان راهنمایی کنید.

پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ Samsung MultiXpress SL-K7600GX



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 26 دی 1398
.

پاوربانک هوکو B12C

وزن: 210 گرم

ظرفیت باتری: 13000 میلی آمپر ساعت

سازگار با: موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر و دستگاه هایی از این قبیل

تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو Hoco B12C

پاوربانک هوکو Hoco B12C با ظرفیت 13000 میلی آمپر یکی از پاوربانک های خاص و متفاوت موجود در بازار است که با طراحی ظاهری جذاب خود توانسته به محبوبیت بالایی به خصوص در میان جوانان دست یابد! پس اگر به طور کلی به محصولات متمایز علاقه مندید و قصد خرید پاوربانک دارید، این دستگاه تمام انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند!

مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو Hoco B12C

اولین نکته ای که در همان نگاه اول توجه شما را در مواجهه با شارژر همراه هوکو B12C به خود جلب می کند، طرح ارتشی موجود بر روی بدنه آن است! این نوع طراحی جلوه ای زیبا و جذاب به این پاوربانک بخشیده و باعث می شود تا در حین استفاده از آن حس خوبی به شما منتقل شود!

مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو Hoco B12C

  • کیفیت ساخت عالی و مقاوم در برابر آسیب ها

پاور بانک هوکو مدل Hoco B12C در ابعاد 130 * 74 * 15 میلی متر و وزن 210 گرم روانه بازار شده و در حمل و جابجایی آن مشکلی نخواهید داشت! به طوری که به آسانی می توانید آن را در جیب، کیف دستی، کوله پشتی یا ساک ورزشی تان بگذارید و از آن در مکان ها و موقعیت های مختلف استفاده کنید. همچنین به دلیل کیفیت ساخت عالی بدنه پاوربانک جیبی هوکو B12C، خیالتان بابت دوام بالای آن در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه، سقوط از ارتفاع کم، فشار و خراشیدگی راحت خواهد بود.

کیفیت ساخت عالی و مقاوم در برابر آسیب ها

  • ظرفیت و کیفیت مناسب در شارژدهی

علاوه بر ویژگی های ظاهری، پاور بانک ضد ضربه هوکو B12C از قابلیت ها و کیفیت مناسبی در شارژدهی نیز برخوردار است و شارژ گوشی های موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان را به خوبی تأمین می نماید. این پاوربانک دارای ظرفیت 13000 میلی آمپر ساعت می باشد و قادر به سه تا چهار بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند (متناسب با ظرفیت باتری گوشی) خواهد بود. توجه داشته باشید که پاور بانک 13000 میلی آمپری هوکو B12C برای شارژ کردن انواع گوشی های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر و دستگاه هایی از این دست کارایی بالایی دارد.

پاوربانک هوکو Hoco B12C با ظرفیت 13000 میلی آمپر

  • سرعت بالا در شارژدهی با شدت جریان 2.1 آمپری

سرعت بالا در شارژدهی با شدت جریان 2.1 آمپری

 یکی از ویژگی های کاربردی پاور بانک 13000 هوکو B12C مجهز بودن آن به دو پورت USB است که باعث می شود تا بتوانید به صورت هم زمان دو دستگاه مختلف را با آن شارژ کنید. این ویژگی باعث سریع تر پیش رفتن کارهای شما می شود و دیگر نیازی به شارژ نوبتی دستگاه های خود نخواهید داشت! شدت جریان خروجی پورت های پاور بانک دو پورت هوکو B12C حداکثر برابر با 2.1 آمپر است و سرعتی مناسب در شارژدهی، به خصوص در هنگام شارژ کردن گوشی را برای شما به ارمغان می آورد.

  • نشانگرهای LED برای اطلاع از میزان شارژ

نشانگرهای LED برای اطلاع از میزان شارژ

در پاوربانک هوکو B12C از باتری لیتیوم پلیمری و دارای درجه کیفی A+ استفاده شده است. بنابراین می توانید از طول عمر و دوام بالای آن اطمینان کامل داشته باشید. برای شارژ باتری این پاوربانک باید از پورت micro USB تعبیه شده بر روی بدنه دستگاه استفاده کنید. این پورت دارای شدت جریان ورودی 2.0 آمپر است و سرعت خوبی در شارژ کردن باتری پاوربانک به شما ارائه می دهد. لازم به ذکر است که از طریق نشانگرهای LED موجود بر روی بدنه پاوربانک هوکو B12C، از میزان شارژ باقی مانده باتری آن آگاه خواهید شد.

جمع بندی

پاوربانک هوکو Hoco B12C با ظرفیت 13000 میلی آمپر دارای طراحی ظاهری متفاوتی است که علاوه بر ظرفیت بالا در شارژدهی از سرعت مناسبی نیز برخوردار است. شرکت ایده برتر پارسیان پاور بانک طرح دار هوکو B12C را با بهترین قیمت بازار به شما ارائه می دهد.

پاوربانک هوکو Hoco B12C با ظرفیت 13000 میلی آمپر

چنانچه قصد خرید این محصول را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید و از قیمت و نحوه خرید پاور بانک هوکو 13000 مطلع شوید. همچنین در صورت استفاده از این پاور بانک هوکو می توانید از طریق مراجعه به سایت شرکت ایده برتر و ثبت نظرات خود درباره آن، به کاربران دیگر در انتخاب شارژر همراه مورد نظرشان کمک کنید.

پاوربانک هوکو Hoco B12C با ظرفیت 13000 میلی آمپر



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 26 دی 1398
.

پاوربانک هوکو B12B

وزن: 212 گرم

ظرفیت باتری: 13000 میلی آمپر ساعت

سازگار با: موبایل، تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و...

تعداد پورت: دو عدد

مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو Hoco B12B

اگر قصد خرید پاوربانک دارید و در جستجوی محصولی هستید تا علاوه بر ظرفیت و سرعت شارژدهی مناسب، دارای ظاهری خاص و زیبا نیز باشد، پاوربانک هوکو Hoco B12B با ظرفیت 13000 میلی آمپر برای شما ساخته شده است! این پاوربانک با طراحی ظاهری فانتزی خود به یکی از پاوربانک های محبوب در میان کاربران تبدیل شده و به فروش بالایی در بازار دست یافته است. علاوه بر ظاهر متفاوت، شارژر همراه هوکو B12B به خوبی شارژ انواع دستگاه های دیجیتال همراه را تأمین می کند و شما را از دغدغه تمام شدن شارژ باتری گوشی موبایل و دیگر دستگاه هایتان در طول روز نجات می دهد!

مشخصات و امکانات شارژر همراه هوکو Hoco B12B

  • طراحی به شکل تنه درخت

بدنه پاور بانک جیبی هوکو B12B دارای طرح چوب به شکل تنه درخت است و در دو رنگ قهوه ای و خاکستری روانه بازار شده است. این نوع طراحی جلوه جذابی به این پاوربانک بخشیده و باعث انتقال حس خوشایندی در هنگام استفاده از آن به شما می شود. پاور بانک طرح دار هوکو B12B دارای وزن 212 گرم و ابعاد 130*74*15 میلی متر است و از قابلیت حمل و جابجایی آسانی بهره می برد. پس به راحتی می توانید آن را در منزل، محل کار، سفر، گردش و به طور کلی در هر جایی که در طول روز می روید، با خود به همراه داشته باشید!

طراحی به شکل تنه درخت

  • مقاوم در برابر صدمات احتمالی

از دیگر ویژگی های طراحی شارژر همراه هوکو B12B کیفیت ساخت عالی بدنه آن است که سبب شده تا این پاوربانک در برابر صدمات احتمالی مانند رها شدن از دست و افتادن به زمین، ضربه، فشار و خراشیدگی مقاوم باشد. بدنه این پاوربانک از پلاستیک ABS و PC (پلی کربنات) ساخته شده و دوام و طول عمر بالای آن تضمین شده می باشد!

از مشخصات ظاهری که بگذریم، باید به ظرفیت 13000 میلی آمپر ساعتی پاور بانک هوکو مدل Hoco B12B اشاره کنیم. این میزان ظرفیت برای سه تا چهار بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند (متناسب با ظرفیت باتری گوشی) کفایت می کند و دیگر نیازی نیست تا نگران تمام شدن شارژ گوشی باشید!

مقاوم در برابر صدمات احتمالی

پاوربانک هوکو Hoco B12B با ظرفیت 13000 میلی آمپر

  • شارژ هم زمان دو دستگاه دیجیتال مختلف

پاوربانک 13000 میلی آمپری هوکو B12B دارای دو پورت USB با شدت جریان خروجی حداکثر 2.1 آمپر است و امکان شارژ دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان را برای شما ایجاد می کند. با توجه به شدت جریان خروجی این پاوربانک، می توانید از آن علاوه بر شارژ گوشی برای شارژ تبلت، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر و دستگاه هایی از این دست استفاده کنید و از سرعت شارژ مناسبی بهره مند شوید.

شارژ هم زمان دو دستگاه دیجیتال مختلف

  • آگاهی از میزان شارژ باقی مانده

باتری به کار رفته در پاوربانک دو پورت هوکو B12B از نوع لیتیوم یونی است و از طریق پورت micro USB موجود بر روی بدنه آن شارژ می شود. شدت جریان ورودی این پورت 2.0 آمپر می باشد و باعث شارژ شدن سریع باتری پاوربانک می شود. شما می توانید از طریق نشانگرهای LED موجود بر روی بدنه پاوربانک 13000 هوکو B12B از میزان شارژ باقی مانده باتری آن مطلع شوید.

آگاهی از میزان شارژ باقی مانده

جمع بندی

در جمع بندی معرفی پاوربانک هوکو Hoco B12B با ظرفیت 13000 میلی آمپر باید گفت که این شارژر همراه با ویژگی هایی مانند ظرفیت مناسب، سرعت شارژدهی مطلوب، کیفیت ساخت عالی و طراحی ظاهری زیبا هر آنچه را که از یک پاوربانک مرغوب انتظار دارید، برایتان فراهم می آورد.

پاوربانک هوکو Hoco B12B با ظرفیت 13000 میلی آمپر

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید انواع پاوربانک را کسب نمایید. همچنین اگر قبلاً از این پاوربانک استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود در بخش کامنت های سایت ایده برتر کاربران دیگر را در انتخاب پاوربانک مورد نظرشان راهنمایی کنید.

پاوربانک هوکو Hoco B12B با ظرفیت 13000 میلی آمپر



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 26 دی 1398
.

اسپیکر بلوتوث وایرلس شیائومی FXR4063GL

رنگ: مشکی، سفید

رابط اتصال: بلوتوث

طول عمر باتری : 6 ساعت

نوع اتصال: بی سیم 

طراحی اسپیکر بلوتوث شیائومی FXR4063GL

شاید برایتان پیش آمده که در یک جمع دوستانه قصد پخش موسیقی را داشته اید اما به دلیل کیفیت پایین اسپیکر، در اتصال آن به گوشی موبایل یا دیگر دستگاه ها با مشکل مواجهه شده اید. مسلماً مشکلات این چنینی لذت در کنار دوستان بودن را از شما می گیرد! برای اینکه درگیر این مشکلات نشوید، ما به شما استفاده از اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی Xiaomi FXR4063GL را پیشنهاد می کنیم!

طراحی اسپیکر بلوتوث شیائومی FXR4063GL

  • طراحی استوانه ای و سبک وزن

شرکت شیائومی اسپیکر قابل حمل Xiaomi FXR4063GL به شکل استوانه ای طراحی کرده است. این اسپیکر دارای وزن 195 گرم است به همین دلیل برای حمل و جابجایی آن به مکان های مختلف کار سختی پیش رو نخواهید داشت و به آسانی می توانید آن را در سفر، گردش در طبیعت، ورزش و پیاده روی در فضای باز یا در جمع های دوستانه تان به همراه داشته باشید. این اسپیکر در دو رنگ مشکی و سفید عرضه شده که متناسب با سلیقه خود می توانید رنگ دلخواهتان را انتخاب نمایید.

طراحی استوانه ای و سبک وزن

قابلیت و کارایی های اسپیکر شیائومی Xiaomi FXR4063GL

  • اتصال بلوتوثی قوی و بدون نویز

برای اتصال اسپیکر استوانه ای شیائومی FXR4063GL به دستگاه های دیگر باید از طریق بلوتوث اقدام کنید. این اسپیکر مجهز به بلوتوث نسخه 4.1 است و به شکلی سریع به انواع دستگاه های دارای بلوتوث مانند موبایل، تبلت، لپ تاپ و... متصل می شود. نکته قابل توجه در رابطه با اسپیکر بلوتوثی شیائومی FXR4063GL این است که صدای در حال پخش توسط آن در هنگام اتصال بلوتوثی، کاملاً شفاف و بدون نویز است و با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن صدا مواجه نخواهید شد. البته توجه داشته باشید که حداکثر بُرد این اسپیکر قابل حمل برابر با 10 متر است و فاصله آن با دستگاه متصل به اسپیکر نباید از این مقدار بیشتر شود.

قابلیت و کارایی های اسپیکر شیائومی Xiaomi FXR4063GL

  • چرخش 360 درجه ای برای کم و زیاد کردن صدا

حداکثر توان خروجی اسپیکر پرتابل بلوتوثی شیائومی FXR4063GL برابر با 5 وات است. از این جهت می توان از قدرت و وضوح صدای آن اطمینان داشت! قسمت بالایی بدنه اسپیکر بلوتوث دار شیائومی FXR4063GL محل قرارگیری بلندگوهای آن است و صدا از این قسمت پخش می شود. یکی از ویژگی های جالب این اسپیکر این است که شما می توانید با چرخاندن 360 درجه ای قسمت بالایی بدنه، صدای موسیقی در حال پخش را کم یا زیاد کنید.

چرخش 360 درجه ای برای کم و زیاد کردن صدا

  • بی نیاز از شارژ چندباره باتری در روز

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، باتری قدرتمند اسپیکر قابل حمل وایرلس شیائومی FXR4063GL است که از نوع لیتیوم یونی می باشد. این باتری دارای ظرفیت 1200 میلی آمپر ساعت است و شارژ کامل آن برای پخش 6 ساعت موسیقی کفایت می کند. این میزان شارژدهی برای یک اسپیکر جمع و جور کاملاً قابل قبول به نظر می رسد و شما را از شارژ چندباره باتری اسپیکر در طول روز بی نیاز می کند.

بی نیاز از شارژ چندباره باتری در روز

بر روی بدنه اسپیکر بلوتوثی پرتابل شیائومی FXR4063GL یک پورت micro USB قرار دارد که از آن برای شارژ باتری دستگاه می توانید استفاده کنید. این پاوربانک از سرعت قابل قبولی در حین شارژ شدن برخوردار است و نیازی نیست تا مدت زمان زیادی منتظر بمانید!

اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی Xiaomi FXR4063GL

  • دوام و طول عمر بالا

در ساخت اسپیکر ضد ضربه شیائومی FXR4063GL از مواد اولیه درجه یک استفاده شده و این اسپیکر نیز مانند دیگر محصولات برند شیائومی از دوام و طول عمر بالایی بهره می برد. به طوری که با خیالی راحت بابت مقاومت بالای آن در برابر اتفاقاتی مانند رها شدن از دست و افتادن به زمین یا وارد آمدن ضربه و فشار، می توانید از این اسپیکر در مکان ها و موقعیت های مختلف استفاده نمایید.

دوام و طول عمر بالا

جمع بندی

اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی Xiaomi FXR4063GL با ویژگی هایی مانند کیفیت عالی در اتصال بلوتوثی، وزن سبک و ابعاد جمع و جور و قدرت پخش مطلوب، برای علاقه مندان به موسیقی یک انتخاب ایده آل محسوب می شود.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی Xiaomi FXR4063GL

شما می توانید اسپیکر قابل حمل بلوتوثی شیائومی FXR4063GL را با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه نمایید. برای این منظور با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید انواع اسپیکر قابل حمل را به شما ارائه دهند.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی Xiaomi FXR4063GL



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 26 دی 1398
.

اسپیکر بلوتوث وایرلس شیائومی FXR4042CN

رنگ: قرمز، مشکی، سفید

رابط اتصال: بلوتوث

طول عمر باتری : 7 ساعت

نوع اتصال: بی سیم

طراحی اسپیکر بلوتوث شیائومی FXR4042CN

برای کسانی که به پخش موسیقی در حین انجام فعالیت های روزمره علاقه دارند، اسپیکر قابل حمل یک وسیله پرکاربرد و ضروری به حساب می آید. استفاده از یک اسپیکر مرغوب و با کیفیت شرکت شیائومی می تواند لذت گوش دادن به موسیقی ها محبوبتان را برای شما دو چندان کند! از جمله اسپیکرهای خوش ساخت و با کیفیت موجود در بازار، باید به اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی Xiaomi FXR4042CN اشاره کنیم که از نوع بلوتوثی است و به خوبی انتظارات شما را در پخش موسیقی برآورده می کند.

طراحی اسپیکر بلوتوث شیائومی FXR4042CN

  • طراحی استوانه ای با کیفیت عالی در ساخت

اسپیکر بلوتوثی شیائومی FXR4042CN به شکل استوانه ای طراحی شده و دارای 195 گرم وزن است. به این ترتیب اگر قصد حمل این اسپیکر به مکان های مختلف را دارید، به آسانی قادر به انجام این کار خواهید بود.

بدنه اسپیکر استوانه ای شیائومی FXR4042CN از تلفیقی از پلاستیک و فلز ساخته شده و در رنگ های مشکی و سفید روانه بازار شده است. کیفیت ساخت بدنه این اسپیکر بسیار عالی می باشد و به راحتی در برابر آسیب هایی مانند خراشیدگی، ضربه یا سقوط از ارتفاع کم صدمه نمی بیند.

طراحی استوانه ای با کیفیت عالی در ساخت

قابلیت و کارایی های اسپیکر شیائومی FXR4042CN

  • کم و زیاد کردن صدا با چرخش 360 درجه ای

بلندگوهای اسپیکر ضد ضربه شیائومی FXR4042CN در قسمت بالایی بدنه آن قرار دارند و صدا از این قسمت پخش می شود. یکی از ویژگی های جالب این اسپیکر این است که شما می توانید با چرخاندن 360 درجه ای بخش فلزی بالای بدنه، صدای موسیقی در حال پخش را کم یا زیاد کنید!

کم و زیاد کردن صدا با چرخش 360 درجه ای

  • قدرت و وضوح صدا متناسب با ابعاد اسپیکر

قدرت و وضوح صدای ارائه شده توسط اسپیکر قابل حمل شیائومی FXR4042CN با توجه به ابعاد کوچکی که دارد، کاملاً مناسب است و شما می توانید در اتاق های کوچک از صدایی رسا و شفاف بهره مند شوید. توان خروجی این اسپیکر قابل حمل برابر با 5 وات است که برای مصارف شخصی قابل قبول به نظر می رسد. توجه داشته باشید که اگر قصد پخش موسیقی در جمع های شلوغ را دارید، بهتر است تا اسپیکرهای قوی تر موجود در سایت ایده برتر را تهیه نمایید.

قدرت و وضوح صدا متناسب با ابعاد اسپیکر

  • برخورداری از جدیدترین نسخه بلوتوثی در اتصال

از آنجا که اسپیکر پرتابل شیائومی FXR4042CN به بلوتوث نسخه 4.1 مجهز است، اتصال آن به اکثر گوشی های موبایل، تبلت، لپ تاپ و... به صورت بی سیم انجام می شود. این اسپیکر در مقابل نویزهای محیطی مقاومت مطلوبی دارد و در هنگام اتصال بلوتوثی با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن صدا یا نویزدار بودن آن مواجه نخواهید شد. لازم به ذکر است که حداکثر بُرد اسپیکر بلوتوث دار شیائومی FXR4042CN برابر با 10 متر است و فاصله اسپیکر با دستگاه متصل به آن نباید از این مقدار بیشتر شود.

برخورداری از جدیدترین نسخه بلوتوثی در اتصال

برای کسانی که به دنبال مشخصات فنی دقیق تر اسپیکر پرتابل بلوتوثی شیائومی FXR4042CN هستند باید بگوییم که امپدانس آن 4 اهم، نسبت سیگنال به نویز این دستگاه 85 دسی بل و فرکانس پاسخگویی آن 20 هرتز تا 20 کیلو هرتز می باشد. از این جهت اسپیکر قابل حمل بی سیم شیائومی FXR4042CN قادر به پخش انواع صداهای زیر و بم (قابل شنیدن در محدوده شنوایی انسان) است.

قابلیت و کارایی های اسپیکر شیائومی FXR4042CN

اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی Xiaomi FXR4042CN

  • باتری قدرتمند با ظرفیت بالا

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با اسپیکر بلوتوثی پرتابل شیائومی Xiaomi FXR4042CN باتری قوی به کار رفته در آن است که دارای ظرفیت 1200 میلی آمپر ساعت می باشد. این باتری انرژی مورد نیاز اسپیکر برای پخش 7 ساعت موسیقی را فراهم می آورد و عملاً شما را از شارژ چند باره آن در طول روز بی نیاز می کند. پس با خیالی راحت بابت شارژ داشتن باتری اسپیکر بلوتوث بی سیم شیائومی FXR4042CN، می توانید از آن به صورت قابل حمل استفاده نمایید.

باتری قدرتمند با ظرفیت بالا

جمع بندی

در پایان می توان گفت که اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی Xiaomi FXR4042CN نیز همانند دیگر محصولات برند شیائومی دارای کیفیت ساخت و دوام عالی است و در صورت استفاده صحیح برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

شرکت ایده برتر پارسیان آماده ارائه اسپیکر قابل حمل بی سیم شیائومی FXR4042CN با بهترین قیمت بازار به شما می باشد. برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید اسپیکر قابل حمل به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل شیائومی Xiaomi FXR4042CN



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 26 دی 1398
.

ماشین حساب دلی DL-1629

تعداد ارقام: 12 رقم

منبع تغذیه: باتری و نور محیط

حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده دلی DL-1629

ماشین حساب دلی Deli DL-1629 از انواع ماشین حساب رومیزی موجود در بازار می باشد که برای کاربرانی طراحی شده که به انجام محاسبات معمولی در طول فعالیت های روزمره شان نیاز دارند. پس اگر قصد خرید ماشین حساب برای مغازه، فروشگاه، اداره یا منزل خود هستید، این ماشین حساب انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده دلی DL-1629

  • انجام محاسبات معمولی و روزمره

صفحه نمایش ماشین حساب ساده دلی DL-1629 قابلیت نمایش 12 رقم را دارد و از کیفیت مناسبی در نمایش ارقام برخوردار است. به طوری که هم در مکان های کم نور و هم در محیط های روشن از وضوح نمایش آن کاسته نمی شود و به شما اجازه می دهد تا بتوانید از ماشین حساب در مکان ها و موقعیت های مختلف به آسانی استفاده کنید.

با استفاده از ماشین حساب رومیزی دلی DL-1629 قادر خواهید بود تا محاسبات معمولی را از طریق چهار عمل اصلی انجام دهید و به محاسبه درصد و جذر اعداد بپردازید. همچنین این ماشین حساب دارای دکمه های M+، M- و MRC است که از طریق آنها می توانید اعداد و نتایج محاسبه انجام شده را در حافظه دستگاه ذخیره کرده و از آنها در محاسبات بعدی تان بهره ببرید. این دکمه ها نقش زیادی در سریع تر انجام شدن محاسبه های شما ایفا می کنند.

انجام محاسبات معمولی و روزمره

  • سهولت در انجام محاسبات مالی

از دیگر قابلیت های ماشین حساب حسابداری دلی DL-1629 باید به مجهز بودن آن به دکمه های TAX+ و TAX- اشاره کنیم. این دکمه ها این امکان را برای شما فراهم می آورند تا مقداری را تحت عنوان مالیات در دستگاه تعریف کرده و از آن در محاسبات مالی خود استفاده نمایید. پس با استفاده از ماشین حساب فروشگاهی دلی DL-1629 قادر خواهید بود تا قیمت فروش و خرید اجناس را با احتساب یا بدون احتساب مالیات محاسبه کنید.

ماشین حساب ساده رومیزی دلی DL-1629 از قابلیت بازبینی محاسبات انجام شده تا 120 مرحله برخوردار است و به شما اجازه می دهد تا بتوانید آنها را تصحیح کنید. برای این منظور باید از دکمه CORRECT استفاده کنید.

بر روی صفحه کلید ماشین حساب دلی مدل Deli DL-1629 دکمه GT نیز وجود دارد که با فشردن آن حاصل جمع نتایج تمام محاسبات قبلی بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود.

سهولت در انجام محاسبات مالی

ماشين حساب دلی Deli DL-1629

  • طراحی ظاهری زیبا، وزن سبک، قابلیت حمل آسان

ماشین حساب ساده دلی DL-1629 در ابعاد 130*180*30 میلی متر و وزن 205 گرم روانه بازار شده و از قابلیت حمل و جابجایی بسیار آسانی برخوردار است. از این جهت به آسانی می توانید این دستگاه را با خود به فروشگاه یا اداره خود حمل نمایید و از آن در موقعیت های مختلف استفاده کنید.

علاوه بر ویژگی های فنی، ماشین حساب رومیزی Deli DL-1629 از طراحی ظاهری زیبا و شیکی نیز برخوردار است و انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این ماشین حساب دارای دکمه های بزرگ و نرمی می باشد که کار با دستگاه و وارد کردن ارقام را برای شما راحت تر و سریع تر می کنند.

بدنه ماشین حساب ضد ضربه دلی DL-1629 دارای رویه ای فلزی است و از کیفیت ساخت مطلوبی بهره می برد. به طوری که این ماشین حساب به آسانی در برابر صدماتی مانند خراشیدگی، ضربه یا سقوط از ارتفاع کم آسیب نخواهد دید.

طراحی ظاهری زیبا، وزن سبک، قابلیت حمل آسان

  • دوام بالای شارژ باتری

انرژی مورد نیاز ماشین حساب دلی DL-1629 هم از باتری و هم از نور محیط تأمین می شود. به این صورت در مکان های دارای نور کافی، از شارژ باتری آن کاسته نمی شود. به این ترتیب می توانید از دوام بالای شارژ باتری این ماشین حساب اطمینان کامل داشته باشید!

دوام بالای شارژ باتری

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید، ماشین حساب دلی Deli DL-1629 از امکانات قابل توجهی برای انجام محاسبات روزمره برخوردار است و به دقیق تر و سریع تر انجام شدن کارهای شما کمک زیادی می کند. پس اگر به دنبال یک ماشین حساب رومیزی با کیفیت و دارای قیمت مناسب هستید، این ماشین حساب را مد نظر داشته باشید.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت ماشین حساب فروشگاهی و نحوه خرید ماشین حساب رومیزی با شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. شما می توانید انواع ماشین حساب رومیزی و فروشگاهی را با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر تهیه نمایید. برای این منظور با شماره ذکر شده تماس بگیرید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ماشين حساب دلی Deli DL-1629



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 25 دی 1398
.

لپ تاپ ایسوس UX430UN-E

سیستم عامل: دارد
پردازنده: Intel Core i5 8250U
سرعت پردازنده: 1.6GHz up to 3.4GHz
ظرفیت RAM: هشت گیگابایت / DDR4
سایز مانیتور: 14 اینچ

هارد دیسک: 512 گیگابایت SSD

پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce MX150 DDR5

معرفی لپ تاپ ایسوس ZenBook UX430UN-E

اگر قصد خرید لپ تاپ دارید و به دنبال یک لپ تاپ ظریف، زیبا و با قابلیت حمل و جابجایی بسیار آسان هستید، لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UX430UN-E در رنگ خاکستری از سری لپ تاپ های زنبوک ایسوس را مد نظر داشته باشید! این لپ تاپ از جدیدترین محصولات شرکت ایسوس است و خیلی زود توانسته با سخت افزار مناسب، کیفیت ساخت عالی و ویژگی های ظاهری جذاب به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست پیدا کند. برای آشنایی با ویژگی های لپ تاپ ایسوس UX430UN-E با ما در ادامه متن همراه باشید.

معرفی لپ تاپ ایسوس ZenBook UX430UN-E

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس ZenBook UX430UN-E  

یکی از مشخصه های مهم و متمایز لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UX430UN-E در رنگ خاکستری نسبت به سایر لپ تاپ های هم رده با آن، ابعاد جمع و جور و ضخامت بسیار کم این لپ تاپ است. لب تاپ ایسوس UX430UN-E دارای ابعاد 324*225 و ضخامت فقط 15.9 میلی متر می باشد و برای کسانی که مدام در حال رفت و آمد در طول روز هستند، گزینه ایده آلی می باشد؛ چرا که به آسانی می توان آن را در کیف گذاشت و با خود به مکان های مختلف حمل کرد!

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس ZenBook UX430UN-E

بدنه لپ تاپ زنبوک ایسوس UX430UN-E از فلز ساخته شده و بر روی قاب پشتی آن طرح هایی به شکل حلقه دیده می شود. این ویژگی، جلوه ای خاص و جذاب به این لپ تاپ بخشیده و استفاده از آن را لذت بخش کرده است!

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ Asus ZenBook UX430UN-E

لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UX430UN-E در رنگ خاکستری دارای صفحه نمایشی 14 اینچی است که از جمله ویژگی های آن می توان به زاویه دید 178 درجه ای و شدت روشنایی بسیار مطلوب اشاره کرد. این ویژگی ها باعث می شوند تا در هر زاویه ای که نسبت به صفحه نمایش قرار دارید، قادر به مشاهده محتوای در حال نمایش بر روی آن باشید. همچنین در محیط های روشن و پرنور از وضوح تصاویر به نمایش در آمده بر روی آن کاسته نخواهد شد.

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ Asus ZenBook UX430UN-E

صفحه نمایش لپ تاپ 14 اینچی ایسوس UX430UN-E تصاویری با کیفیت فول اچ دی به شما ارائه می دهد و در کاربری های عادی و حتی تماشای فیلم های با کیفیت می توان بر روی آن حساب باز کرد.

صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ Asus ZenBook UX430UN-E

اسپیکرهای لپ تاپ مدل Asus UX430UN-E دارای توان 1.5 واتی هستند و از قابلیت هایی مانند تقویت صدا با فناوری SonicMaster و آمپلی فایر بهره می برند. این اسپیکرها در محیط های کم سر و صدا و تقریبا ساکت صدای مطلوبی به شما ارائه می دهند.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Asus ZenBook UX430UN-E

کیبورد لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX430UN-E به صورت جزیره ای طراحی شده است. به این معنا که کلیدهای آن دارای فاصله بسیار مناسبی از یکدیگر هستند و تایپ با آنها به شکلی سریع و دقیق انجام می گیرد. این کیبورد دارای نور پس زمینه نیز می باشد و استفاده از لپ تاپ در شب و در مکان های تاریک را برای شما امکان پذیر می کند.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Asus ZenBook UX430UN-E

در لپ تاپ 14 اینچ ایسوس مدل Asus UX430UN-E از تاچ پدی بزرگ و دقیق استفاده شده که کار با لپ تاپ را برای شما بسیار آسان می کند. این تاچ پد از قابلیت فرمان های چند لمسی برخوردار است و از سرعت پاسخدهی مطلوبی در هنگام لمس بهره می برد.

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس ZenBook UX430UN-E

مجموعه سخت افزاری لپ تاپ Asus UX430UN-E شامل پردازنده مرکزی Core i5 8250U (با فرکانس 1.6 تا 3.4 گیگاهرتز و حافظه کش 6 مگابایت) ساخت اینتل، پردازنده گرافیکی GeForce MX150 DDR5 (با 2 گیگابایت حافظه اختصاصی) ساخت انویدیا، حافظه رم DDR4 با ظرفیت 8 گیگابایت و حافظه داخلی SSD با ظرفیت 512 گیگابایت می شود.

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس ZenBook UX430UN-E

این مجموعه سخت افزاری در کنار هم عملکردی عالی در فعالیت های روزانه از خود نشان می دهد و لذت کار کردن با سیستم عامل ویندوز 10 را برای شما دو چندان می کنند! با استفاده از این لپ تاپ Core i5 ایسوس می توانید برنامه های معمولی و بعضا نیمه حرفه ای و بازی های نیمه سنگین را به خوبی اجرا کنید.

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس ZenBook UX430UN-E

باتری به کار رفته در لپ تاپ زنبوک ایسوس Asus UX430UN-E از نوع لیتیوم پلیمری و سه سلولی است و از شارژدهی مناسبی برخوردار می باشد. به طوری که شارژ کامل آن انرژی مورد نیاز لپ تاپ برای 5 ساعت استفاده مداوم را تأمین می کند.

در رابطه با پورت های ارتباطی لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UX430UN-E در رنگ خاکستری باید به این نکته اشاره کنیم که این لپ تاپ دارای پورت های HDMI، USB 2.0، USB 3.0 و USB Type-C و درگاه کارت خوان می باشد و به آسانی می توانید انواع حافظه های USB و دستگاه های دیگر مانند تلویزیون، ویدئو پروژکتور و... را به آن متصل نمایید.

 

لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UX430UN-E

 

مجهز بودن به بلوتوث داخلی، وب کم و پشتیبانی از شبکه بی سیم وای فای از دیگر امکانات لپ تاپ زنبوک ایسوس UX430UN-E می باشد. توجه داشته باشید که به دلیل طراحی ظاهری خاص و ضخامت بسیار کم لپ تاپ ایسوس UX430UN-E، این لپ تاپ دارای درایو نوری و مودم نیست.

برای کسب اطلاع در رابطه قیمت لوازم جانبی لپ تاپ و همچنین خرید لپ تاپ ایسوس می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر سابقه استفاده از لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX430UN-E را دارید، با ثبت نظرات خود در بخش کامنت های همین محصول، کاربران دیگر را در انتخاب لپ تاپ مورد نظر خود راهنمایی کنید.

لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UX430UN-E



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : چهار شنبه 25 دی 1398
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی